GENCLER LOLOLOLLOLALALAOLA YANI 200 OKUNMA OLMUŞUZ.
YANI O KADAR OKUYORSUNUZ BİR YORUM YAPIN BİR OYLAYIN DI MI YANI?
Bir de hâlâ sıfır takipçiyim... Aman neyse hadi gidin bölümü okuyun!
Buarada Vegas ile ilgili acayip büyük konu var ve bu kitap ile bitirmeyecegim onun için yepyeni bir kitap olan "Aşkın Vegas'ı" adli kitabım yayında haberiniz olsun
Iyi okumalar 🫶
~~~
Havaalanına gelmiştik. Vegas'ın uçağının çoktan kalktığını öğrenince hepimizin bir götu tutmuştu.
Yolda Ben'i de almıştık. Motorlarla ben Noah'ın arkasına Ben ise Elijah ile birlikte havaalanina kadar son hız gelmiştik.
Vegas'ın uçağının kalkması dışıda iki haberim daha var. Biri iyi biri kötü.
İyi haber Vegas uçağa binmemiş. Kötü haber Vegas havaalanindan çıkmamış.
Ya da vazgeçtim bunların ikisi de iyi haber. Asıl kötü haber başka.
Asıl kötü haber şu ki Vegas'ın bileti değiştirilebilir biletmiş. Yani Vegas şu an herhangi bir ülkeye ayak basmış bile olabilir.
Deminden beri bütün havaalaninda havalanmayan uçakların içinde. Hatta ve hatta havalanan uçaklarda bile Vegas'ın anonsunu yapıyorlardı.
Jale Aster ve Alexander Aster oğullarının onu gönderdikleri yere gitmediğini aksine kaçtığını öğrenince hemen buraya gelmiş ve işe el atmışlardı.
Kayıtlarda bileti kimin kestiği veya biletin varış noktası olarak nereye gitmeyi seçmiş olduğunu göremiyorduk. Çünkü kimse bu bilgiyi sisteme girememişti.
Yaklaşık iki saat boyunca kameralara bile tek tek bakmıştık. Ama zaten bir kişi bile bugün Vegas'ın ne giydiğini bilmiyordu.
Eğer maske, gözlük, şapka takmış ise zaten boşa zaman harcıyorduk.
Yaklaşık üç saattir buradaydık. En son Vagos da gelmişti ve kendini suçluyordu.
Jale Aster ise Vegas'ı suçluyor onun zaten hep böyle olduğunu söylüyordu. "Hastalıklı" olduğunu ima etmesi beni çok üzüyordu.
Ama o koskoca Jale Asterdi. Ona haddini bildiremez ona karşı iyi veya kötü hiçbir şey söyleyemezdim. Çünkü haddime değildi.
Bazen hepimiz imkansız şeyler isteriz ve ben şu an belki hayallerimde bile olmayacak bir şey yaptım.
Jale Askerin isteği üzerine bize verdikleri bilgisayarlardan birinde öylece gecerken yanlış bir yerlere tıkladım çıkmaya çalışırken göze bir isim çaptı.
xxx xx, Houston şubesinden çıkış yapmıştır.
xxx xx, Los Angeles şubesinden çıkış yapmıştır.
Vegas Aster, Nevada-Las Vegas şubesinden çıkış yapmıştır.
xxx xx, Chicago şubesinden çıkış yapmıştır.
xxx xx, New York şubesinden çıkış yapmıştır.
xxx xx, Houston şubesinden çıkış yapmıştır.
Tam 3 saniye içinde yaklaşık üç yüz tane isim geldiği için gerçekten doğru görüp gormedigimden bile emin değildim.
Ama artık elimde bir bilgi vardı. Las Vegas...
Vegas... Ve Las Vegas...
~~~
Umarım begenmişsinizdir hepinizi çok seviyorum.
Yemi bölümde görüşürüz! Yani yarın bye bye!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motor Çetesi bxbxbxb
Fiksi RemajaBir motor çetesi, bir kavga, bir mafya ve bir aşk Gelde oku işte