Hellowwww portakallarım yeni bir bölümle karşınızdayım bu herkesin beklediği hikayenin devamı olan bölüm iyi okumalarrr🦋🌸💅🏻💅🏻
1 HAFTA SONRA
Afradan
Evet bildiğiniz üzere şuan ekran karşısında oturup sevgilimi izliyorum . Eski sevgilim mi demeliydim . O kavga gününden sonra baya çabalamıştım. Ancak Mert beni heryerden engellediği için pek birsey olmamıştı. Belkide Merti gerçekten yormuşumdur.
Onun açısından da baktığınız zaman haklı aslında çok haklı insan sürekli kırılıyorsa hele bir de sevdiği kişinin ona güvenmediğini öğrenince herkes yorulur kırılır ve üzülür. Ama kendime söz vermiştim Merti geri kazanacaktım. Bu iş böyle olmazdı bir hafta benim için neredeyse 1 yıl gibi geçmişti .
Bu süreçte Mertsiz yapamadığımı anlamam zor olmamıştı. Onu çok üzmüştüm ve kırmıştım. Nasıl bir salaklık yaptıysam tanımadığım numaradan gelen mesaja inanmıştım ve o fotoğrafın montaj olduğunu anlamayacak kadar aptallaşmıştım.
Evde otururken kendi kafamdan plan yaptım. Program biter bitmez Merti takip edecektim . İnşallah evine giderdi başka bir yere uğraması planımı suya düşürürdü. Programın ilerleyen saatlerinde hazırlanıp çekim yerine geldim ve Mertin çıkmasını bekledim .
Birkaç saat sonra Mert çıkmıştı onu takip ettim . Bu seferlik şansım yaver gitmişti de evine girmişti . Evine girdikten birkaç dakika sonra binaya girdim . Kapının önünde en az 15-20 dk beklemiştim . Kapıyı açarsa ne diycektim .
Yüzüne bakacak cesaretim de yüzüm de kalmamıştı. Şimdi yapmazsan bir daha hiç yapamazsın afra dedim ve kapıyı çaldım. Bir iki dakika sonra kapı açıldı. Beni gördüğünde ilk şaşırdı daha sonra toparladı ve bana yine öyle bakıyordu. Böyle bakmasına dayanamıyordum.
En son otelde kavga ettiğimizde ki gibi bomboş ve duygusuz bakıyordu o ölümüne sevdiğim kahverengi göz hareleri ...
En son dayanamayıp " Bana öyle bakma dayanamıyorum " dedim . O ise " Nasıl bakmayayim ? " dedi . Bende "böyle işte bomboş, sert ve duygusuz böyle baktığın zaman ağlıyorum ve konuşamıyorum ama şuan konuşmam gerek lütfen böyle bakarak beni zorlama " O ise" Ben böyle bakmaya devam edeceğim sen yüzüme bakmayarak konuşabilirsin " dedi . Bakışlarını değiştirmeyecekti. Bu demek oluyor ki eskisi gibi etrafına duvar örmüştü . Tam konuşmaya başlayacaktım ki "
Muhtemelen yine kavga edeceğiz bütün rezidans sesimizi duymasın içeriye geç " dedi . O bile tahmin ediyordu kavga edeceğimizi ancak ben kavga etmeye değil artık bir durulmaya ve konuşmaya gelmiştim.
Kafamla onaylar gibi bir hareket yapıp içeri geçtim. Salona girmiştik . Ve geldiğinde hemen konuşmaya başladım." Bak Mert biliyorum bana kızgınsın ve kırgınsın . Ancak buraya kavga etmeye değil konuşmaya geldim " dedim kafamı yerden kaldırdım ve burdan sonraki konuşmamı yüzüne bakarak söyleyecektim ancak ağlamayacaktim çünkü ağlayınca o dayanamıyordu ve konu daha fazla uzamasın diye hemen affeddiyordu. Böyle olmasını istemiyordum sorunun hemen çözülmesi gerekiyordu .
"Öncelikle seni hala çok seviyorum ve bu bir haftalık süreç bana sensiz olamayacağımı gayet iyi belli ettirdi . Bilmiyorum bir anda nasıl öyle salak olabildim de tanımadığım bir numaradan gelen mesaja bu kadar çabuk inanıp seni yargıladım. Bunun için çok çok özür dilerim . Ve o sizin aileye güvenmiyorum sizin aileye gelin gelmem kelimeleri sinir anında ağzımdan çıktı asla ama asla normalde öyle birşey söylemem hem babanla senin bir alakan yok ki ben sana aşığım. Her ne koşulda olursa olsun ben seninle evlenirim de kaçarım da ama asla seninle ayrı kalamam Mert benden herseyi iste ama bunu isteme seni çok seviyorum lütfen lütfen bir daha beni bırakma babamdan sonra en çok sevdiğim insani da kaybetmek istemiyorum lütfen bir daha asla ayrılmayalım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Tatil Meselesi ~afram ~
RomanceOh, darling, all of the city lights Never shine as bright as your eyes 🥂🖤