•0.0

74 10 24
                                    

Hadi yeni bir başlangıç yapalım.

Bölümü daha iyi yazdığımı
düşünüyorum
Umarım beğenirsiniz.

İyi okumalar dilerimm..

☘️

instagram:lilieblumee
wattpad:lilieblumee

GEÇMİŞİN İZİ

Bir kaç gün önce yaz tatiline girmiştik ve ben her zamanki gibi alarmın sesiyle uyanmış yatağımı topluyordum.Yatağımı topladıktan sonra dolabıma yöneldim ve üzerime ev içinde giyebileceğim bir seyler bakmaya başladım.Bir süre bakındıktan sonra aradığım şeyleri bulmanın sevinciyle geri yatağımın yanına geldim.Pijamalarımı çıkartıp dolaptan aldıklarımı giydiğimde annem odama girdi ve

"Uyandırmaya gelmiştim ama madem kendin uyandın hadi kahvaltıya gel."

dedi.Ben de tamam diyerek pijamalarımı katladım.Ardından annemin peşinden odadan çıkarak mutfağa gittim.Annem masayı hazırlamış şimdi de bardaklara çay dolduruyordu.İkimiz de aynı anda masaya oturduğumuz da hem kahvaltı yapıyor hem de sohbet ediyorduk.

"Ee kızım sen ne yapacaksın bugün ben işteyken?"

Annem pastane işletiyordu.Sabahları kahvaltıdan sonra oraya gider akşam sekize kadar orada olurdu.Bazen evde sıkılınca ben de pastaneye annemin yanına gider ona yardım ederdim.Ama bugün başka planlarım olduğu için evde kalmayacaktım.

"Bizim grupla buluşacağım.Erken dağılırsakta yanına gelir sana yardım ederim."

Yaz tatilinde hep evde olmamak için ara ara buluşma kararı almıştık ve bugünde o günlerden birisiydi.Bizim grup söz konusu olunca eğlenmemek mümkün değildi.Hele Enes ve ben grubun içindeysek.

"Teşekkür ederim annecim."

diyerek bir kaç şey daha yedikten sonra anneme masayı toplamasında ve bulaşık yıkamasında yardım ettim.Şimdi de odamda oturuyordum.Yanımda duran telefonumun titremesiyle elime aldım ve ekranı açtığımda grupta konuştuklarını anladım.Ben de konuşmak için mesaj sayfasına girdim.Grubun ismine bakınca kıkırdadım.Yine Enes'in işiydi kesin.Hep böyle isimler buluyordu zaten.

Yazmaktan çekinmeyin!

Abi kılıklı':Bugün saat kaçta buluşmayı düşünüyoruz acaba?

Doruk:Herkes için en uygun saat ne zaman?

Twin sister♡:Benim için farketmez.

Moonlight:Benim için saat 13.30 uygun.

Abi kılıklı':O zaman saat 13.30'da buluşuyoruz.

Abi kılıklı':Bir dakika bir kişi eksik sanki.

Twin sister♡:Eksik kişi havuç olmasın?

Abi kılıklı':Evet evet havuç eksik.

Abi kılıklı':Havuç nerelerdesin acaba?

Abi kılıklı':Bir işin çıkmadı inşallah..

Abi kılıklı':İnsan bir etkileşim falan verir aa.

Hala yazmaya devam ediyordu ve görüldü attığımın farkında bile değildi.Tam yazacaktım ki görüldü attığımın farkına varmış olmalı ki sitem dolu mesajlar atıyordu şimdi de.

GEÇMİŞİN İZİ Where stories live. Discover now