Author
Найсхвильованіший день для Елін та Крістофера настав, і це їхнє весілля. Зранку пара встала по різному Крістофер о п'ятій, а Елін о шостій. Зустрілися вони вже на кухні за сніданком.
— як настрій? – запитав Крістофер.
У відповідь дівчина скривилася в обличчі тим самим показуючи своє невдоволення.
— хм, в мене схоже. До речі як там Мія? Вона не буде з нами снідати?
— не знаю. Вирішила її не тривожити. Я і так їй нічим не допомагаю, а ще задовбувати її цим весіллям теж не правильно.
— але ви психи. – сказав Крістофер махаючи головою.
І вони мовчки поїли. До приходу візажистів залишилося приблизно півтори години, тому Елін вирішила прийняти душ і зробити зарядку. Її зарядкою були танці. Крістофер зробив все те саме, але це зайняло менше часу, ніж в його нареченої. 8.10 візажисти вже прибули на місце. Розставили усе своє приладдя та прийнялися розфарбовувати дівчину. Сильного макіяжу їй не робили, бо по перше це не подобалось Елін, а по друге не підходило до форми її обличчя. Хоч мейкап і був легкий, зайняв він не мало часу. Наступним атрибутом весільного образу стала зачіска. З Крістофером було все куди простіше. Йому всього лиш вклали волосся та підкоректували обличчя. Ніби все. На останок Елін з Крістофером пішли одягати своє вбрання. І тут раптом їм постукали у двері.
— я відчиню. – гукнула Елін
На порозі стояли їхні друзі, а точніше Домінік, Вікторія та Невіо.
— привіт молодим! – сказав Невіо і вони троє увійшли до квартири.
— вау, ти неймовірно виглядаєш. Я б сама на тобі б одружилася – сказала Вікторія.
— а я б з тобою ні.
Вони роззулися та зайшли на кухню (кухня-студія).
Друзі подарували подарунки як це було в них прийнято.
— вау всі такі нарядні. А де ще одна зірка? – сказав Домінік.
— якщо ти про Мію, то вона в себе в кімнаті – відповіла Елін.
— чудово. Я як і обіцяла привезла їй сукню та туфлі.
Вікторія пішла до Мії в кімнату, а інші залишилися на своїх місцях. Неочікувано Крістоферу подзвонили. Це був батько, який сказав приїхати на одне місце вирішити декілька питань. Їхати вирішили Елін, Крістофер та Невіо.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дочекайся♤
De TodoБогри звичайно є у всіх, але виплачують їх люди різними методами. Хтось відробляє, хтось позичає у рідних ,а хтось продає своїх дітей. Мої батьки вибрали третій варіант, видавши мене заміж за сина найвпливовіших людей Італії. Їм було абсолютно байду...