частина 3

27 3 0
                                    

— це куди? Покажеш?
— а ти в моєї сімейки запитай. Вони завжди мене туди посилали. Впевнена, що вони знають.
Хлопець обхопив її талію та притиснувся своїм чолом до обличчя дівчини.
— я не настільки їм довіряю, щоб запитувати де знаходиться пекло. – сказав Крістофер трохи знизивши голос. На що Елін йому відповіла.
— ну якщо коротко, то в будинок в якому я жила 10 год тому. – вона була в лічених міліметрах від губ хлопця. – там ще те пекло і чорти. — шепотом сказала Елін.
Крістофер посміхнувся дивлячись дівчині прямо в очі. Після чого опустив погляд на жіночі губи, які були нафарбовані темно-рожевою помадою. Коли Елін це помітила, то різко відштовхнула хлопця та пішла геть з номеру. Крістофер не став її наздоганяти, а просто далі почав оглядати номер. Елін не хотіла довго розгулювати по готелю, тому замовила їм двом вечерю та повернулася в номер. Зайшовши вона не помітила Крістофера, а отже він був у душі, тому вона взяла телефон та лягла на ліжко. На екрані висвітилось нове повідомлення від Мії.
— ~чудово! Тепер всі новини гудуть про те, що одружується відомий мотогонщик. І як ці всі новини так швидко розлітаються?~ поки юнака біля Елін не було вона набрала Мії. Довго шатенці чекати не довелося.
— привіт. – першою заговорила Мія.
— і тобі. Слухай є справа, а в мене дуже мало часу. 
— що вже?
— потрібно, щоб ти забрала мої документи з універу повністю і сказала, що я більше вчитися там не буду.
— ти ж сьогодні мала розібратися з цим.
— мала, але план помінявся. З тим я трохи не продумала.
— так стоп я не розумію в чому прикол.
— Я пізніше все розкажу, але зараз зроби те, що я прощу. Ок?
— ну я спробую, але гарантій не даю.
— ну тоді бувай. Зустрінемося приблизно через місяць.
— бувай.
Розмовляючи по телефону зеленоока стояла обличчям до вікна і періодично дивилася на краєвид. 
— як знав.
Сказав Крістофер який стояв ззаду.
Елін не дивлячись на нього пішла до іншої кімнати. Але як тільки вона відкрила двері, то почула стук у двері. 
— так! — голосно крикнула Елін. Це була служанка яка принесла їм поїсти.
— дякую. – відповіла шатенка.
Взявши з рук жінки підніс дівчина взяла свою порцію, іншу поставила на стіл.
Next day.
Так як і обіцяла Елін, вона не спала цілу ніч. Синці під очима зміг замалювати тільки консилер, а поганий настрій брюнетки ніхто і ніщо. Крістофер, побачивши в якому настрої його наречена, вирішив помовчати й не підливати бензин у вогонь. Замовивши кави вони поснідали й пішли до машини. Хлопець довгого мовчання не витримав, тому почав жартуючи знущатися з дівчини.
— і як, виспалась? – з хибкою посмішкою сказав кароокий.
— чудово. Сон такий прекрасний приснився, що аж вставати не хотілось.
— жити сама почала? Чи мене вбила.
— не вгадав. В аварії розбилася.
— позитивний сон нічого не скажу.
Вже в вечері вони вже прибули до Риму. 
— ого квартира не менше ніж три мільйони євро коштує. Я вгадала?
— майже. П'ять мільйонів.
Квартира була двоповерхова.Чотири спальні кімнати, зала на першому і на другому поверхах, одна робоча, дві ванни та наостанок кухня. Вже житло було оброблене євро ремонтом. У квартирі було все готово до приїзду сина бізнесмена і його нареченої. Домробітниці повинні приходи кожного ранку і виконувати хатню роботу.
— другий поверх мій. – сказала брюнетка піднімаючись туди по сходах. 
— як скажеш.
— ~ всі простині застелені, кімнати прибрані як на похорони~ 
Годинна стрілка показувала 20.49. Як і Елін, так і Крістофер дуже втомилися, адже не їсти практично цілий день не є найкращим відчуттям, тому
замовивши їжу з ресторану пара повечеряла та розійшлася по своїх поверхах. 

Дочекайся♤Where stories live. Discover now