Son olaylardan sonra Vegas amerikaya gitmişti ve Vagos bunun için ailesine inanılmaz büyük kin besliyordu.
1.70, çakma kızıl tatlı liderimiz artık sinirli...
Yani bu başı boş kalan çetemizde kaotik şeyler olduğunu anlatmanın kolay yolu.
Çetedeki herkes lider olmak içn birini dövüyor veya bıçaklıyordu. Yani en son gördüğümde öyleydi.
Benjamin, Noah ve Elijah'ın evine gelmiştim çünkü kendi evime giden yolda başka bir liderlik kavgası daha vardı.
Şimdi onların evindeydik. Onlara ne demek gerektiğini bile bilmiyordum.
Elijah zaten eve geldiğimiz gibi duş almaya gitmişti. Hepimizin üstü başı pislenmişti ama sanırım o biraz fazla titizdi.
Benjamin fazlası ile gerilmişti birilerini arayıp bilgi topluyor sonra başka birilerini arayıp rapor veriyordu.
Benim ne yapacağını bilemeyen hallerimi görünce Noah yanıma geldi ve koltuğa oturdu.
"Hadi film izleyelim. En azından kafamız dağılır."
Aklımda birbirini dövüp kan döken adamların görüntüleri bozuk plak gibi dönüp dururken bu hiç kolay değildi.
Bir süre sadece film izledik. Sonra çalan telefonuma çevirdim bakışlarımı. Ablam arıyordu. Açtım.
"Efendim abla?"
Sonrasında duyduğum şey ise saçma derecede beni korkutmuştu...
"Karakoldayım."
"Neden?"
Kalbim saatte 1500 hızla atıyordu resmen.
"Bora'yı göz altına aldılar."
Artık neden diye sormak sıkılmıştım ama bur daha sordum.
"Neden?"
"Adam öldürmekten."
Bunu o kadar duygusuyla söylemişti ki ne yapacagimi bilememişim. Hızlıca ayağa kalktım.
"Hangi karakol!"
"Bizim mahalledeki..."
Telefonu hızla kapattım. Noah soran gözlerle bana bakarken hızla ayağa kalktım ve ona döndüm.
"Gitmem gerek Noah!"
"Nereye?"
Sert sesi kulaklarımı doldururken konuşmaya başladım.
"Karakola."
~~~
Selam!
Ya siz şaka mısınız kitap 70 okuma oldu neredeyse!
100 olduğu gün 2 bölüm atarım büyük ihtimalle!
Neyse Vagos'un hikayesini detaylı okumak isteyenler diğer kitabım olan "Vagos'un Kraliçesi" ni okuyabilir.
Bir de herkesin kafası karışıyor diye ayrıca Vegas'ın hikayesini de yazıyorum şu an taslakta.
Bol bol yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın hepinizi acayip seviyorum hadi bye bye!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motor Çetesi bxbxbxb
Teen FictionBir motor çetesi, bir kavga, bir mafya ve bir aşk Gelde oku işte