4. BÖLÜM DEBUT

452 33 29
                                    

4. Bölüm DEBUT

Uzun çalışmalar sonucu sonunda debut yapmıştık. Derin nefesler alarak heyecanımı gidermeye çalışıyordum. Ama olmuyordu. Yetersiz olmaktan korkuyordum. En sonunda sahneye çıkmıştık. Ve son duruşu yapıp bitirdik. Çok heyecanlandım ama yaptık. Şimdi bir eleme yapılıcak kalbim yerinden çıkacak gibi atıyor. Kendim için değil onlar için çok endişeleniyorum. Sakin olmalıyım nefes al ver Aera hiç bir şey olmayacak.

JYPE: Tebrikler ilk turu geçtiniz Stray Kids 10 kişi olarak kalıcak

Yurda döndük ama Minho da bir tuhaflık vardı. Sanki hasta gibiydi. Yanına gittim ve oturdum.

Aera: Minho, iyi misin? Dedim birden gülümseyerek

Minho: iyiyim Aera sadece üşüttüm galiba. Dedi

Aera: Elimi alnına koyabilir miyim? Dedim ateşi olup olmadığına bakmak için. Evet anlamında kafasını salladı. Elimi alınana koyup diğer elimle ensesinden destekledim. Ateşi vardı ama çok yok gibi görünüyordu

Aera: Şimdi ılık bir duşa girip üzerine ince bir şeyler giy. Ve dinlen ama battaniyeyi üzerine fazla örtme ateşin çıkmasın tekrar. Dedim. Ve kafasını sallayarak odasına gitti.

Chan: Aera ne olmuş? Hasta mı? Ateşi mi var? Diye sorularını sıraladı.

Aera: Sakin ol Chan o iyi sadece üşümüş ve biraz ateşi var duş alınca geçer korkma. Dedim sakinleşti ve koltuğuna geri oturdu.

Saatler ilerliyordu ama Minho'dan ses soluk yoktu. Uyumuştur diye kendimi sakinleştirmeye çalışsamda olmuyordu. İçimden bir ses oraya gidip Minho'yu kontrol etmem gerektiğini söylüyordu. Herkes saat geç olduğu için yatmıştı ve bende yatacakken Minho'nun yanına uğradım.

Aera: Minho iyi misin? Nasıl hissediyorsun? Dedim ama ses vermedi. Elimi alnına koyduğumda ateşler içinde yanıyordu. Endişelendim ve zorla da olsa uyandırdım

Minho: Aera çok üşüyorum. Dedi.

Aera: Biliyorum biliyorum. Üstünü değiştir lütfen. Dedim ve dolabına gidip bir tişört ve şort çıkartıp kucağına koydum ve odadan çıktım. Bir leğene su doldurdum ve üzerine sirke döktüm benim artık kullanılamayacak olan bir tişörtü mü alıp yırttım ve içine attım. Tekrar odaya gittim. Minho üzerini değiştirmiş yatakta üzeri örtülü bir şekilde yatıyordu. Üzerindeki örtüyü kaldırdım ve sızlamaya başladı.

Minho: Aera alma üzerimden örtüyü çok üşüyorum lütfen. Dedi kıyamam ben sana ama yapmak zorundayım.

Aera: Yapmak zorundayım Minho. Şimdi sırt üstü uzan. Korkma bir şey yapmayacağım. Dedim ve sırt üstü uzandı en azından gönlü olsun diye örtüyü bacaklarına kadar örttüm. Doldurduğum leğen in içinden bir parça bez alıp fazla suyunu sıktım ve alnına koydum.

Minho: Aera ne yapıyorsun? Bu kafama koyduğun şey sirke kokuyor.

Aera: Korkma iyi gelicek. Dedim Aynı şeyi koltukaltına(?) ve yaptığımda bedenini bir titreme aldı. Aynı şeyleri bacaklarına da yaptım. Ne yaparsam yapayım ateşi düşmüyordu. Duş almalıydı belki de ilk duşu aldığında üstünü çok örttüğü için ateşi çıkmıştı.

Aera: Minho bana bak. *gözlerini açtı* tekrar duş almalısın çünkü ateşin düşmüyor bekle burda.

Eğer ben yaparsam bundan rahatsız olması muhtemel. O yüzden birine gitmeliyim kim ayakta olur bu saatte Chan. Evet evet Chan ayakta olabilir. Odasına gittim ve tahmin ettiğim gibi ayaktaydı ve müsait olmayabilir diye gözlerim kapalı girmiştim odaya

Chan: Ne oldu Aera bu saatte? Dedi haklıydı aslında saatin ikisinde biri odasına girse herkes şaşırır.

Aera: Chan Minho'nun ateşini düşüremiyorum. *Dememle ayağa fırlaması bir oldu* Ona duş aldırabilir misin, benim yapmamdan rahatsız olabilir. Dedim ve bunu dememle onun odasına uçması bir oldu.

STRAY KİDS 9. ÜYE (2018)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin