3.7

101 11 36
                                    

Lily yine ve yine geri döndü. Son yarım saatini James'in yanına gitmek ve bundan vazgeçmekle karar değiştirerek geçmişti.

Onu merak ediyordu ve çok özlemişti.  Onu görmek istiyordu. Onun yanına gitmeliydi. Tekrar karar değiştirmeden önce koşarak hastane kanadına gitti.

Kapının önünde durdu, nefeslerini düzene girmesini bekledi, saçlarını düzeltti. İçeri girdi.

James yataklarında birinde uyuyordu. Onunla konuştuktan hemen sonra uykuya dalmış olmalıydı. Lily teninin ne kadar sağlıksız göründüğünü düşünmeden edemedi. Yanına yaklaştı ve eliyle ateşini ölçtü. Yüksekti ama çok da kötü değildi. O kadar derin nefes alıp veriyordu ki bunu güçlükle yaptığını anlamak zor değildi.

"Siz Potter'ın hayranları onu ne zaman dinlenmesi ve iyileşmesi için rahat bırakacaksınız?" Lily, Madam Pomfery'nin sesiyle irkildi. Potter'ın hayranları? Buraya gelen kaç kişi olmuştu ki?

"Yanlış anladınız. Ben onun kız arkadaşıyım." Dedi sahiplenici bir sesle. Neyse ki James uyuyordu da bunu duymamıştı. Madam Pomfery alaycı bir nefes verdi. "Evet, tabi tatlım. Bugün bunu söyleyen yedinci kişisin."

Lily sertçe yutkundu. Demek James'in etrafında dolaşan çok kız vardı. Pekala, bunu sonra çözebilirdi.

"Bu gece burada kalsam olur mu?" Diye sordu sanki önceki diyaloglar olmamış gibi. "Gece ateşi çıkarsa ya da kendini kötü hissederse size haber verebilirim böylece."

Madam Pomfery ilk başta itiraz edecek gibi oldu ama yorgun görünüyordu. Şu sıralar okulda salgın bir hastalık vardı ve bu şifacı kadını yormuş gibiydi. "Tamam ama hemen bana haber ver."

Lily ona gülümsedi ve James'in yanındaki iskemleye kuruldu. Birazdan onun yanına uzanacağını bilmeden başında beklemeye koyuldu.

Kitabı ben unuturum siz unutmazsınız helal olsun size.

Her Şeyim || Jily TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin