Antalya tatili :)

271 22 0
                                    

3 gün sonra
Sabah namazını kılidıktan sonra iki valizim ile birlikte hazırdım.Yan oda ya Elizin yanına geçtim o ise 3 valiz hazırlamış sadece gülmek le yetiniyordum onun karşısında.İkimiz de benim 4 gün önce akdığım t şörtleri giymişiz ben üstüne kot ceket tercih ederken o sade birbşekilde giymeyi tercih etmiş.

Birlikte aşşağı indikten sonra hep beraber kahvaltı yaptık.Annem ve babam da hazır oldukları için arabalarımıza binip hava alanına doğru gittik.

2 saat sonra Antalya da ki otelimize yerleşmiştik(evet otel babamın ve bu oteli çok seviyorum bana huzur veren yerlerden biri diyebilirim,her zamanki gibi  sadece bizim ailemiz için açılan kıral dairesindeydik.)

Eliz ile birlikte valizlerimiz dekileri dlaplarımıza yerleştirmeye başlamıştık bile annem de bizim gibi valizdeki leri dolaba yerleştiriyordu.

Odalarımız da biraz dinlendikten sonra annem yemek için aşşağı ineceğimizi söyledi.

Ben eşarbımı yapıpıp geliceğimi söyleim ve gitmelerini söyledim.

Onlar aşşağı inerken ben de yahat bir şeyler giydim üstüne de faracemi giyip mavi şalımı taktım telefonumu da faracemin cebine attıktan sonra aşşağı doğru yol almaya başladım.

Bizimkiler aşşağı da beni bekliorlar dı ben de gelince garsona siparişlerimizi verdik.

Yemeklerimizi yedikten sonra Eliz spor salonu na gitmek için izin istedi annem "tamam canım git ama telefonun açık olsun"dedi.

Eliz:"Deniz hadi sen de gel birlkte gidelim"dedi.

Ben:"Tamam Eliz gidelim ama ilk önce benim odama çıkıp namaz kılmam gerekiyor"dedim.

Eliz:"Tamam Deniz namazını kıldıktan sonra gelirsin o zaman"dedi.

Ben:"Tamam"diyip odama çıktım.

Namazımı kıldıktan sonra eşotman takımımı giydim üstüne de uyumlu bir şal yapıp aşşağı indim.

Eliz koşu bandında koşuyordu hemen yanında yerimi alıp ben de koşmaya başladım.

Bu Antalya tatillerimizi çok seviyorum her yıl en az 2 hafta burada tatilimizi değerlendirirdik.

Telefonum çalıyordu hemen ekrana baktım "Ebramm"yazıyordu.

Ben:"Selamın aleyküm canım nasılsın?"diye sordum biraz soluk soluğa.

Ebra:"Ve aleyküm selam canım iyiyim siz nasılsınız tatiliniz nasıl geçiyor bakalım?"dedi.

Ben:"İyiyiz canım tatilimiz de güzel geçiyor şimdi yemek yedik spor salonunda yız sen ne yapıyorsun bizsiz bakalım?"

Ebra:"İyiymiş ya sizin keyfiniz ben de sahilde
yemek yiyorum kuzenim Burak la birlikte."

Ben:"Afiyet olsun canım Burağa da selam söyle o zaman"dedim.

Ebra:"Tamam canım söylerim Elize de selam söyle iyi eycenceler"dedi.

Ben:"Başüstüne Allaha emanet ol"dedikten sonra telofonu kapattım.

Eize Ebra nın selamını söyledikten sonra spor yapmaya devam ettik.

2.30 saatimizi spor salonun da geçirdikten sonra artık yorulmuştuk Eliz ile birlikte yukarı odalarımıza çıktık.Duş akdıktan sonra öylen namazımı kıldım ve yatağıma uzandım sonra aklıma geçen günkü telefonum da ki numara geldi aramam gerektiğini düşünüp gizli numara dan aradım.

"Buyurun ben Deniz ŞAHMARAN"

Aman Allahım böyle bir şey nasıl olabilir yani Denizin numarası benim telefonum da ne arıyordu böyle Allah tan gizli numra ile aradım numara mı tanıyama dı.

İkindi ezanının sesi ile uyandım ah bu ses gerçekten beni benden alıyor.

İkindi namazımı da kıldıktan sonra Elizin odasına gittim telefonu ile oynuyordu

Ben:"Eliz havuza gidelimmi?"diye sordum.

Eliz:"Ooo çok iyi olur ha hemen hazırlanıyorum" dedi.

Ben:"Tamam ben hemen görevli leri arıyorum havuzu hazırlasınlar"dedim ve odama gittim.

İlk önce görevli leri arayıp havuzu kapatmalarını istedim(sonuçta bu otel bizim ve herkesin içinde hiç bir zama havuza giremem)görevli "tamam Deniz hanım"diyip telefonu kapattı.

Ben de haşemamı giyip haşema nın eşarbını da öttündük ten sonra üstüme faracemi giydim sonuçta korudor larda haşema ile dolaşacak halim yok ya.Havuz için havlu alıp çantama koydum içine telefonu mu da koyduktan sonra Elizin yanına gittim o da hazırlamış havlusu nu çantası na katıyordu.

Birlikte havuza indik.İkimiz de Babamız sayesinde çok güzel yüzebiliyorduk.

Deniz GözlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin