Beklenmeyen Musafir

254 20 0
                                    

Ailem ile birlikte güzel bir akşam yemeği yedikten sonra annem ile birlikte namaz kılmaya çıktık odalarımıza babam ve Eliz sahil de yürüyüşe çıktılar.Biz de annem ile birlikte akşam namazarımızı kıldık sonra da aşşağı babamların yanına indik.Sahil de ailecek yürüyüşte

Babam:" Kızlar nasıl eyleniyormusunuz?"diye sordu.

Ben:"çok güzel vakit geçiriyoruz babacım teşekkür ederiz"dedim.

Babam:"Kızlar yarın sabahtan akşama kadar yat gezisi düzenlicem gitmaye ne dersiniz?"dedi.

Eliz:"Neden olmasın bence çok güzel bir fikir sen ne diyorsun Deniz?"dedi.

Ben:"Bence de güzel bir fikir olur gidelim o zaman"dedim.

Annem:" Bana sormayım siz zaten ama ben de gelicem"dedi.

Ve hepimiz gülmeye başladık.

Bir gün sonra

Sabah namazımı kıldıktan sonra üstüme boydan mor elbisemi giydim üstüne kot ceketimi giydim ayakkabı olarak da yeşil sandeletlerimi giydim yeşil şalımı da taktım bence güzeldi  salaş bir çantama bu gün ihtiyacım olacak şeyleri koydum telefonumu da çantaya attıktan sonra Eliz in yanına gittim.

Ben:"Eliz canım ikiim hazırmısın bakalım?

Eliz:"Tabiki de sen beni ne zannettin kızım"dedi bana gülerek.(hak veriyorum Eliz de en az benim kadar güzel di yani.)

Eliz ile kahvaltı yapmaya aşşağı indik.Annem ile babam bizden önce gelmişler bile biz de onların yanına gittik.

Kahvaltı dan sonra Antalya da kullandığımız arabalarımıza atlayıp deniz kenarına doğru yol aldık.

Deniz kenarına geldiğimiz de bizim için hazırlanan yata geçtik.

Şimdi den kendimi çok iyi hissediyorum hayatta bana en iyi gelenlerden biri de ailem ile birlikte vakit geçirmek diyebilirim.

Akşama kadar bu yatta nerdeyse her yeri geicez bence çok güzel bir şey denizi gerçekten çok seviyorum belki de ismim olduğu için dir.

Yatta fazla kişi yoktu babamın burda ki bir kaç arkadaşı ve onların aileleri.

Eliz şimdi den bir kaç kişi ile kaynaşmya başladı bile.Ben ise en üst katta tek başıma o çok sevdiğim armut koltuklarda oturuyorum yanlızlık bazen başka şeyleri aklına getiriyor.

Denizi izlerken arkamdan bir ses sanki ismimi söylüyordu hemen arkamı döndüm ve karşımda Deniz

Ben:"Selamın aleyküm Deniz"dedim.

Deniz:"Ve aleyküm selam seni burda görmek büyük bir tesadüf doğrusu yanlız görünce yanına gelmek istedim acaba oturabilirmiyim?"

Ben:"Buyur"diyerek karşımda ki armut koltuğu gösterdim.

O da ben dedikten sonra oturdu biraz muhabbet ettik.

Annanesi burda yaşıyomuş ve onu iyaret etmek için ailecek gelmişler galiba babamla babası arkadaş mış bu yüzden bu yatta bizim le birliktelermiş.

Biz muhabbetimize kapılmışken aşşağı dan herkesi öyle yemeği için çağırdılar biz de birlikte aşşağı indik.

Yemek yedikten sonra ben annemin yanına sokulup "anne biz namazlarımızı nerede kılıcaz?diye sordum.

Annem:" Aşşağı da mescit var kızım"dedi.

Ve içim rahatlamıştı annem ile birlikte öylen namazlarımızı kıldıktan donra yukarı çıktık her kez yerli yerindeydi fakat Deniz hariç belki yukardadır diye yukarı baktım fakat orda da yoktu neden merak ettiğimi de anlamış deyilim.Hiç kimseye çaktırmadan etrafı aramaya başlamıştım bile.

En sonunda onu kaptanın yerinde yatı kullanırken buldum.Arksından izliyordum ta ki beni fark edene kadar sonra daha yeni gelmiş gibi yaptım neden burda olduğunu,yatı neden olun surduğünü sordum.

Aslında denizi ve suyu çok seven biriymiş İzmir de yat kullanma yı öğrenmiş şimide kaptana kendini denemek isteiğini belirtmiş kaptan da onay verice o sürmeye başlamış.

Yat gezisinden sonra tarihi yerlerler,bazı ilçeler gezildi bu iki hafta içrisinde deniz bir kaç kere gidildi ve vakitlerimizi en iyi şekliyle deyerlendirdik.

Yat gezisinden sonra Denizie bir iki def daha rastladım.

Deniz GözlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin