20 . Bölüm

691 53 33
                                    

Ey ahaliiiii nabiyoruzsimdi beyazlale oldu en son olarak da abidin olarak geri döndü .
Öldü diyenler olmuş devri bitti diyenler olmuş . Ben ölsem de devrim bitmez pek sevinmeyin geri döndüm lütfen bana bir alkış bu kısımda bol bol sevinen kişiler görmek istiyorum . Tüm okurlarım dönüşüme sevinmiştir benceee nessehhh
Bu bölüm bugün tanıştığım ama.cok tatlı yeni okurum seyrankorhanns a gelsinnnn . Başlayalım bakalım

Afradan ✨

Kapının çalınmasıyla bu büyülü anımız sona ermişti . Mert'in yanında kalkıp kapıyı açmaya gittim . Mert'in arkadaşları gelmişti . Onları salona alıp Merti çağırmaya gittim . Onu da oturma odasına bıraktıktan sonra mutfağa geçtim . Kendime ve arkadaşlarına kahve yaptım . Merte ise meyve suyu koydum .

Herşeyi hazırlayıp oturma odasına geçtim . Mert " Bana kahve yok mu ? " diye sorduğunda " No canım sana kahve yok sana meyve suyu var " dedim . Hemen dudaklarını büzmüştü . Şuan arkadaşları olmasa onun bu halini yiyebilirdim çok tatlıydı .

Meyve suyunu ona uzattım . Bende oturup kahve içmeye başladım . Kahvemi içerken bakışlarım evin içersinde geziyordu . Burda ne kadar minnoş ne kadar ateşli anılarımız olmuştu . Bir anda gözlerim doldu . Bu aralar çok duygusaldim . He reglim yaklaşıyordu hemde Mert'in beni hatırlamaması çok koyuyordu .

Onun elinde değildi ama üzülmek de elimde değildi . Güzel bir duşun iyi geleceğini düşündüm . Merte duşa gireceğime dair mesaj attım . Bana baktı gülümseyerek göz kırptı . Bende odadan çıkıp duşa girdim . Her ne kadar güçlü durmaya çalışsam da içim kan ağlıyordu . Su ve gözyaşlarım birbirine karışarak akiyorlardı .

Duştan çıktığımda markete gideceğim için rahat bir kombin yaptım . Evin eksikleri vardı onları alacaktım . Tabi Mert her zaman dışardan söylediği için evde pek birşey yoktu . İyileşene kadar da sağlıklı beslenmesi gerektiği için bazı şeyler alacaktım .

Bunları giyip saçlarımın önden bir tutamıni ördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunları giyip saçlarımın önden bir tutamıni ördüm . Hafif bir makyaj yaparak odadan çıktım . Salona geçtiğimde Mert'in arkadaşları gitmişti ve mutfaktan bulaşık sesleri geliyordu . Gözlerimi pörtleterek mutfağa koştum . Mert hasta haliyle mutfağı topluyordu .

Bir anda kendimi tutamayıp " MERT NE yapıyorsun Allah aşkına ya bu yaralı halinle bırak şunları ya ben iki dakika sırtımı donemeyecek miyim böyle yaparsan işimiz var zor iyileşirsin sen " dedim .

Mert de " Şu kaşıkları da koydum mu hah bitti bu kadar abartma ya alt tarafı bulaşıkları makineye koydum . " dedi . " bende şimdi alt tarafı sana koyacağım Mert çık git Allah aşkına ya bundan sonra iyileşene kadar mutfağa girdiğini görmeyeceğim tamam mı ? " dedim .

Cevap alamayınca sorumu yineledim . Mert de " inşallah okeyy " dedi . Sonra paytak paytak yürüyerek yanıma geldi . " Giyinmissin nereye gidiyoruz ? " dedi . Bende " hayır ben gideceğim sende burda kalıyorsun" dedim .

Mert de " niye ya " dedi . Bende " hastasın çünkü dedim " o da dudaklarını buzdu . Bu şeyi yaptığında yumuşayacağımı biliyordu . Ama onu götürmemek de kararlıydım . Hayır anlamında kafamı sallayarak masaya doğru ilerledim .

Masanın üstünden çantamı alırken bir yandan da konuşmaya başladım . " Ben gelene kadar uslu uslu duruyorsunuz Mert bey geldiğimde sizi ödüllendirebilirim . Ama lütfen dikkat ediniz çıktığıma pişman olmak istemiyorum" dedim .

O da " Tamamdır kaptan ödül varsa bende varım" dedi . Bende kafa sallayıp kapıya doğru yöneldim . Ayakkabılarımı giyip arkamdan kapıyı çarptığım anda duyduğum acı dolu inleme ile olduğum yerde kalmıştım .



Naber portakallarim nasılsınız 💗🐾

Özlediniz mi beniiiiiii ben sizleri çuuuuuuuuk özledim . Ama lise zor bir yer oldu artık o yüzden pek müsait olamıyorum .

Neyseehhhh

Bölümü nasıl buldunuz ?

Haftasonu da bölüm atacağım hangi kurguma olsunnnnn

Bence inadına aşka ona uzun zamandır yazmıyoruz dimi ama yine karar sizinnnnn

İstekler var mı istek sahneler alayım fikirleri

Bol bok yorum atın da moralim yerine gelsin be yazarınıza bunu çok görmeyin portakallarim 🍊🍊

Sizleri seviyorum bir sonraki bölümde görüşmek üzere ❤️❤️❤️

Bir Tatil Meselesi ~afram ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin