"Hayır bak şimdi ben uçak olsaydım solda niye ineyim sağ inerdim. Yani piste bir baksana sağ tarafı daha güzel. Aslında yani tabii uçak olamam mantıken uçak bir nesne ama ben pilot olsaydım en azından o zaman sağ tarafta inerdim. Dünya üzerinde bulunan insanların sağ ellerini kullanmalarından kaynaklanan bir sebepten dolayı genel olarak sağ tarafı saçmaya eğilimleri olduğunu biliyor muydun? Bilemezsin, neden bilemezsin biliyor musun? Onu da bilemeyeceğin için hemen açıklayayım Aşkın çünkü bunu şu an götümden uydurdum." dedi Vegas tek nefeste.
Bugün Vegas susuyordu. Sabahtan beri sürekli konuşmuştu ve bu hiçbirimizin hoşuna gitmiyordu yani onun her halini kabul eden mafya Aşkın hariç.
"Hmm şimdi anladım Vegas ama bence teorin yanlış çünkü ben sağlağım ve soldan inmek isterdim." dedi Aşkın. Onun bu sözleri üzerine biz dördümüz Aşkın'a sinirli bakışlar atmaya başladık çünkü bunun üzerine Vegas'ın daha çok konuşacağını biliyorduk.
"Hayır, Aşkın bak-" diye lafına başlayan Vegas'ı bölen kişi Benjamin olmuştu. Yani Benjamin'in sakin ve uysal kişiliğine rağmen Vegas'ın sözünü kesmesini göz önünde bulundurursak o bile sinir olmuştu. "Ya bölüyorum Vegascım kusura bakma ama biz en son Norveç'e gidiyorduk, o işe ne oldu?"
Benjamin, Vegas'a daha çok konuşabileceği konu verdiğinin farkında bile değildi...
"Aaaaa evet! Aşkın? Biletler nerede? Bak havaalanına kadar geldik uçağa binmedik. Ama biletleri aldık değil mi? Kimin göreviydi bilet almak? Doğru! Noah'ın göreviydi. Aa doğru aldık biletleri ki buradayız. Eee uçak ne zaman? Kaçırdık mı? Ayy bunlar da mı gelecekti başımıza ya offf. Ya Vagos abim bizi yakalarsa. Hepsi senin suçun..." Vegas kimi suçlayacağını bilemeyince biraz duraksadı sinra devam etti.
"Senin suçun Ayaz." dedi parmağı ile beni göstererek. Benim ne suçum vardı şimdi?
Elijah kaşlarını çatıp önüme geçtip "Onun ne suçu varmış ya çakma vagos seni." dediğinde hızla Vegas'ın kaşları çatıldı. Belki az önce alaycı ediyordu ama artık değil.
Sinirli bakışları ile Elijah'ın üstüme doğru yürüdü. "Ne dedin sen!?" diye sordu her kelimenin üstüne basa basa. Ona şey demişti Elijah "Çakma Vagos" ???
Çakma Vagos da ne demek? Abisinin çakması olduğunu mu söylüyor Elijah ona. Ama bu çok kırıcı. Elijah'a döndüm. "Bu ne anlama geliyor Elijah?" diye sordum. Elijah orada olduğumu yeni fark etmiş gibiyken Noah derin bir iç çekti ve onun yerine sorumu cevapladı.
Yani buna ne kadar cevaplamak denirse...
"Hiçbir şey değil Ayaz. hadi gidelim artık." dedi Noah ve sonra hızla elindeki biletlerle girişinin yeni açıldığı uçağa doğru ilerledi. O an dikkatimi bir şey çekti. Noah, Benjamin'in elini tutuyordu? Normal zamanda olsak doğal karşılardım. Ya da ne biliyim bunu hep yaptıklarını görsem ama bir kaç haftadır beraberdik ve ben onların ilk kez elele tutuşturulan görüyordum. Sanki onlarda bunu yaptıklarından bir haberlerdi, refleks gibi elele tutuşuyorlardı. Sanki hep yapıyorlarmış gibi!
~~~~
Bölüm nasıl aşklarım?
Umarım beğenirsiniz!
Uzun süredir yoktum ama bu sefer geldim. (Hep öyle diyorum sonra ortadan yok oluyorum biliyorum srry)
Su ana kadar bu kitaba yazidigim en uzun bölüm!
15. Bölümde sonunda bir yakınlaşma gösteren Benjamin ve Noah'a yorumlarınızı buraya bekliyorum.
Sonra görüşürüzzz <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motor Çetesi bxbxbxb
Teen FictionBir motor çetesi, bir kavga, bir mafya ve bir aşk Gelde oku işte