Umarım beğenirsiniz😊
-Toriel'den-
Ben, Sherlock ve John masada oturmuştuk lakin Mycroft ayakta beklemeyi tercih etmişti.
S- Fotoğraflar güvende.
M-Bir kaçağın elinde mi!?
S-Şantaj yapmakla ilgilenmiyor, tek istediği.. Bi sebeple güvende olmak.
Ve ekledi:
Evindeki çatışmayla ilgili polis soruşturmasına son verdin mi?
M-Fotoğraflar onun elindeyken başka ne yapıcaktık ki. Elimiz kolumuz bağlı zaten.
S-Sözcük seçimini o da beğenirdi. Durum apaçık ortada telefon onun hapisheneden çıkış garantisi. Kadını rahat bırak ona saraydan biriymiş gibi davran Mycroft.
J-Ama saraydakilere davrandığın gibi davranma, dedi ve gülümsedi.
O sırada Sherlock'un telefonundan 'Ahh' diye bir kadın sesi geldi. Tabi bu sesin Irene'ye ait olduğunu anlamak zor değildi. Hepimiz Sherlock'a döndük.
Neydi o? dedi John hızlıca.
Mesaj, diyip gazetesini kıvırdı Sherlock.
J-Tamamda ses neydi??
Telefondan hızlıca mesajı kontrol edip kapattı ve tekrar gazetesini aldı Sherlock.
S-Bizi oraya yolladığında peşinde başkaları olduğunuda biliyor muydun Mycroft?! En iyi tahmin ile CIA'in eğitimli katili.
J-Evet, bunun için sağol Mycroft.
O sırada Bayan Hudson içeri girerken konuştu.
H-Kardeşini böyle bir tehlikeye göndermen kelimenin tam anlamıyla çok ayıp. Sonuçta ailemizden değerli neyimiz var ki.
M-Kapayın çenenizi Bayan Hudson.
O sırada üçümüzde sinirli bakışlarımızı ona çevirdik ve aynı anda "Mycroft" dedik uyarır bir tonda.
M-A.. Özür dilerim, dedi sevimli olmaya çalışan bir tonda.
H-Teşekkür ederim.
S-Siz yinede çenenizi kapayın.
O sırada Sherlock'un telefonundan yine o mesaj sesi geldi.
H-Oh.. Bu biraz edepsizce bir ses değil mi!?
S-Anlaşılan elinizden bir şey gelmiyor ama onunda niyeti kötü değil.
M-Yinede üst seviye gözetleme yaptırabilirim.
S-Uğraştığına değmez twitterdan takip et. Bildiğim kadarıyla kullanıcı adı 'Kampçılı El'.
M-Tabi. Çok eğlenceli, dedi alaycı bir tonda.
O sırada Mycroft'un telefonu çaldı.
M-Afedersiniz, diyip telefonu açtı, Alo?
Kapıya yöneldi ve dışarı çıktı.
J-Telefonundan niye öyle bir ses geliyor?
S-Hangi ses? Dedi ve salağa yattı Sherlock
J-O işte az önce çıkan ses.
S-Mesaj sesi, mesaj geldiğini gösteriyor.
J-Hmm.. Senin mesaj sesin öyle değildi ki.
S-Galiba biri telefonumu kurcalamış ve şaka olsun diye mesaj sesini kendi sesiyle değiştirmiş.