2.8

140 22 33
                                    

Sirius ağzına bir meyan kökü şekeri daha attı ve oturduğu zemine iyice yayıldı. Kızlar tuvaletinde Remus, Peter ve Evans ile oturup abur cubur yemek ilk başta saçma gelse de şuan garip bir şekilde rahat hissettiriyordu.

O ve arkadaşları Evans'ın burayı ağlama mekanı olarak kullandığını farkettikleri günden beri ne zaman kızıl saçlı kızı göremeseler soluğu burada alıyorlardı.

Ona hala kızgın olsalar da onu seviyorlardı ve bu hep beraber kızlar tuvaletinde piknik yapmalarına engel olmuyordu.

James onların Lily ile artan etkileşimlerinin farkındaydı ve içten içe bu konuda arkadaşlarına minnettardı.

"Sonra da onu Astronomi kulesinden iteriz." Dedi Peter. Lily ile önlerinde bir dolu kağıt vardı. Mylen'i öldürüp kaza süsü verme üzerinde çalışıyorlardı.

"Düşüş açısı konusunda çok dikkatlice olmalıyız," dedi Lily, "Onu biri itmiş gibi değil de kendisi atlamış gibi göstermeliyiz."

Sirius ve Remus temkinlice birbirlerine baktılar. Lily kaç kişiyi öldürüp kaza süsü vermişti de bu kadar emin konuşuyordu?

Sirius tam bunu ona soracakken telefonuna gelen mesajı açtı.

James: Lily nasıl?

Sirius: Çok kötü.

Sirius: Hastane kanadındayız

Sirius: Neredeyse ölüyordu

James: Sen ciddi misin

Sirius: Tabii ki de hayır

Sirius: Onun için hala köpek gibi endişeleniyorsun

Sirius: Bu arada köpek benim, sen lanet olası bir geyiksin

James: Tabii ki de onun için endişeleniyorum

James: Onu hala seviyorum

Sirius: O zaman neden hala onunla barışmadın?

James: Zamana ihtiyacım var

Sirius: İhtiyacın olan zamanın içinde neden Mylen var?

James: Kızlarla konuşmak konusunda beni cesaretlendiren sendin

Sirius: Evet böylece hiçbir kızın aslında sana iyi gelmediğini farkedecektin ve Lily ile barışacaktınız

James: Mylen bana iyi geliyor

Sirius: Aynen böyle devam et James

Sirius: Ama sen hiç merak etme

Sirius: Eğer başkaları da Evans'a iyi gelmeye başlarsa omzumda ağlamana izin vereceğim.
(Görüldü)

Naber?

Her Şeyim || Jily TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin