1.Obligată,oare ?

767 31 0
                                    

În prezen
Rawen POV

Mă grăbesc în sala unde se țin conferințele dintr-un motiv pe care nu îl știu.Înainte cu o oră a venit ajutorul mamei să mă trezească din nu știu ce motiv foarte important.

Când intru în sală zeci de priviri sunt pe mine.

-Vino și stai jos.Îmi spune mama și mă conformez.

-Acum dacă nu vă deranjează putem începe ?Nu de alta doar că mă grăbesc la cursuri.
Am spus eu știind că a fost degeaba.De când a murit tata pe mama nu o mai interesează atât de mult prezența mea în aceasta Academie.

-Nu vei mai fi nevoită să participi la orele Academiei.
Da trebuie să recunosc asta m-a uimit și m-a făcut curioasa despre ce este vorba.
Bine,deci avem o problema care ne poate distruge pe toți.Amuleta pe care Randew a luat-o acum șase ani a fost identificată în Italia,la altă personă,iar nimeni nu știe cine o are în posesie !Asta ne poate distruge pe toți,dar avem un avantaj,acela fiind că persoana care a luat amuleta nu a folosit-o încă.

-Și eu ce treaba am cu toate astea ?
Probabil că a sunat prostesc,doar că nu înțeleg de ce are nevoie de mine.

-Ei bine Rawen,tu vei merge în Italia,mai exact Milano pentru a recupera amuleta.
Cred că am uitat și cum se respira pentru că sunt în șoc,pe cale să fac un atac de panică.
Nu cred că înțelege,eu nu sunt un obiect pe care îl poate muta după bunul ei plac,la naiba !

-Nu.
Atât sunt în stare să spun,chiar dacă am multe de spus despre asta.

-Nu este după tine,vei merge în Milano și dacă vrei și dacă nu vrei !
Pe persona asta nu o poti numi mama.În urmă cu șase ani când Academia Întunericului a luat amuleta,femeia asta este înnebunită după răzbunare,iar cum tatăl meu a murit în acea noapte în care amuleta a fost luată nu are cine să îmi ia apărarea.Mike este doar un nimeni pentru mine,iar pentru mama mea șot.Nu o voi putea ierta vreodată pentru ceea ce a făcut.

-Mâine la ora 13:40,vei avea zborul spre Milano.Să fi gata.

Cu astea spuse se ridica și îmi face semn să o urmez.Mă ridic și merg după ea.Ne îndreptăm spre biroul ei,presupun pentru a vorbi în privat.

Mă așez pe scaun și aștept să văd ce mai are de zis.Nu spune nimic așa că o fac eu.

-Dintre toți idioții din Academia asta,doar pe mine m-ai găsit ?!
Am strigat cam tare,dar puțin îmi pasă.

-Rawen,nu mai țipa la mine și ascultă-mă !
Îmi dau ochii peste cap și ascult.

-În primul rând ști foarte bine ce se întâmplă dacă amuleta ajunge în mâini greșite și pe lângă asta doar în tine am încredere !
Presupun că ultima parte nu am auzit-o bine,însă puțin îmi pasa de încrederea ei.

-Și te-ai gândit că o să îți trimiți fiica pe alt continent doar pentru ca tu nu esti în stare să îți obții singura amuleta ?Imediat o sa aud și că vrei să mă vinzi !

-Nu întrece măsura.Vei merge în Milano pentru a afla în posesia cui se afla amuleta,iar apoi te întorci înapoi în NY.

Da știam că doar mă folosește și mai știam că va trebui sa ma duc.

-E fata sau baiat ?
Am întrebat curioasă.

-Bărbat chiar.Nu e băiat.După spusele consiliului este cineva major.

-Tu îți dai seama în ce pericol mă pui ?!Daca află că îl urmăresc ?
Uneori mama mea nu prea gândește.

-Nu îți face griji în privința asta,îți vom da un colier care ne va ajuta să îți identificăm energia.

Da cei de la Academii au energii,a mea este una destul de puternica din cauza rangului,ar fi și mai puternică dacă aș-i avea puteri,însă soarta a fost nedreaptă cu mine.Toți Luminoșii și Întunecații au puteri,dacă au un rang înalt ca mine sunt mult mai puternici ca cei care doar învață la Academii.

-Asta nu mă convinge.
Spun și îmi dau ochii peste cap.

-Nici nu trebuie.Limba italiana o ști de la tatăl tău asa ca nu vor fi probleme.Dacă se dovedește ca persona care a luat amuleta este unul dintre Luminoși sau Întunecați te vei întoarce mai repede și vom trimite pe alt cineva.Nu te pun într-un pericol mai mare știind că nu ai puteri Rawen !

Exact,ea crede ca dacă nu am puteri nu sunt în stare să mă apăr.Asta va fi perfect,îi voi demonstra că mă descurc și fără puteri.

-Bine,sunt de acord.
M-am uimit și pe mine,ce sa mai zic de mama ?

-În regula.
Spune și se ridica de pe scaun îndreptându-se spre un dulap cu coliere și amulete.Deschide dulapul și ia de acolo un colier albastru închis cu perle albe.Apoi vine și mi-l pune la gât.

-De ce nu ma puteți teleporta pana în Italia ?
Am întrebat așteptând o explicație.

-Dacă se adeverește ceea ce am spus și e cineva de la una dintre Academii își va da seama că am trimis pe cineva să îl urmărească .

Da asta suna logic.De abea aștept sa ii dovedesc că sunt capabilă și fără puteri să mă apăr.

-Chiar dacă peste o luna vei împlini 21 de ani și vei deveni majoră asta nu înseamnă că îți poți face de cap Rawen !

Știam asta deja nu era nevoie să îmi repete.Peste o lună va fi iunie,acum fiind începutul lui mai.Ziua mea este pe 7 iunie.Nu stiu de ce face mereu în urma cu o luna tam tam despre faptul ca urmează să fie ziua mea.

-Stiu asta.
Spun cu un rânjet cât toată academia asta de mare.

-De ce rânjești ?
Vrea sa afle mama mea.Nu ca ar fi treaba ei.

-Presupun că sunt doar foarte entuziasmata !
Clar nu e asta,dar nu trebuie să știe ea asta.

-Bine,acum du-te și fă-ți bagajul.Mâine nu voi fi în Academie așa că ne luăm rămas bun acum.

Se apropie de mine și mă îmbrățișează.Prima dată nu am vrut să îi răspund la îmbrățișare,dar ar fi urât din partea mea,deci am îmbrățișat-o.

-Deci voi începe să merg la o facultate,corect ?
Am întrebat chiar dacă știam răspunsul.Doar că nu știu cum se procedează la o facultate.

-Da,acolo este persona care a furat amuleta.Te va duce Mike pana la aeroport,iar pe drum îți va da unele instrucțiuni cu ce sa faci când ajungi acolo.

Da ăsta e un motiv foarte bun pentru care să mă răzgândesc,dar nu o fac.
............................................................
După ce mi-am terminat bagajul m-am dus și am făcut o baie lunga gândindu-mă doar cine ar putea avea amuleta.

Curând m-am pus în pat și am adormit cu aceleași gânduri stupide cum că voi fi prinsă.

Ce poate merge atât de rău ?

The Darkness and Lightness Academy Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum