Aslındaaaa Arap zengin bir koca bulucaksın. (Teröriste benziyorum.)
Melike hepinizi öpüyore.muaaah💗
Yazım yanlışları varsa affola.
İyi okumalar...
♬♬♬
Emre saçlarımı çekiştirirken nasıl uyuyabilirdim ki, gözlerimi hafifçe araladığımda emre yaramazca gülümsüyordu "Tanrım ne oluyoruz emre?" Diye sorguladığımda kıkırdayarak üstüme çıkıp göğsüme oturdu ve hala çıplaktık "uyanman lazım seninkiler bizi çağırıyor" dediğinde ellerimle kalçasını kaldırarak deliğine bakmıştım biraz kızarmıştı krem sürersem sorun olmazdı.
Yavaşça doğrulduğumda emre göğsümden aşağıya doğru kaymıştı neredeyse, kıkırdayarak kucağımdan kalktığında bende peşinden kalktım ve duşa girdik duştan çıkmadan öncede Emre'nin deliğine krem sürmüştüm, tabi o uslu durmamış ve bana sürtünmüştü hal böyle olunca onu dizleri üstüne yere eğilmesini istemiş ve ondan güzel bir ağız işi kazanmıştım. O mükemmel şeyden sonrada saçlarımızı kurutup üstümüze birşeyler geçirmiş ve bizimkilerin attığı konuma gitmek için arabaya binmiştik.
♬♬♬
Konum bizi bir kafenin önünde durdurduğunda arabayı park ederek yavaşça inip kafeye girdik bizimkiler artık Emre ile beraber gelmemize alışmışlardı ama hala bağzıları aramızda bir ilişki olduğunu düşünüyorlardı tamam ilişkimiz vardı ama bu normal bir ilişki değildi o yüzden onların bilmesine hiç gerek yoktu. Emir hızla Emre'ye sarıldığında o kadar kıskanmamıştım tamam kıskanç bir heriftim ama sonuçta gerçekten Emre'yle bir ilişkim yoktu ve bir ilişkimiz olsa sanırım güzel olurdu.
Ben kafamı bu tarz şeylerle meşgul ederken emre ile emir çoktan sarılmış masaya oturmuşlardı ben başımı hafifçe sallayarak tek boş yer olan Ali'nin yanına oturdum normalde Ali ve umut yan yana otururlardı ama sanırım bugün araları bozuktu Ali "şh, hürkan şu karşı masadaki kız seni yiyecek gibi bakıyor" dediğinde gözlerim Ali'den ayrılıp karşı masaya odaklanmıştı gerçekten de o kız beni yiyecek gibi bakıyor ve sapıkça süzüyordu kendimi taciz ediliyormuş gibi hissetmeme engel olamamıştım.
Kaşlarımı çatarak kıza sinirli bir bakış attım. Benim hem aklım hemde yanım doluydu hem ayrıca ben gaydim yani gay olmasam neden herkesin bizi yakın arkadaş sandığı adam ile yatayım ki? Garson bizim masamıza gelip menüleri dağıtığında aklımı menüye vermeye çalışmıştım ki nerdeyse 1 bardak su bile 30 TL'di şaşkınca menüye bakarken yan taraftan hissettiğim öksürük sesi ile Ali'ye döndüm "kanka biz bunları ödeyebilmek için bütün vücudumuzu satmamız lazım" diye fısıldadığında sesizce kıkırdamıştım.
Benim kıkırdadığımı gören Emrede önce bana bakmış sonra hafifçe gülümseyerek menüye bakmaya devam etmişti, çok tatlıydı ve sırf bu yüzden onun tüm vücudunu mosmor yapmak istiyordum heryerine imzamı atmak istiyordum, evet genellikle her seks esnasında ona izler bırakıyordum ancak bu izler gözüken yerlerinde değil daha çok göğüslerinde ya da kalçalarında oluyordu. Kafamdan emre hakkındaki tüm sapıkça fikirleri def ederek menüden güzel birşey sipariş verdim ve ardından da bizimkiler hızlıca siparişlerini verdiler.
♬♬♬
Siparişlerimiz hızlı gelmişti bizde hızlıca yiyerek güzelce sohbet etmiştik uzun zamandır onlarla sohbet etmiyordum o yüzden bugün bana çok iyi gelmişti, "ama Ali sende herşeye tek atıyorsun bir bibere mi atamayacaksın?" Diye sordu Kaan gülerek Ali kaşlarını çatarak önündeki bibere bakıyordu "oğlum Ali bunu yerse onu hastaneden toplarız" dediğimde hepimiz gülmüştük "tamam lan yiyorum!" Diye hırsla bağırdı Ali ve bibere tek attı yutkunduğunda gözleri kızarmaya başlamıştı bile ben ona hızlıca su doldurmuş ve ona uzatmıştım.
O suyunu içerken masamıza bir kadın geldi ve hiç utanmadan benim oğlumun dudaklarını öptü emre şaşkın bir ses çıkardığında diğerleri de onlara dönmüştü Ali içtiği suyu püskürterek öksürmeye başladı emre ise herşeyin yeni farkına varmış gibi kadını ittirmişti "siz, siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz?!" Diye yüksek sesi ile sorduğunda kadın kıkırdamış ve "sadece seni beğendim belki bir gece geçir-" emre onu ittirerek sandalyesinden kalkmış ve hızla kafeden çıkmıştı çıkmadan önce ise gözleri benim sert bakışlarımla karşılaşmıştı.
♬♬♬
Selaaaaaaaaam
Ee nasılsınııııııız
Bölümü beğenmişsinizdir umarım eheheh diğer bölüm ne olucak acabaaa???
Yıldızıma basar mısınız? ⭐
Sizi seviyorummm 🐰💗
Flys kaçar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fucking Body | Mengola
FanfictionANGST Onu kıskanmam adil değildi. Çünkü o benim Sadece yatak arkadaşımdı. BOL SMUT + BOL KÜFÜR Rahatsız Olacaklar Okumasın #2 Mengola