Jealousy

356 21 78
                                    

Aşık olmayın. Ben öyle bir hata yaptım ve çocukla aynı okuldayım neyse.

Yazım yanlışları varsa affola.

İyi okumalar...

♬♬♬

"Eğer o siktiğimin kalçaların sinirmi bozacak birşey yaparsa seni çığlık atıra atıra sikerim!"

Hürkanın dediği şeyler beni korkutmamış aslında asla yapmayacağım şeyleri yapmam için teşvik etmişti, onun yapma dediği şeyleri yapmak istiyordum belki kaşınıyordum ancak gerçekten yapmak istiyordum bu yüzden beni kimse durduramayacaktı. Ayrıca hürkanın beni becermeyeceğini biliyordum çünkü o ilişkimizin ilk zamanlarında beni asla becermeyeceğini söylemişti yani şuan gözümü korkutmaya çalışıyordu.

Ama sadece çalışıyordu işte. Ben ona inat herşeyi yapabilecek kapasitede bir insandım. "Pekala hürkan hiç birşey yapmayacağım" dediğimde inanmazca kaşlarını kaldırdı o da biliyordu ki beni durdurmak zordu. Yavaşça arabadan indiğimizde hürkan elimi tutmuş ve beni bir nevi koruma altına almıştı bar kapısının önüne geldiğimizde 2 tane boylu poslu korumalar bizi durdurmuş ve kimlik sormuştu güvenlikleri kimliklerimizi gösterdikten sonra barın içine girebilmiştik.

♬♬♬

Bar genel olarak koyu yeşil ve siyah renklerle doluydu sadece bar kısmında metalik gri renklerle doluydu, oturma kısımları ise yarım ay şeklinde koltuklarla doluydu ve masalarda siyahımsı renklerdeydi, hürkan elimden tutarak beni merdivenlere yönlerdiğinde locaya çıkacağımızı anlamıştım zamanında barda çalıştığım için bu yerleri iyi bilirdim ama ilk defa buraya gelmiştim güzel ve şıktı.

Hürkan yolu bilircesine yürüyor ve benide peşinden sürüklüyordu sonunda locada oturan bizimkileri gördüğümde hürkanın elini sıkarak hızla locayı gösterdim hürkan yavaşça yanağımı öpmüş ve ardından kulağıma fısıldamaya başlamıştı "bebeğim arabada verdiğin sözü sakın unutma" dediğinde başımı sallayarak ona onay verdim hızla locaya oturduk ve bizimkilerle selamlaştıktan sonra istediğimiz içkileri getirmeleri için bir garson bulduk.

♬♬♬

1,5 saat sonra-

Sarhoş olmuştum. Kanım kaynıyordu. Oturduğum yerden kalkıp hürkanın kucağına geçmek istiyordum. Mantıklı düşünemiyordum sadece alkolün etkisi ile birşeyler yapmak istiyordum başımı hürkan'ın boynuna yasladığımda kedi gibi ona sırnaşmaya başladım içmeye başladığımızdan beri hürkanın gözü hep bende eli de belimdeydi, normalde bu kadar hızlı sarhoş olmuyordum ancak uzun zamandır içmediğim için şuan çoktan kafayı bulmuştum.

Hürkan kulağıma eğilerek birşeyler söylemişti ama anlamamıştım ardından yanımdan kalktığında ve lavabonun olduğu bölüme doğru ilerlediğinde gözlerim fal taşı gibi açıldı, beni bırakmıştı ve ben aşağıya inmek istiyordum. Eğer ona söylersem izin vermezdi ama şuan gitmişti aklıma giren fikirlerle gülümsemiş ve ayağa kalkmıştım hafif sendelediğimde ve bizimkiler bana nereye diye sorduklarında kısaca lavabo demiştim.

Ancak lavabonun yanındaki merdivenlerden düşer gibi aşağıya inmiştim, şarkının yüksek sesi kulaklarımı tırmalıyordu ama hiç umursamadım dans eden kişilerin arasına girmiş ve yavaş bir ritimle dans etmeye başlamıştım, yanıma gelen birkaç kadını ve erkeği red etmiştim ve dans ede ede demir direğin yanına varmıştım aklıma giren düşüncelerle sırtımı direğe yaslamış ve kalçalarımı direğe sürtmüştüm.

Tam döneceğim sırada bana doğru ilerleyen sert bakışları gördüğümde kocaman gülümsemiştim, hızla hürkan'ın yanına ilerleyip boynuna sarılmıştım hürkan ise hiçbir şey demeden beni bacaklarımdan tutmuş ve kucağına almıştı başımı boynuna gördüğümde saçlarıma küçük bir öpücük bıraktığını hissetmiştim, ardından bara ilerlemiş ve kahve alabileceği bir yerin olup olmadığını sormuştu barmen ise biraz uzakta bir marketin olduğunu söylemişti.

Barmen öyle söyleyince hürkan ona teşekkür etmiş ve önce beni arabaya bırakmış sonrada kahve almaya gitmişti. 10 dakikanın sonunda geri dönmüş ve benim oturduğum arka koltuğa yani yanıma oturmuş ve bana kahvemi içirmişti.

♬♬♬

15 dakika sonra-

Sonunda ayılmıştım. Başım ağrıyordu. "Hürkan içerde birşey yaptım mı?" İlk sorduğum soru bu olmuştu hürkan derin bir nefes almış ve bacaklarına küçük küçük vurarak kucağına gelmem için bir işaret vermişti ben yavaşça kucağına çıktığımda başını boynuma yaslamıştı "aslında beni ainirlendirecek şeyler yaptın ama sana kızamıyorum, eğer eskiden olsaydı seni sikerek öldürürdüm ama sana böyle birşey yapamıyorum evet sana şuan çok sinirliyim ama bu sinirimi şimdi değil daha sonra çıkaracağım" demişti.

O böyle söyleyince nedensiz kaşlarım çatılmıştı "Ne yani bana kızmadın mı?"
Dediğimde hızla kalçalarıma şaplak attı. Ve beni dumura uğrayacak o sözleri söyledi.

"Tam tersi eğer beni çıldırtırsan bugünlük içime gömdüğüm bu sinirimi de dışarı çıkarırım ve bu sefer ilişkimizin kaçıncı haftasında olduğumuzu önemsemem ve seni bu sefer gerçekten beceririm!"

♬♬♬

Callm down baby biraz guality ey ey ey ey.

Selaaaaaaaaam

Nasılsınıııııız

Beni özlediniz mii? Ben sizi özledim umarım bölümü beğenmişsinizdir her an final olabilir kafamda son zaten yazılı ama kaçıncı bölümde olur bilmiyorum.

Yıldızıma basar mısınız? ⭐

Sizi seviyorummm 🐰💗

Flys kaçarrr...

Fucking Body | MengolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin