Bastard.

654 29 83
                                    

Ferit senin ananı siker diyeceksin. Of aklımdan çıkmıyo ses LGDLŞGHLFÖHDÖBDÖBCNÖFJLFÖNFŞ

Bu aptal yazarı sevin muck muck.

Yazım yanlışları varsa affola.

İyi okumalar...

♬♬♬

Emre bana güzle bir laf sokmuştu aslında o haklıydı biz sadece sikişen iki adamdık ama onu kıskanmama engel olamıyordum işte neredeyse 2 gündür kendi evimdeydim emre ne yazmış ne de aramıştı bunu normalde asla kafama takmazdım ama bu sıralar farklı birşeyler vardı o benim aklımı çeliyordı hatta sadece aklımı değil kalbimi de çeliyordu Gönülçelendi o.

Ben kaza yapmışım, onun kalbinin altında, Enkaz altında kalmışım.

Bu sözler ona uyuyordu birden hayatıma girmişti onunla tanıştığım yer bir gay bardı bizim hikayemizin başlangıçı bile garipti sonrasında ilk sabah birbirimizi tanımaya çalışmıştık, sonra insanlara arkadaş olduğumuzu söylemeye başladık ve o sabahların gecesinde arkadaştan öte ama sevgili olamayacak kadar yetersizdik. Biz neydik? O benim neyimdi ki benim aklımı başımdan alıyor kendi kalbinin derinliklerine saklıyordu?

O kimdi ki onun kalbi attığında benimde onunla beraber kalbim atıyordu? İşte bunlara bir çözüm ve bir cevap bulmalıydım bu konu hakkında biraz mantıksal düşünmeye çalışmıştım ama başaramayınca bizimkileri benim eve çağırmıştım özellikle Emre'ye haber vermemelerini istemiştim tabiki bu onları şaşırtmıştı sonuçta biz onlar için çok yakın iki dosttuk.

♬♬♬

Kapı hızla çalındığında derin bir nefes almış ve kapıyı açmaya gitmişdim kapıyı açıp bizimkilere hoşgeldiniz demiştim ve onları hızlıca salona göndermiştim, derin derin nefesler alıyordum Mert kaşlarını çatarak yüzüme bakmış "bir sorun mu var?" Diye sormuştu o böyle sorunca kendime bir sandalye çektim ve yavaşça oturdum "size önemli birşey anlatacağım ama hepiniz lafımı kesmeden beni sonun kadar dinleyin lütfen" dediğimde onlara baktım hepsi kafalarını olumlu anlamda sallayınca derin bir nefes aldım ve işin en zor kısmı yani anlatma kısmına geçtim.


"Öhöm, şimdi ben ve emre yakın arkadaş değiliz. Aslında biz bir gay barda tanıştık ve o gece birlikte olduk, o gecenin sabahında ise ikimizde bunu sevdiğimiz için bir ben ona bir teklif sundum" yavaşça durduğunda bizimkiler bana büyümüş gözleri ile bakıyorlardı "teklif yatak arkadaşı olmaktı. Böylece hem yakın olacak hemde gizli arzularımızı tatmin edecektik. Herneyse işte yatak arkadaşı olduk ama ben onu çok kıskanıyordum belli etmemeye çalışsam bile onu kıskanıyordum."

Biraz nefeslenmek için durmuştum tamam şimdi sorunun kaynağına geliyorduk ve bu konu beni nedensiz bir şekilde geriyordu. "Dün o kadın Emre'yi öpünce bende sinirlendim işte aslında ona iyi bir ceza verecektim ama bu konu sizi hiç ilgilendirmiyor, herneyse işte sabah da Emir bey aramış Emre'yi gelmesi için bende sinir oldum birazcık  ve o da bana 'yerini bil. Sen benim sevgilim değilsin' dedi eh yani kısaca ben Emre'nin benim sevgilim olmasını istiyorum" dediğimde hepsi bana şok olmuş gibi bakıyorlardı emir boğazını temileyerek konuşmaya başladı.

"Bu arada emre sana yalan söylememiş gerçekten acil bir durum vardı o yüzden çağırmıştım onu zaten oda çok kalmadı ve bir yere gideceğim diyerek evden çıktı" dediğinde bakışlarım yumuşadı ben zaten Emre'nin bana yalan söylediğini düşünmüyordum ama beni yatakta asla tek bırakmazdı o yüzden de moralim bozulmuştu. "Hürkan siz sadece yatak arkadaşı olduğunuza emin misiniz?" Mert'in sorduğu soru ile afalladım emin miydik? Ben değildim.

"Bilmiyorum Mert, eğer sadece öyleysek ki Emre'ye göre sadece öyleyiz onu kıskanmam çok yersiz ama elimde olmadan onu kıskanıyorum bu normal mi?" Diye mert'e bakarak sorduğumda Mert birkaç saniye durakladı ve düşündü sanırım pek normal değildi, Mert birden ayağa fırlayınca şaşkınlıkla ona baktık hızlıca yanıma geldi ve beni sarsarak şu sözleri söyledi.

"Hürkan sen aşık oluyorsun!"

♬♬♬

Seleme cenemeler waoaah

Nasılsınız iyisinizdir inşallah.

Kitaptan bağımsız ama birbirlerinin arkalarından salladıktan sonra birbirlerine "bestfriends ile tatile çıkmayanda ne bileyim" diyerek story atmışlar. Olm ikiside birbirlerine neler neler söyledi ben şahidim şimdi tatile çıkmışlar sadece gülüyorum.

Neyse umarım bölümü beğenmişsinizdir.

Yıldızıma basar mısınız? ⭐

Sizi seviyorummm 🐰💗

Flys kaçar...

Fucking Body | MengolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin