3. Bölüm

976 61 41
                                    

Hey millet naber bir aradan sonra tekrar burdayimmmm💗 bu bölümün neredeyse hepsi seyfercicemre den aşkım kötü olduğumu görünce hemen beni jestleyip yeni bölümü o yazdı iyiki varsın birtanem 💗

Mertten )

ben Mert set'den çıkmış eve gidiyordum telefonum çaldı arayan Umuttu.

Umut:Alo nasılsın Mert ?

Mert:İyiyim sen nasılsın? Dedim

Umut:İyiyim tatil için bir planın var mı Mert dedi

Aslında tatil için planım yoktu tatile gitmeyi düşünmüyordum

Mert:Hayır umut neden?

Çünkü neden sorduğunu merak etmiştim açıkcası

Umut:Tatile gidicez de biz iki kişi eksik sen ve Ersinin tatil planı yoksa beraber gidelim diycektim

Mert:Çok isterdim ama tatile gitmek istemiyorum

Umut:Lütfen hem beraber eğleniriz uzun zamandır beraber vakit geçirmiyoruz resmen

En sonunda hevesini kırmamak için kabul etmiştim

Mert:Tamam gelicez

Dedim ve teşekkür edip yüzüme kapattı telefonu Umut

(Sırf uzun olsun diye 96 kelime buna harcadım umarım sıkmamışımdır🤡)

Umutla konuşurken evime gelip çoktan yemeğimi yemiştim Ersine mesaj attım onunda uzatmayacağını bildiğim için

Mert:Yarın tatile gidiyoruz demiştim

Ersin:Tamam

Ersin dediğime karşılık tamam demişti kıyafetlerimi hazırlayıp duşa girecektim . Saat 20.37 geçiyordu kıyafetlerimi hazırladım ve duşa girdim. Çıktığımda çok geç olmuştu bende valizimi hazırlayıp hemen uyudum .

Ertesi gün )

Sabah alarmın çalmasıyla kalkmıştım banyoya gidip ellimi ve yüzümü yıkayıp  banyodan çıkmıştım kahvaltı mı yapıp önemli olan herşeyimi alıp evden çıktım arabayı Ersinin evine doğru
sürmeye başladım Ersini evinden alıp havaalanı'na geçecektik
Ersinin evinin önünde durup kornaya bastım Ersin de evden çıktı
Havaalanına doğru sürdüm havaalanına geldiğimizde umut bizi karşıladı

Umut:Hoşgeldiniz

Mert:Hoşbulduk

Ersin:Hoşbulduk

Dedikten sonra uçağa binmiştik . Uçakta tatille ilgili bazı sorular sormuştum Umuda . Nereye gideceğimizi ne kadar kalacağımızı ve kaç kişi olacağımızı sordum . Mersine gideceğiz ordan Antalya belki sonra bir Muğla yaparız demişti , en az 2-3 hafta sürer dedi , ve son olarak toplamda 10 kişiyiz 5 kız 5 erkek olacak demişti bende cevaplarimi aldım ve tam uykumu alamadığım için uykuya daldım. 

Uyandığımda varmiştik ve otele geçtik . Benle Ersin aynı odada kalmaya karar verdik . Umut uyuyacağıni söyleyip odasına çekilmişti bizde Ersinle etrafi gezmeye karar verdik akşam yemeğine kadar etrafi gezmiştik beğendiğim yerleri aklıma not ettim buraya geleceğim diye çok güzel kafeler barlar oturma alanları sahil liman tepe mağara gibi gezilebilecek yerler mevcuttu . Biz tam otele dönmeye karar vermişken Umut aradı ve akşam yemeğinin vaktinin geldiğini söylemesi üzerine hızlıca yola koyulduk çünkü çok açtım .

Sonunda açlıktan bayılmadan otele varmıştık . Hemen restoran bölümüne geçtim ve Umudun oturduğu masaya yönelip oturdum ve telefonumu elime aldım çünkü etrafta inceleyecek birseyler yoktu ( anladiniz sizzz) .

Biraz telefonda vakit geçirdikten sonra birisi iyi akşamlar herkese demişti ve kadin sesiydi bende ayıp olmasın diye kafamı kaldırmıştım ama ne göreyim çok güzel ve aurali birisi benim karşımda duruyordu ve bu kızı hemen tanımıştım bu şu güzeller güzeli Afra Saraçoğluydu .

Kız herkesle tanışmıştı sıra bana gelince heyecanlandım ama belli ettirmemistim ama o belli ettirmişti . Bende sıra bana geldiği için elimi uzattim ve " Ben Mert Mert ramazan demir " dedim o da " Bende Afra saracoglu tanıştığımıza memnun oldum" dedi bende " Bende memnun oldum " dedim ama kızda tutuklu kalmıştım ve elim elinde duruyordu en son o çekti ve yerine oturdu .

Daha sonra yemeklerimizi söyledik ve geldi.  Yemek yerken nereye gideceğimiz konuşuluyordu bende ortaya şöyle bir fikir attım. 
" Bence şuan herkes yol yorgunudur isterseniz yemekten sonra bir cafeye gidip birseyelr içelim ve yarın da denize gideriz" dedim .

Ve afrada bana katılmıştı bunun üzerine bu fikri uyguladık ve kafeye doğru yol aldık o sırada Afranin arkadaşı Berille sohbet ediyordum ama afrayi tanimak içindi kız tatlıydı ama benim ilgimi şuan afra çekiyordu kızda birşey vardı ve beni ona çekiyordu .

Kafeye vardığımızı farkedince bir sandalyeye yerleştim ve afrayla konuşmak için an kolluyorudum sonunda bulmuştum ve ona "sen şu meşhur Afra Saraçoğlu musun"demiştim o ise "evet ben afra Saraçoğluyum da sen beni nerden tanıyorsun" demişti bende "senin fanların son dizinle baya bir tag açtı sana falan filan" dedim o da bana tebessüm edip "evet fanlarım yapıyor arada öyle jestler"  demişti .

Daha sonra kahvelerimizi bitirdik ve otele doğru yol aldık afrayla yan yana yürümek istiyordum nasıl bir kokusu var diye merak ediyordum ancak Beril onu hiç yanlız birakmiyordu böyle cebelleşe cebelleşe otele varmıştık .

Hepimiz odalara dağıldıktan sonra ınstgrama girip afrayı takip ettim ondan sonra çok yorulduğum için telefonu bir kenara koyup uyudum sabah güneşin gözüme vurmasıyla uyandım telefonumu alıp saate baktım saat 9.15 geçiyordu  yataktan kaltım ve ellimi yüzümü yıkayıp aşağı inmeye karar verdim  aşagıya inince masaları inceledim ersingil uyandı mı diye en arkadaki masada afrayı gördüm telefona bakıyordu canı sıkılmış gibiydi sonra telefondan kafasını kaldırınca gözgöze geldik sanki birbirimizin yüzünü ezberlercesine bakışıyorduk sonra ne yaptığımı fark edip afranın yanına gittim ve tam karşısına oturdum

Mert:Günaydın
Afra:Günaydın
Konuşmak istediğim için konu açtım
Mert:En çok nelerden hoşlanırsın?
Afra:Resim çizmekten sen nelerden hoşlanırsın? Dedi
Mert:Spor yapmaktan
Aradan biraz zaman geçti ve ersingil de yanımıza geldi kahvaltı edip yine odalarımıza dağıldık denize giricektik .

Afradan

Odamıza çıktık ve bikinimi giydim ama sürekli aklımda mertle uzun süre bakistigimizin o an aklımdaydı ve çıkmak bilmiyordu . Bir şekilde hazırlandım ve aşağıya indik . Ekibin toplanmasını bekledik ve toplanınca gittik deniz yakın diye yürüyerek gitmeyi tercih etmiştik .

Yolda Neslişah in yanında yürürken bir baktım yanımda uzun boylu birisi var kafamı kaldırdığımda mertle yan yana yürüyordum. Ve bende bu ani bozmadan yürümeye devam ediyordum ve çocuğun yüzüne daha sabah o kadar bakmamışım gibi yüzünü ezberlemek istercesine izliyordum ama o hayran olası yüzü gerçekten çok bakılası duruyordu ve bakmaktan kendimi alamıyorum .

Bi ara kaldırım darlasti ve mertle ellerimizi birbirine degiyordu . Ve o an bu kaldırımın böyle dar ve uzun gitmesini istedim . Mertle çok yakındık ve o erkeksi anlatılamayan kokusunu almıştım ve bu çocuk gerçekten çok ama çok güzel kokuyordu .

Bi ara yüzüne bakmaktan dusuyordum ve beni belimden yakaladı ve o an dudaklarını öpmek istiyordum amaçsızca o kalın sanki kalemle çizilmiş o güzel dudaklarını sonra o bana " yavaş güzelim" demişti galiba bayilacaktim o az önce bana YAVAS GÜZELİM MU DEDIIIIII BEN MI YANLIŞ DUYDUM ?

918 kelimeyle tekrar sahalardayim millet ?

Nabersüüz aşklar?

Uzun bir aradan sonra tekrar birlikteyiz jajajjaja 🤭 Ama arada böyle tatil yapmaya karar verdim sizi özleyince yazdıkça yazasım geliyor.

Ee bölüm nasıldı?

Nasıl buldunuz?

Diğer bölüm hakkındaki tahminleri alayım veya istekleri belki yazabilirim ne dersiniz ?? 😊

Ha bu arada canlar yeni bölüm Pazar gelecek inşallah 💗

Sizi seviyorum kendinize iyi bakin pazar görüşürüz öptüm sizi çok fikirlerinizi yazmayı unutmayınnnn💗

Bir Tatil Meselesi ~afram ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin