Nadir taşlar gibi parlar.
Kalbim taştan ama aşk var.❤️🔥Yazım yanlışları varsa affola.
İyi okumalar...
♬♬♬
"Emre sevgilim olsana?"
Merakla sorduğum sorudan sonra gözleri büyümüş ve şaşkın bir emre görmek beni güldürmüştü, bunu istediğini biliyordum ama böyle bir teklif yapacağımı düşünmüyor olmalıydı ki haklıydı bende kendimden böyle birşey beklemiyordum, halen daha donmuş bir şekilde bana bakan Emre'yi hafifçe sarstım "bebeğim" dediğimde gözlerini kırpıştırarak 32 diş gülmüş ve "tabikide sevgilin olurum" diyerek boynuma sarılmıştı.
Kollarımı hızlıca beline sardım ve başımı da boyun girintisine sokarak boynuna küçük öpücükler bırakmaya başladım, emre başını yatırarak benim için alan açmıştı ve hafif hafif inliyordu, dudaklarımı boynundan çekerek yüzünün her bir noktasını öperek en sonunda dudaklarına ulaştım, iştahla dudaklarını sömürürcesine öpmeye başladığımda emre tekrar inleyerek öpücüğüme karşılık vermeye başladı.
Elleri saçlarıma ulaşmış ve çoktan çekiştirmeye başlamışken ben dilimle onun ağzını dürtüyordum emre spnunda inlemek için ağzını açtığında hızlıca dilimi Emre'nin ağzına göndererek önce yanaklarına birer vuruş yapmış ardından dilimle dilini yakalayarak çekiştirmiştim, çok şiddetli öpüşüyorduk ve eğer durmazsak sonumuzun bu göl kenarında sevişmeye kadar ilerleyeceğini biliyordum, evet önceden birçok kez sevişmiş olsakta daha sevgili olmamızın üstünden en fazla 2 saniye falan geçmişti en azında 1-2 gün sonra bu işi yapmak istiyordum.
Emre'nin yavaşça dudaklarından ayrıldığım da düzensiz nefeslerini düzene sokmaya çalışmıştı bir iki dakika sonunda tekrar düzenli nefes alabilmişti bu hali nedensizce güldürdü beni, benim yüzümden nefesleri bile sekteye uğramıştı ve bu beni mutlu ediyordu.
♬♬♬
Eve gelmiştik. O göl kenarında öpüştükten sonra birazcık çimlerin üstünde uzanmış ve birbirimizi sanki hiç tanımıyormuşcasına birbirimize sorular sormuştuk, sonra Emre'nin gözleri hafiften kapanmaya başlamış bende artık onun yorulduğunu anladığım için onu eve getirmiştim şuan salonda suicide room izliyordu. Ben ise bizim için arıştırmalık birşeyler hazırlıyordum.
Salona girdiğimde koltuğa boylu boyunca kıvrılmış ve uyuklayan Emre'yi gördüğümde hafifçe gülümsedim, yorulduğunu biliyordum ama uyuyakalacak kadar yorulduğunu fark etmemiştim elimdeki kaseleri geri mutfağa bırakmış ve tekrar salona girerek Emre'nin yanına ilerlemiştim onu uyandırmamaya çalışarak, kollarımı belinin altından ve bacaklarından geçirerek onu kucağıma aldığımda hafifçe ağzını şapırdatmış ve dönmeye çalışmıştı tabi sert tutulum sayesinde bunu başaramamıştı.
♬♬♬
İlahi Bakış Açısı-
Emre ve hürkan güzelce uyurken sessiz odada duyulan telefon sesi Emre'nin kaşlarını çatması ve huysuzca gözlerini aralamasına neden olmuştu, emre yavaşça gözlerini açıp önce olduğu odaya ardından yanında uyuyan sevgilisine bakmıştı, tekrar telefonunun sesini duyduğunda kısıkçs bir küfür savurmuş ve satte bakmıştı saat daha 23.30'tu bir anlığına nasıl bu kadar erken uyuduğunu sorguladı ardından az önce 2 kere aramış olan emirin numarasına bastı. Çok beklemeden açılan telefon ile yorgunca söylenmeye başladı.
"Efendim emir?"
"Emre neden açmıyorsun telefonunu?"
"Uyuyordum asalak herif"
"Bu saatte mi buna kıçımla gülerim"
"Siktirtme şeyini ne var söyle"
"Bara gidelim diyorum, siz ve bizimkiler"
"Bilmiyorum emir"
"Yaa hadi gelin enişteyi ikna ediver"
"Kapat amına koyarım"
"Bende seni seviyorum ve dar deri pantolonunu giy"Emre telefonu hızla kapatarak gözlerini devirmişti, o sırada seslerden dolayı yeni yeni uyanan hürkan olayları kavramaya çalışıyordu, "bebeğim" dedi yavaşça sesi oldukça boğuktu ama bu ona bambaşka bir hava katıyordu. "Aşkımm, emir bara gidelim diyor ve gelmemizi çok istiyor gidelim miii?" Diye cuvıldayan bir ses tonu ile sorularını sıraladı emre, hürkan olayları anlamışcasına kafasını hafifçe salladı.
"Hazırlan bebeğim, madem çok istiyorsun gideriz" dediğinde emre sevinçle hürkan'ın dudaklarına yapışmış ve kucağına çıkmıştı, öpüşürken çok arsızlaşıyordu, hürkanın alt dudağını çekiştirerek dudaklarından ayrıldı ve hızla kucağından kalkarak hazırlanmaya gitti.
♬♬♬
Emre-
Hürkanı oldukça kolay ikna etmiştim ve bu beni nedensizce korkutmuştu çünkü genel olarak hürkan bu tarz şeylere bu kadar hızlı karar vermezdi. O yüzden bugün bir olay patlamaması için dualar etmeye başlamıştım, emirin dediği gibi kalçalarımı oldukça belli eden dar deri pantolonumu giymiştim, üstümde ise beyaz ilk 3 düğmesi açık bir gömlek vardı hürkanın değimine göre götüm başım açıktı şuan ama açıkçası giyimine karışılmasını pekte sevmezdim.
Hürkanla kavga ederek evden ayrılmış ve arabaya binmiştik, hürkan üstümdekileri değiştirmemi istemiş ben kabul etmeyince bağırmaya başlamıştı, bence haklı değildi tamam beni seviyordu ve evet seven kıskanırdı ama giyim konusunda baskı kurması beni pek mutlu etmemişti. Hürkan arabayı hızla barın önünde durdurduğu da kemerin bağlı olmasına rağmen biraz sarsılmıştım. Kaşlarımı çatarak hürkana döndüm oda sinirli bakışları ile beni süzüyordu. Sinirle ağzını açtı ve kaşlarını çatarak bağırdı.
"Eğer o siktiğimin kalçaların sinirmi bozacak birşey yaparsa seni çığlık atıra atıra sikerim!"
♬♬♬
Selaaaaaaaaam
Nasılsınııııız
Umarım bölümü beğenmişsinizdir açıkcası ben çok beğendim eheheheheh.
Yıldızıma basar mısınız? ⭐
Sizi seviyorummm 🐰💗
Flys kaçar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fucking Body | Mengola
FanfictionANGST Onu kıskanmam adil değildi. Çünkü o benim Sadece yatak arkadaşımdı. BOL SMUT + BOL KÜFÜR Rahatsız Olacaklar Okumasın #2 Mengola