частина 11 той самий день

16 2 0
                                    

— мати рідна, як голова то болить. – сказала Елін сідаючи на диван та затуливши обличчя руками.

— ну що ж. В мене для тебе є один сюрприз. Переодягайся та виходь на вулицю.

— ~ ем, що? ~ – подумала дівчина.

— побачиш.

— та як ти вгадуєш?

У відповідь кароокий розсміявся і вийшов з квартири.

— хм сюрприз? Що салют на мою честь запустить.

Елін швидко переодягнулася у свої чорні карго та кофту і вийшла на вулицю де її чекав Крістофер.

— і що за сюрприз, коханий?

— невже тобі так цікаво?

— якби було не цікаво я б не вийшла.

Чоловік розсміявся та сказав.

— ну тоді ходімо

Крістофер руками закрив очі Елін і повів до місця де її чекав подарунок.

— обережно, тут сходи. – сказав він притримуючи зеленооку.

— та я вже зрозуміла. Чому тут так холодно? Як в підвалі.

— не спойлери собі.

Останній крок і очі Елін побачили світло. Дівчина оглянулась навколо і зрозуміла, що знаходиться на автомобільній стоянці. Крістофер став трохи ззаду та повернув тіло Елін на дев'яносто градусів. В полі зору шатенки залишилися тільки дві машини різного кольору.

— подобаються?

— звичайно подобається. Це ж та сама машина, яку ми бачили на автомобільному дилері. І ця червона теж, така неймовірна. – говорила Елін дійшовши ближче до автомобілей.

— а ще ці дві кралі твої.

— ммм?

— вони твої, Елін. – сказав Крістофер підійшовши до шатенки показуючи ключі.

— ти зараз серйозно?

Чоловік без усіляких слів відповів Елін.

— ем, дякую.

Вона підійшла до нього ближче та взяла коробочку з ключами. Дівчина глянула на них, а потім і на свого чоловіка.

— справді, дуже дякую. – після цієї фрази вона стала на носочки та обійняла Крістофера. Він відповів їй взаємно.

— прокатаємося? – запитала Елін помахуючи ключами.

— в тебе на це ще залишились сили?

— взагалі ні, але заради такого я відкопаю її з самого дальнього кута.

— ну раз ти пропонуєш.

— давай на цій червоній.

— давай. Я думав вона тобі не сподобається.

— мені рожева б не сподобалась, а ця просто неперевершена.

Вони сіли по обидві сторони автомобіля та пристебнули паски безпеки.

— о, тут ще й дах відкривається. Круто.

Крістофер дивився на Елін як на малюка, якому віддали довгоочікуваний подарунок. В такі моменти вона йому здавалася безневинною та милою дівчиною.

Дочекайся♤Where stories live. Discover now