Elin
Я взяла Крістофера за руку та відвела його в сторону.
— хто це? – не розуміючи нічого сказав він.
— одна не дуже приємна особа. Потім все поясню. А зараз нам потрібно звалити з відси як найдалі.
Він швидко зреагував на мою останню фразу.
— ~Ліфт? Серйозно я хотіла до виходу взагалі.~
Но думати я довго не стала тому пішла за ним. Двері в ліфт зачинилися і підняли нас на другий поверх.
— чому сюди, а не до виходу?– запитала я.
— з другою дружиною хочу тебе познайомити.
— в нас третього поверху не має, щоб жити. Квартира маленька.
— вона зі мною буде. Я люблю її більше ніж тебе.
— ти по ідеї взагалі мене любити не маєш. Я серйозно чому не до виходу?
— ти ж хотіла пройти не заміченою?
— ну.
— а вона направлялася скоріш за все до відділу "chanel" який знаходиться практично біля виходу.
— хм, а ти не безнадійний.
— хочеш покажу одне цікаве місце?
— в торговому центрі? Серйозно?
— ну не прям цікаве, але тобі сподобається.
— ну добре.
Самій цікаво, що ж це за місце таке. Здивувати він мене точно не зможе. Ну і стояти як дерево, щоб мене помітили також не варіант.
— далеко ще?
— ні за тим поворотом.
Ми дійшли за поворот де були залізні двері. Крістофер як справжній джентльмен притримав мені двері та увійшов другим.
— це машинна стоянка?
— автомобільний дилер.
— ми просто глянути? Так?
— певно.
Крістофер залишився стояти на місці, а я попрямувала розглядати кожну із машин які попадали на очі. І одне авто заставило мене затримати погляд саме на ньому. Чорна bmw з підсвіткою на задньому капоті й до біса дорога.
— ~100 00 00 доларів. Ну по суті виправдана ціна.~
— подобається? – запитав Крістофер.
— вона сподобалася б навіть любителям мерседеса.
— це точно.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дочекайся♤
De TodoБогри звичайно є у всіх, але виплачують їх люди різними методами. Хтось відробляє, хтось позичає у рідних ,а хтось продає своїх дітей. Мої батьки вибрали третій варіант, видавши мене заміж за сина найвпливовіших людей Італії. Їм було абсолютно байду...