Elim ayağım titriyor ama belli etmemeye çalışıyordum.
Hava acayip soğuk olmasına rağmen ben terden su kesilmiştim. En büyük hayalim hep bir motor çetesine girebilmekti ve şu an bu hayalimin gerçek olması ihtimali yüzde sıfırdan yüzde bire çıkıyor!
Okulumuzda bir Outlaws (kanun kaçakları) -bu çetenin ismi aslında kanun kaçağı falan değiller- üyesi oluğunu öğrenmiş ve ona bana beni liderle görüştürmesi için yalvarmıştım.
Şimdi bana attığı konuma doğru ilerliyordum. Sadece 4-5 kişi olduğunu görünce rahatladım. En azından çok kişinin önümde rezil olmayacaktım.
"Merhaba?"
Konuştuğumda herkes bana baktı. Okuldaki çocuk burada yoktu.
Siyah saçlı yeşil gözlü diğerlerine gire boyu daha uzun olan adam göz göze geldik.
Onun hemen yanında sarı saçlı mavi gözlü bir adam vardı.
Ikisin ne arkasında oturan kahverengi gözlü kahverengi saçları olan bir adam vardı.
Oturan adamın yanında saçlarının renginin boya olduğu belli olan kızıl saçlı bir çocuk vardı. Gözleri mavi renkti. Boyunun diğerlerinden daha kısa olduğu belli oluyordu her ne kadar hava karanlık olsa bile...
Beni görünce gülümsedi ve ayağa kalktı.
"Merhaba canım ben Vagos!"
Vagos mu? Çetenin lideri olan Vagos mu? Biri beni çimdiklesin.
"Ben de Ayaz."
Tekrar gülümsedi.
"Arkadaşlarım sana yardımcı olacaktır! Umarım sonra görüşürüz!"
Ardından hızla yanımdan gecip gitti. Ne yaşadım ben az önce?
O gidince diğer alanlarda döndüm.
Kahverengi saçlı oturan çocuk kalkıp yanıma geldi. Elini uzattı.
"Ben Noah."
Elini tutmaması tercih ettim.
"Zaten söylemiştim Ayaz."
Elini çekti ve kafasını salladı. Ardindan sarı saçlı çocuk konuşmaya başladı.
"Ben Benjamin bu siyah sacli cocuk ise Elijah işte."
Sanırım tanışmamızın bu kadar uzun sürmesine sıkılmıştı.
Noah konuşmaya başladı.
"O hep böyle her şeyden sıkılır! Onun için hayat bir maraton olmalı her şey her an değişmedi!"
Bu sefer hep beraber gülüyorduk.
Sonra bana uzun uzun etrafı gezdirdiler. Anlamadığım şey şuydu ben şimdi çeteye kabul edilmiş miydim?
Sonra bir anda Noah bana döndü.
"Senjn motorun var mı?"
Vardı hayatımın en büyük ve tek başarısı olarak bir motorum vardı. Bütün mal varlığımı yatırdığım bir motorum vardı.
"Var."
Biraz durumlar sonra Elijah konuşmaya başladı.
"Markası ne?"
Yarım milyondan fazla verdiğim canım yamaham!!!
"Yamaha yzf-R1."
Hepsi kafasını sallayınca bir mutlu oldum. Sorun şu motor kullanmayı seviyorum ama ben canım motorumla asla trafiğe çıkmam o benim her şeyim en ufak bir çizik alsa dünyayı yakarım öyle yani.
Sonrasında numaramı almışlardı ve beni de evime bırakmışlardı.
Evime girecekken arkamı döndüm
"Teşekkür ederim!!"
Sonra arkamı dondum ve onlar bir şey diyemeden eve girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motor Çetesi bxbxbxb
Teen FictionBir motor çetesi, bir kavga, bir mafya ve bir aşk Gelde oku işte