16 . Bölüm

653 63 27
                                    

İsteseler bile gerçekleştiremedikleri sarılmayı yukarıya bırakıyorum 🥺🤍

Afradan

Karşımda Mertin babasını görmemle şoka girmiştim. Mertle babasının arası bozuktu ve adını dahi duymaya katlanamıyordu. Hem bu adam kızı nasıl ölümle savaşıyorken bu kadar mutlu durabiliyordu ?

Bu işi artık bitirmek istediğime emindim ama lanet olsun ki imzaladığı sözleşmede 2 ay boyunca dizide çalışma zorunluluğum vardı . O zaman böyle şeyler olacağını bilseydim asla imzalamazdim ama şuan yapacak birseyim yoktu . Adamı tanımıyormuş gibi yapacaktım .

" Merhaba ben afiş çekimleri için gelmiştim . " dedim . Adam ise " Evet biliyorum ayrıca Afra hanım ve benimle oyun oynamaniza gerek yok . Oğlum Mert ile sevgili olduğunuzu biliyorum . " dedi . Yüzümdeki sahte gülümsemeyi söndürüp omzumu diklestirdim .

" Oyun oynamama gerek yoksa şu sahte gülücüklerden kurtulabilirim dimi ? Ve evet aynı zamanda oğlunuzla aranızın bozuk olduğunu da biliyorum " dedim . Adam birazcık şaşırsa da belli etmemeye çalıştı . " Demek seni o kadar sevmiş ki aile ilişkilerini anlatacak kadar güveniyor ? " farkında olmadığımızannediyordu ancak neler bilip bilmediğim hakkında ağzımı yokluyordu o halde ona istediğini verecektim .

" Bilmem yoksa sizin yaptığınız iğrenç şeyleri bana anlatmaması mi gerekiyordu . Ayrıca sadece oğlunuz değil bende sizden nefret ediyorum aynı platformda çalışacağımız samimi olacagimiz anlamına gelmiyor . Aramızdaki kırmızı cizgiyi bilin isterim ve ayrıca şuan burda duyuyorsam sözleşme gereği burda bulunuyorum . " dedim.

Sert bakışlarımla adama bakmaya devam ediyordum . Son olarak " Galiba söyleyeceğiniz birsey yok o halde ben gidiyorum daha fazla çöplüğünüzde kalmak istemiyorum . " dedim ve tam odadan çıkacakken o boktan adamın sesini duydum .

" Oğlumun seni bu kadar sevdiğini bilmem işime yarar umarım 2 ay çabuk geçer aksi halde bu sizin zararınıza olacaktır Afra hanım." dedi . Ona dönüp sinsi bir şekilde sırıttım ve odadan çıktım. Hemen kendimi lavaboya attım .

Az önce nasıl gergin bir ortamdan çıkmıştım ben her neyse çabucak şu çekimleri bitirip şuradan kurtulmak istiyorum . Yüzüme su vurup lavaboda çıktım . Umarım partnerden yana sıkıntı yaşamazdım.

-  4 saat sonra -

Çekimler bitti . Şuanlık partnerim iyi görünüyordu. Umarım ilerleyen zamanlarda bana yılışmazdı. Çantamı on koltuğa bırakıp sürücü koltuğuna geçtim . Arabayla eve gidene kadar aklımda ki tek soru bunu Merte nasil anlatacağımdı. Benden duyması gerekiyordu ama bunu ona nasil söyleyecektim ki ...

Eve girdiğim gibi kendimi soğuk duşa attım.

Bunları giyip kahvemi aldım ve Merti görüntülü aradım. Galiba gece uyumamıştı göz altları çökmüştü . Kız kardeşinin durumunu sorduğumda gözlerini kaçırdı ve aynı dedi . Hala kendini suçluyordu . Ama o bu haldeyken ona babasıyla çalışacağımı söyleyemezdim . Kardeşinin odasından doktor çıkınca beni daha sonra arayacağını söyleyip kapattı .

Yazardan

Afra her sabah kalkıp kendi ayaklarıyla istemediği halde o sete gidiyordu . Mert ise annesi ile kardeşinin odasının önünde bekliyordu . Ancak önceye göre daha iyiydi. Kardeşinin vücudu tedaviye yanıt veriyordu ve git gide iyileşiyordu .

Böyle böyle bir ayı geride bırakmışlardı ve abartmaksizin Afra anlaşmayı bitirmek için gün sayıyordu. Mert bugün bir günlüğüne İstanbula gelecekti ve Afranin iş yerine gidecekti .

Mert Afranin iş yerine varmışti . Ancak onu bekleyen bir sürpriz olduğunu bilmiyordu . Şirkete girdiğinde Afrayi ararken Afrayi ve sözde babasını karşı karşıya konuşurken bulmayı beklemiyordu .

Mertden

Afranin iş yerine geldiğimde o adamla Afrayi karşı karşıya konuşurken gördüğümde şoka girmiştim . Kendi kendime birşey bilmeden kafanda kurma Mert dedim . Ve yanımdan geçen bir çalışana Afranin karşısındaki adamı göstererek ne iş yapıyor dedim . O ise o adamın afranin oynadığı dizinin yapımcısı olduğunu söyledi .

Tam o an beynimde vurulmuşa dönmüştüm . Omuzlarım çökmüştü ve hayal kırıklığı ile onları izliyordum .Afra sinirli bir yüz ifadesi takmıştı yüzüne tam kafasını sağa sola sallarken beni gördü. Ona hayal kırıklığı ile baktım .

Ve sırtımı dönüp orayı terkettim . Tam arabama yaklaşmışken Afranin sesini duydum . Arkamdan Mert Mert bir durur musun ? Lütfen beni bir dinle diye peşimden koşuyordu . Onu dinlemeyip arabama bindim ve evime doğru yol aldım .

Oysa ne kadar özlemiştim o narin sesini mis kokan saçlarını ve incecik bedenini şimdi herseyi bir kenara atıp ona sarılmak istiyordum ama yapamıyordum . Evime geçtiğimde bir 15 - 20 dakika sonra kapı çaldı. Tam da tahmin ettiğim gibi Afra gelmişti .

Kapıyı açtığımda birbirimizin gözlerinin en derinine bakıyorduk . Birazcık yaklaştı ve sarılmak istediğinde hiç istemesem de geri çekildim  . Şuan konuşmak yerine bakışlarımızla anlaşıyorduk . Bazen gözler ağzımızdan çıkan kelimelerden daha fazla anlam barındırır.





Hellooooooo portakallarım nasılsınız ? 🍊💗

Şükür hamd elhamdülillah bölüm yazabildim 🤲

Bölümü nasıl buldunuz ?

Sjsjjsjsjsjjs yine kaos yine bennn💅🏻💪🏼

Yine bir yüzleşme kaostan bir kurtulamıyoruz o halde bu bölüm kaos seven biricik okurlarıma  gelsin .

Varmi isteklerrrr

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere sizleri seviyorum kendinize iyi bakınnnnn ve diğer kurgum inadına aşka bakmayı unutmayınn💗🧚‍♀️🌸

Bir Tatil Meselesi ~afram ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin