10. Aşkın Aşkım Olsana

919 42 24
                                    

Arkadaslar selammm

Bu bölüme başlamadan söylemek istediğim bisiler var. Okursanız sevinirdim. Zaten kısaca bahsedeceğim. Çok uzatmayacağım yani.

İlki bu kitabı egelenece amaçlı yazdığım yani bazı yerlerde anlamsal bozukluklar olabilir.

İkincisi ise her ne kadar egelence amaçlı yaşamda bu kitabın benim için derin bir alt metni var o da Vegas'ın hayatı.

Umarım anlatabilmişimdir şimdi boluma geçebilirsiniz! İyi okumalarrr.

Sınır: 15 oy 5 yorum ✨️

~~~

Durum biraz karışık tabii. Yani gittiğim her yerde başıma bela almak konusunda bir harika olduğum icin şaşırmamak lazım.

Mafya olduğunu düşündüğüm birileri tarafından kaçırılmıştık! Ne hoş ama değil mi?

Ellerimiz arkamızdan bağlıydı. Solumda Noah sağımda ise Elijah vardı. Benjamin ise biraz arkamızda duruyordu.

Yemyeşil gözleri olan siyah saçlı adam konuşmaya aksanli bir şekilde hızla İngilizce bir şeyler söyledi ve herkes yavaş yavaş odadan çıkmaya başladı.

Artık sadece biz ve o kaldığında gözlerini kısarak bizi incelemeye başladı.

Ben de bir anda boş bulunarak konuşmaya başladım.

"Üzerimizde bok mu var yoksa niye öyle bakıyorsun?"

"Siz Vegas için geldiniz?" dedi sakince sanki soru soruyormuş gibi söylediği için birkaç saniye hepimiz bir duraksadık. Nerden biliyordu ki?

"Sen kimsin?" diye sordu Norah sert bir ses tonu ile.

"Adım Aşkın."

Aşkın? Hayır tamam gerçekçi olalım bu bir Türk dizisi değil! Yani bu adamı tanımıyorum.

O sırada merdivenlerden inen biri ile göz göze geldik. Biz dördümüz de çok şaşkındık. Ama belli ki Aşkın değildi. Yerde ararken gökte bulmak deyimini de bire bir yaşamış olmuştuk en azından.

Aşkın'ın keyifli ve alaycı gülümsemesini benden başka kimse fark etmemiş gibiydi.

Dudaklarımın arasından bir fısıltı firar etti.

"Vegas" diyebildim sadece ve sanırım bu onun bana bakması için yeterliydi.

Vegas o gün partide gördüğüm Vegas'ta benzemiyordu. Sanki ruhu ölmüş gibiydi. Gözlerinin parıltısı gitmişti. Sonra tereddüt etmeden konuşmaya başladı.

"Bazı insanlar için güneş herkese doğduğu gibi doğmuyor. Ben dünyanın döndüğünü, güneşin ısıttığını, çiçeklerin açtığını, ağaçların meyve verdiğini yeni öğrendim. Dünya da böyle özgür olunabileceğini yeni öğrendiğini. Güneş benim için yeniden doğdu, dünya benim için yeniden döndü, çiçekler benim için tekrar açtı sanki. Bu öyle bir duygu işte. İçinde hep kalır ama sadece gerçekten huzurlu olduğunda hissedersin ve ben şu an çok huzurluyum. Burada huzurlu ve özgürüm..."

Motor Çetesi bxbxbxb Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin