Lily gülümsemesini bastırmakta zorluk çekiyordu, bunu yapmasına da geren yoktu. Derin bir iç çekti ve yattığı yere iyice yayıldı. Gözleri yıldızlarda olabilirdi ama tüm odağı genç oğlanın kalp atışlarındaydı.
James göğsünde yatan kıza bakarken sırıtmasını durduramıyordu. Saçlarından enfes bir koku geliyordu ve sürekli gergin gergin kıpırdanıp zümrüt yeşili gözleri ile genç oğlana bakıp gülümsemesi çok tatlıydı.
"Teşekkür ederim," dedi Lily uzun bir sessizlikten sonra, "Bana, bize bir şans daha verdiğin için."
James kızın alnına bir öpücük konduruyordu. "Teşekkür etme. Zaten sen, biz bir şansı daha hak ediyorduk."
Lily hafifçe kalkıp yüzünü ona yaklaştırdı ve oğlanı yumuşakça öptü. Bu öpücük uzun bir aradan sonraki ilk öpücükleriydi. Yıllarca bu kadar uzun ara vermek zorunda kalmayacaklardı, 31 Ekim 1981'e kadar...
James Potter ve Lily Potter, mükemmel bir anne baba, her iyi ailenin yapacağı şeyi yaptılar ve çocukları için kendilerini feda ettiler.
Giderken de bizlere kahramanımız Harry Potter ve güzel birkaç anı bıraktılar...
THE END
Bitti. Kitaba başlamamın üzerinden bir yıldan fazla zaman geçti. Bunun için hepinizden özür diliyorum.
Araya çok fazla şey girdi ve hayatımda çok fazla şey oldu. Bu kitaba beni travmatize eden bir olayı bastırmak için başlamıştım ve sonra her yazışımda her şey yeniden canlı hale geldi ve bu kesinlikle benim hatam. Tekrar özür diliyorum.
Yeni kurgularda görüşmek üzere.
Layla Potter gururla sunar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeyim || Jily Texting
FanficBilinmeyen Numara: Ben sana her şeyimsin dedim. Bilinmeyen Numara: Sen her şeyimi alıp gittin Potter James: Siktir git Evans