Lily oturduğu koltuğa doğru iyice gömüldü. Elleri koltuğun kumaşını sertçe tutuyordu. Gözyaşları son zamanlarda o kadar çok akmıştı ki artık ağlayası bile gelmiyordu. Ağlayan gözlerini ovaladı.
Gülerek sohbet eden Mylen ve James görüntüsüne katlanamıyordu. Daha 6. yıllarındalardı. Mezun olana kadar sürekli olarak James'in etrafındaki kızları görüp acı mı çekecekti yani?
Sessizce iç çekti ve ortak salondan çıktı. Yasak saate çoktan başlamıştı, ama örnek öğrenci olması bile Lily'i durdurmadı.
Nereye gideceğini bilemeyerek etrafa bakındı. Şu sıralar gidecek hiçbir yeri yok gibiydi. Hep yaptığı gibi ikinci kat kızlar tuvaletine gitti. Şansına Myrthle ortalarda görünmüyordu.
Son zamanlarda hep yaptığı gibi yere oturdu ve dizlerini kendine çekti. Artık gerçekten bu okulda hiçbir yere gidemiyordu. Ortak Salon'da gitse Mylen ya da onun arkadaş grubundan birileri mutlaka orada oluyordu.
James Potter hem okulun hem de Gryffindor'un yıldızıydı. Okulun en popülerlerinden biriydi. Bu yüzden yatakhaneye gittiğinde de oda arkadaşları tıpkı okulun geri kalanı ya James'i üzdüğü için ondan nefret ediyordu ya da onun gibi birini aldattığı için onunla dalga geçiyordu.
İçten içe onlara hak vermeden edemedi. Kapıdaki hareketlilikle başını kaldırdı ve karşısında dikilen James'i gördü. Yanına gelip gelmemek arasında karasız kalmış görünüyordu.
Bir süre sadece birbirlerini süzdüler. "Yerler soğuk. Hasta olursun," dedi James. Sonrasında arkasını döndü ve tek bir bakış dahi atmadan hızla gitti.
Lily'i ise yeni bir ağlama krizi ele geçirdi.
İkisi de birbirini çok seviyor ama kırgınlıklar...
10 oy geldiğinde direk yeni bölümü atacağım bilginiz olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeyim || Jily Texting
FanfictionBilinmeyen Numara: Ben sana her şeyimsin dedim. Bilinmeyen Numara: Sen her şeyimi alıp gittin Potter James: Siktir git Evans