Fucking.

1.1K 39 149
                                    

Dünyanın en boktan date'ine çıktım falan sonra eve dönünce çocuğa engeli bastım çünkü gerçekten çok kötüydü ☠️

Yazım yanlışları varsa affola.

İyi okumalar...

♬♬♬

Kemal sinirlerimi fazlasıyla bozan bir adamdı, sırf beni sinir etmek için Emre'ye dokunmaya çalışırdı emre ona dokunulmasını hiç sevmezdi temasdan olabildiği kadar kaçınırdı ama ben onun bütün ayarlarını bozmuş gibiydim emre kaşlarını çatarak Kemal'i ittirdi ve "bana dokunulmasını sevmiyorum sanki bilmiyorsun" dedi o böyle dediğinde içimden ona bugün güzel birşeyler vermem gerektiğini düşünmüştüm.

Emre kemalden kurtulup tekrar yanıma geldiğinde sırıttım ve düşmancıl bakışlarım ile kemal'e baktım "hadi söyle ne bok için çağırdın beni?" Diye merakla sordu Emre, kemal önce bana bakmış ardından Emre'ye bakmıştı "burda tekrar çalışmanı istiyorum, hemen red etme sana mükemmel bir teklifim var" dedi ve Emre'ye yaklaşarak kulağına birşeyler fısıldamaya başladı onlardan biraz uzak olduğum için ne dediğini duyamıyordum.

Emre Kemal'i dinlerken birden şokla gözlerini büyütüp Kemal'i ittirdiği gibi yüzüne tokatı yapıştırmıştı, ben olanları şaşkınca izlerken emre sıkıca kolumu tutmuş ve beni dışarı çekiştirmişti "ne söyledi o adam sana" diyerek onu durdurduğumda derin bir nefes almış ve gözlerime bakmadan konuşmaya başlamıştı "o gay barın sürtüğü olmamı istedi, müşteriler gelecek ve bende onlara eskortluk yapacağım daha doğrusu o böyle istedi" dediğinde hızla kolumu emreden kurtarıp Kemal'in odasına koşturdum.

♬♬♬


Kapıda bekleyen adam her ne kadar beni durdurmaya çalışsa da başarısız olmuş ve bende hışımla içeriye girmiştim kemal şaşkınca bana bakarken hızla ona ilerleyip yüzüne güzel bir yumruk attım o afalladığında boğazına yapışarak onu duvara ittirdim "h-hürkan ne yapıyorsun?" Diye şok olmuş biçimde sordu kemal "Sen benim oğluma nasıl o kadar iğrenç bir teklif yapabildin ha?!" Diye yüzüne doğru bağırdığımda boğazından alaycıl bir kahkaha çıktı.

"Zamanında benim altıma yatıyordu demek şimdide senin sürtüğün oldu" dediğinde artık sinirlerime hakim olamıyordum. Yüzüne art arda yumruklar savururken o sadece alayla gülüyordu onu öldürmek istiyordum yüzü tamamen kan içinde kalmasına rağmen vurmaya devam ettim taki belimde hissettiğim kollara kadar, emre arkamdan bana sarılıyor ve beni çekiştiriyordu sonunda Kemal'i bıraktım ve emreye kaşlarım çatık bir şekilde baktıktan sonra Emre'nin elini tutarak onu dışarıya ve ardından arabaya kadar çekiştirdim.

♬♬♬

Emre'nin inlemeleri ve bağırışları beni durdurmaya yetmiyordu hatta değil durdurmak içinde daha çok hızlanmamı sağlıyordu, eve geldiğimizde ona bugün onun yüzünü görmek istemediğimi eğer görürsem çıldıracağımı söylemiştim evet onun bir suçu yoktu hatta belki kemal yalan söylemişti ama o ikisinin birlikte olma düşüncesi bile beni çıldırtıyordu, tam odama gireceğim zamanda emre masum gözlerle bana yaklaşıp kendini bana sürtmüş ve "aramızı düzeltme sevişmesi" demişti o böyle dediğinde zaten bugün yüzünden oldukça kalkmış olan aletim resmen canavara dönmüştü.

Şuan ise yatak altımızda sallanıyordu emre çığlık atarak durmamı istiyordu durmayacağımı bildiği halde durmak istemesi onu daha hızlı becermem için güzel bir sebepti "sikeyim! Dur artık!" Diye hazdan yok olmuş sesi ile bağırdığında içinde yavaşlamaya başladım "üzgünüm, kendimi kaybettim içinden çıkmamı ister misin?" Diye nazik olduğunu düşündüğüm bir ses tonu ile konuştum aramız kötü olduğunda ya da ikimizden biri sinirli olduğunda bu ses tonunu kullanıyordum bu ikimizide rahatlatıyordu.

"Hayır daha sen gelmedin bile" dediğinde kafamı olumsuzca salladım "eğer çıkmamı istersen hemen söyle ben bununla kendimde ilgilenebilirim" dediğimde başını olumsuzca salladı ve bacaklarını belime doladı bu onun için 'hızlan' demekti içinde yavaşça hızlandım aslında hiçte yavaş değildim bunu anlamak için Emre'nin çığlıklarını duymanız yeterliydi ah, ama eğer Emre'nin çığlıklarını duyarsanız belki bir daha başka şey duyamayabilirdiniz.

Eh, çünkü benim oğlumun inlemelerini sadece ben duyabilirdim.

♬♬♬

Selaaaaaaaaam

Nasılsınııııııız

Of bölümü çok beğendim en çokta hürkanın benim oğlum demesi kendi yazdığım şeylerle aşk yaşıyorum resmen.

Yıldızıma basar mısınız? ⭐

Sizi seviyorummm 🐰💗

Flys kaçar...

Fucking Body | MengolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin