Elin
Усі погляди були націлені на нас двох. Вони чекали моєї відповіді. Тому, щоб не затягувати цей момент ганьби я голосно та чітко сказала.
— так! Я згодна.– вимовила я з фальшивою посмішкою на обличчі. Довкола лунали аплодисменти і слово "гірко".
Крістофер встав та одягнув мені на безіменний палець золоту обручку і палко поцілував, що давало знати про його нетверезість.
— ~я його вб'ю~— подумала я.
Ще через 2 години ми поїхали додому. За кермом сиділа я, що є рідкістю. Доїхавши до будинку та підійнявшись на свій поверх, чоловік відкрив двері та пропустив мене в середину, а потім й зайшов сам. Я роззулася та випрямилась перед Крістофером. Він також вже роззувся й глянув на мене. Коли він це зробив я швидко вдарила його по обличчі з такою силою, що він приклав руку до щоки і шатнув назад. На моє диво він не кричав на мене, а навпаки розсміявся, але уваги цьому я не придала.
— ти знущаєшся з мене! Я вже подумала ти нормальний, розумний чоловік. Прекрасно знаючи, що я боюсь публіки зробив мені пропозицію. Ідіот! — кричала я та била його по плечах. Він не брав мої руки не заспокоював, а просто дивився на моє зле та роздратоване обличчя. Все що він зробив у відповідь це йнадалі сміявся та пішов до своєї кімнати.
— давай завтра поговоримо.–проговорив Крістофер на останок та закрив двері.
Я ж зі сльозами на очах та повною головою емоцій піднялася на другий поверх знімаючи куртку, яку я кинула на підлогу разом з сумкою. Навіть не дійшовши до кімнати. Голосно та зі всієї сили я закрила двері та вперлася в них.
— ненавиджу, ненавиджу, ненавиджу його.– повторювала я знову й знову.
— дорого тобі обійдеться цей позор.
Пройшло приблизно 30-40 хвилин і я заспокоїлась. Пішла в ванну кімнату та прийняла душ. Легше мені від цього не стало. Тому я пішла у свою кімнату прикривши двері і вперлась в ліжко. В самоті я просиділа хвилин 5 поки в кімнату не зайшла Мія. Вона вже закрила двері повністю.
— ти як?
— прекрасно. Уявити собі не зможеш наскільки я рада.
Вона підійшла до ліжка та сіла біля мене.
— знаю, ти вважаєш, що опозорилась, але всі навколо не глузували з вас, а раділи. Вони пили блін не за іменинників, а за молодих.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дочекайся♤
RandomБогри звичайно є у всіх, але виплачують їх люди різними методами. Хтось відробляє, хтось позичає у рідних ,а хтось продає своїх дітей. Мої батьки вибрали третій варіант, видавши мене заміж за сина найвпливовіших людей Італії. Їм було абсолютно байду...