Dawson POV
Sunt sigur că răspunsul meu a rănito, cel puțin nu am mințit. Chair nu vreau un copil și nu are nicio treabă cu ea. Eu nu a-și vrea un copil nici cu o altă femeie. E o prostie, nu pot să îi suport pentru că mi se par niște ființe care doar cerșesc atenție, iar dacă nu o primesc încep să urle m-ai rău ca niște animale. Ei bine poate că Rawen nu știe ce legătură are copilul cu puterea mea. E simplu, chiar dacă ar face un copil cu un alt bărbat din vreo Academie nu ar rezolva nimic, deoarece sunt singurul care o completează. În timp ce ea era închisă m-am interesat de ce ea nu are puteri ca orice altă personă din Academie. Chiar de când ea s-a născut ursitoarele i-au spus mamei ei că doar copilul conducătorului Academiei Întunericului va putea să îi de-a putere concepând un copil cu fiica ei. O prostie, dar așa a fost să fie. Nu voi face un copil doar de dragul ei de a avea puteri, m-ai ales că va avea aceeași putere ca a mea, iar eu sunt unicul care o deține. Puterea mea constă în faptul că pot manipula oamenii doar uitându-mă în ochii lor, apoi pot la fel de bine și să îi sufoc doar stând pe loc, relaxat și uitându-mă la ei, m-ai am și darul de a aduce noaptea m-ai repede decât trebuie, adică chiar dacă e dimineață pot oricând să fac din nou întuneric. Tatăl meu nu are niciuna din puterile astea, după cum spuneam sunt singurul și așa va și rămâne. Nu voi împărți puterea mea cu două persoane. Spun două pentru că și copilul meu va avea aceleași puteri sau chiar mai bune și puternice. Asta nu m-ar deranja atât de tare ca și în cazul lui Rawen.
Sărind peste. Acum mă uit atent la reacția ei care întârzie să apară.
-Nu îmi pasă. Ăsta este răspunsul ei pe care nu îl voi putea crede. Adică tocmai i-am spus că refuz să îi dau parte din puterea mea, iar ea spune asta ? Nu merge cu mine.
-Te poți minți singură amore, dar amândoi o știm foarte bine că răspunsul meu te-a rănit.
Îi spun și aștept din nou răspunsul ei întârziat.-Nu e adevărat și ști de ce ? Nu îmi așteptă răspunsul și continuă.
-...pentru că nu a-și putea să am un copil cu un idiot ca tine. Asta e una, a doua e că nu e logic ceea ce spui, a-și putea la fel de bine să mi-o trag cu cineva și a-și avea un copil.
Nu știam că e capabilă să spună asemenea cuvinte, dar mă bucur.-Ba da amore, doar eu îți pot dărui putere și ai grijă la limbaj, poate că ți s-a făcut dor să stai închisă într-un loc fără apă și fără mâncare. Nu-i așa ?
Fata asta mă scoate din sărite, dar în același timp mă și atrage.-Ești bolnav !
Poate că are dreptate, poate că sunt bolnav, poate că am greșit pe undeva în toată treaba asta, dar ceea ce știu sigur și clar este că fata asta e un nimic fără mine, doar eu pot să îi ofer ceea ce își dorește și nu mă refer doar la putere pentru că dacă ar fi să avem un copil, eu a-și fi obligat de legea aia stupidă a codului Academilor, să fiu alături de ea până moare sau mor, iar acum prin asta spun și că o mulțime de târfe și-ar dori să fie acum în locul ei. Când am spus că nu mă interesează tot ceea ce ține de populația feminină și de responsabilitățile care vin cu asta, cum ar fi faptul că nu a-și putea să mi-o m-ai trag cu cine vreau și cu cine apuc, nu am glumit. Eu nu sunt în stare de așa ceva și nici nu voi încerca să o fac pentru vreo femeie.
-Posibil. Atât îi spun și asta rece și fără expresie pe față.
-O să mă eliberezi ? Mă întrebă cu o urmă de speranță în voce, chiar dacă îmi știe răspunsul, dar cu toate astea aleg să îi stric și distrug speranța pe care o m-ai avea.
-Nici nu cred că avea rost să mă întrebi asta, dar îți spun simplu și clar că răspunsul meu este nu.
-De ce ? Nu ai avut dreptul de a mă răpi !
CITEȘTI
The Darkness and Lightness Academy
FantasíaDragoste/Fantezie Două tabere total opuse. Ce se întâmplă când Rawen este obligată de către mama ei să o ajute să recupereze amuleta care a fost furată în urmă cu șase ani de către cei din Academia Întunericului ? Pentru a putea face rost de ea va t...