Beni en sevdiğim AVM ye getirmişti ve bu da demek oluyor ki alışveriş zamanı Anılın zevkine de çok güveniyorum doğrusu.Birlikte ilk olarak bir tesettür mağazasına girdik.Birlikte elbise bakmaya başladık.Bana bir tane turuncu,bir tane krem rengi,bir tane de pembe elbise seçti.Ben de bu elbiseleri denedim ve gerçekten de çok yakıştı çok beyendim onları kasaya bırakıp şal seçmeye başladık.Yeşil,lacivert ve turkuaz şal aldıktan sonra onları da kasaya koyduk şimdi sıra farace ve kapa geldi.Bir tane sarı bir tane de yeşil kap bir tane de fermualı kol ve boyun kısmında taşları olan farace aldım ve onları da kasaya koyduk kasadan geçirdik ama beklemediğim bir şekilde hepsinin parasını Anıl ödedi aslında izin vermedim ama bana ters bir bakış attı ve ben de aslında mecbur kaldım.
Tesettür mağazasından çıktıktan sonra Anıl için bir kaç t-şört baktık aslında ben seçtim Anılda ben seçince hemen beyendi onun t-şörtlerinin parasını da ben ödedim tabi onun yan bakış taktiği ile.Sonra ayakkabı bakmak istediğini söyledi ben de kabul ettim birlikte Anıl için spor ayakkabı baktık ben de kandime sandelet beyendim bir iki tane onları da alıp aşşağı ya indik bir kafeye.
Kafeye geldiğimiz de bi masaya geçip siparişlerimizi verdik.Ben çikolatalı pasta ile kahve Anıl muzlu pasta ile kola istedi.Biz muhabbetimize başlamışken yan masada dikkatimi çeken biri vardı dikkatli bir şekilde baktığım da bunun Deniz olduğunu anladım.
Arada sırada gözü bana kayıyordu bunu gayet net bir şekilde görebiliyorum.
En sonunda yanımıza geldi.
Deniz:"Merhaba Deniz nasılsın?
Ben:"İyiyim elhamdülillah Deniz sen nasılsın?
Deniz:"Teşekkür ederim iyiyi tanıştırmıycakmısın beni beye efendi ile?
Ben:"Ha hayır sen yanlış anladın bu benim kuzenim Anıl"
Deniz:"Ha ben sanmıştım ki?"
Anıl:"Deniz bu kim tanıştır da ben de anlıyım şu işi."
Ben:"Anıl pardon bu arkadaşım Deniz,Deniz bu da biricik kuzenim Anıl".
Deniz:"Tanıştığıma memnun oldum"diyerek elini uzattı.
Anıl:"Bende"hiç memnun olmamış bir ses tonu ile ve de Denizin elini uzttığını görmemiş ya da görmek istemiyen bir şekilde ve pastasını yemeye devam etti.
Deniz de bu uzaklıktan çekinmiş olacak ki iyi günler dileyi yanımızdan uzaklaştı.
Bu olaydan sonra Anıl benimle Deniz hakkında konuşmadı ve çok güzel bir gün geçirdik.
Eve geldiğimizde yorgunluktan bitmiştik ellerimiz de poşetler ile doluydu kendimizi kaybedince sonuç bu oluyor biz poşetleri yukarıya odalarımıza çıkarttık.
Akşam yemegine anneme ve teyzeme yardım ediyordum ya ikisini de çok seviyorum.Babam çoktan gelmişti ve Anılla sohbet etmeye başlamışlardı bile.
Biz de yemekleri hazıradık ve masa ya dizmeye başlamıştık bile.(aslında evimizde bir tane hizmetçimiz var ama annem evi ile kendi ilgilenmek istediği için bizim istediğimiz günlede geliyor.
Hep berabar akşam yemegimizi de yediken sonra akşam nmazlarımızı da kıldık.
Anıl"Selçuk enişte ben Deniz le dışarı çıkabilirmiyim acaba?"diye bir soru yönetti ama daha sabah AVM ye gitmemişmiydik biz.
Babam:"Tamam oğlum çıkın dışarı ama fazla geç kalmayın ha"diyerek bize izin verdi.
Anıl"Hadi bakalım Deniz hanım üstünüzü giyinin de çılkalım"dedi.
Ben:"Ne tür bir yere gidiceğimizi bilseydim ona göre giyinirdim ama"
Anıl:"Hı sen spor bir şeyler giysen daha iyi olur hatta eşortman takımı falan giy"dedi.
Ben:"Gerçekten sen ciddimisin ya?"
Anıl"Evet gayet ciddiyim hadi ama çobuk ol"
Yukarı çıkıp üstüme en sevdiğim turkuaz eşortman takımımı giydim.Ayakkabı olarak da pembe nike larımı giydim şal olarak da pembe arası turkuza çizgili bir şal bulup taktıktan sonra faracemi de giydim artik hazırdım.Telefonumu da alıp aşşağı indim Anıl benden önce inmiş kapının önünde beni bekliyordu.Annem lere Allaha emanet olun dedikten sonra arabaya bindik gine o sürüyordu.O benim gibi eşortman takımı giymiş ama onun ki mavi ve altına siyah beyaz nike larını giymiş gerçekten çok hoş gözüktüğünü söylemek isterim.
Anıl:"Hani ben san eşortman takımı giy dememişmiydim Deniz.
Ben:"Giymediğimi nerden biliyirsun ki? Sadece üstüme farace giydim."dedim
Artık yüzü gülüyordu ve galiba biraz da utanmıştı.
Annemlere seslenip dışarıya çıktık.Benim arabama geçtik ve gine Anıl sürüyo.
Araba da ona gittiğimiz yer ile ilgili bir kaç soru sordum fakat ağzından hiç bir şey alamadım.
Beni bir spor salonuna getirmişti.
"Biz burda ne yapacağız acaba Anıl bey?"
"Sence?"
İlk önce birlikte koşu bandına geçtik gerçekten de çok hızlı koşuyordu ben de ona ayak uydurmaya çalışıyordum işte.
Sonra adını bilmediğim bir kaç alet falan nasıl olsa Anıl bana öğretiyordu.