Bütün bunlar olduktan sonra herkes eve gelmişti ve herkes yatıyordu. Ama beni uyku tutmamıştı. Köpek gibi yorgundum ama uyku tutmuyordu. Aklım hala Felix ve Minho daydı. Nasıllar? Yemek yiyorlar mı? Bütün bu olanları kafalarına çok mu takıyorlar? Kafamda bu sorular dönerken uyumak çok zordu. Evet arayabilirdim. Ama seslerini duymak yetmiyordu işte. Canlı canlı gözümle görmeden asla için rahat etmeyecekti. Zaten sınavlar da yaklaşıyordu. Hem onların elenmesi, üyelerin birden mental olarak çökmesi, benim onlara destek olmak zorundaymışım gibi hissetmem ve okul sınavlarının yaklaşması beni çok yıpratmıştı. Şimdi diyebilirsiniz ki zaten çıkış yapacaksın neden hala okul sınavlarını önemsiyorsun? İdol olmam hiçbir şeyi değiştirmiyor. Annemin gözünde hala yetersiz bir aptalım ve bu asla değişmeyecek ama yinede aptal gibi uğraşıyordum. Ders çalışmalıydım. Başarılı olmak için. Elimde bir mesleğimin olması önemli değil. Anneme göre eğer okumazsam cahil olacağımı ve asla bir yerlere gelemeyeceğim.Masanın başına oturdum ve ilk sınav olan biyolojiye çalışmaya başladım. (korede sınavlar nasıl oluyor veya hangi sınıfta hangi konuları görüyorlar bilmediğim için Türkiye sistemine göre yapacağım).
Ne kadar oldu bilmiyorum ama hava aydınlanmıştı ve artık her yeri mitokondri olarak görüyorum. Harika. Uyumam gerekiyordu artık.
Yatağıma yattım ve gözlerimi kapattım. Tam uykuya dalacakken birden alarm çaldı. Yerimden sıçrayarak uyandım. Hemen alarmı kapattım kimsenin benim yüzümden bu saate uyanmasını istemezdim. Aslında bugün içinde yapmam gereken konuları gece bitirmiştim. Uyusam ne olur ki? Bunları düşünürken bile gözlerim kapanıyordu. Saat 6:30.
Daha kargalar bokunu yemeden kalkmaya gerek yok dedim ve geri yattım.
Gözlerimi araladım. Hala yorgundum. Saate baktığımda 7:30 du. 1 saat mi uyudum sadece. Hah şaka gibi. Banyoya doğru ilerledim ve hızlıca bir duş aldım. Ilık su sayesinde biraz olsun kendime gelmiştim. Aldığım duş sayesinde gözeneklerim açıldığı için hemen temizleme jeli ile yüzümü yıkadım ve banyoya getirdiğim kıyafetlerimi giyinip banyodan çıktım. Tarağım ile saçlarımı tarayıp sonra kuruttum. Bugün saçımı toplamak istemiyordum ama biliyordum ki benim saçlar ibnelik yapıp günün ortasında tekrar elektriklenip kabaracak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRAY KİDS 9. ÜYE (2018)
FanfictionStray Kids başından beri 9 kişi olsaydı. Ve o kişi bir kız olsaydı ne olurdu? Ben buraya scriptimi hikaye haline getirip yazıcam. Yani bütün olaylar önceden kurulanmış olaylar. İlk kitabım o yüzden anlatımda tam istediğim vibei veremeyebilirim. Kusu...