•0.4

20 9 26
                                    

Bu kitaba bölüm yazmak bana iyi
hissettiriyor ama sanırım bir süre
bölüm biriktirmem
gerekecek..Sonunda Enes'in
ağzından da bir kısım yazdım..
Ama bazı kısımları atladım..
Neyse hadi bölüme geçelim..

İyi okumalar dilerimm..

☘️

instagram:lilieblumee
wattpad:lilieblumee

GEÇMİŞİN İZİ

Annemin gelmesine daha 1 saat vardı.Ben de onu beklerken televizyon izlemeye dalmıştım.O sırada telefonuma bir mesaj geldi.Bizim gruptan veya Bestedendir diye düşünerek telefonumu alıp kimin attığına baktım.Mesaj okulda benimle uğraşan Denizdendi.Neden bana mesaj atmıştı ki?Numaramı nereden bulduğunu sorgulamıyorum çünkü aynı sınıftayız.Bu yüzden sınıf grubundan almış olmalı.Sonrasında mesaja tıklayarak girdim ve yazdığını okumaya başladım.

Deniz

Deniz:Terk ettiğin kişiyi hiç arayıp sordun mu havuç?

Deniz:Gerçi cevabını biliyorum ama bir de senden duymak istedim..

Deniz:Ee cevap vermeyecek misin?

Enes,Eylül ve annem dışında kimse bilmiyordu bu konuyu.Nereden ve nasıl öğrenmiş olabilirdi ki?

Ben:Sen bunu nereden biliyorsun?

Ben:Ayrıca insanları bu tür şeylerle vurman hiç doğru değil.

Deniz:Sence şuan önemli olan benim bunu nereden bildiğim mi?

Deniz:Bu arada korkma kimseye anlatmam bunları.O kadar düşmedim daha.

Ben:Benim hakkımda başka ne öğrendin bilmiyorum ama beni rahat bırak.

Son mesajı da yazdıktan sonra engellemiştim.Yazdıklarıyla gözyaşlarım akmaya başlamıştı.Bu konular açıldıkça hiçbir zaman kendimi tutamıyordum ki zaten..Kalkarak camdan baktığımda hafif yağmur yağıyordu..Ama ben bunu umursamadan odamdan üstüme bir şey aldıktan sonra anahtarlarımı da alarak evden çıktım.Biraz yürüdükten sonra yakınlardaki parka gelmiş salıncaklardan birine oturmuştum.Hala ağlamaya devam ediyordum.Annem beni evde göremezse endişelenecekti ama kimseye bir şey söylemeyi düşünmüyordum.Şarkı dinlemek için kulaklığımı taktım.Ardından telefonumdan rastgele çalma listesi açtığımda tanıdık şarkı sözleri doldu kulağıma..

Perdenin Ardındakiler&Anıl Piyancı-Yağmurlar

Sadece şarkıya adapte olup düşünmek için gözlerimi kapattım.

**

Ne kadar süre geçti bilmiyorum ama ben burda otururken yağmur dinmişti.Ayrıca bir sürü şarkı geçmişti.Tam bunları düşünürken adım sesleri duyduğumda gözlerimi açtım.Adım seslerinden sonra da sağ tarafımda bir hareketlilik oldu.Ama ben dönüpte oraya bakmadım,gözlerimi geri kapattım ve düşünmeye devam ettim.

"Tam 3 saattir burda ağlayarak oturuyorsun.Sorun nedir?"

Duyduğum sesle gözlerimi açarak sağ tarafa döndüm.Benden 2 yaş büyük olduğunu düşündüğüm bir çocuk oturuyordu.Açıkçası bu çocuğu ilk kez görüyordum.

"Önemli bir şey değil."

diye geçiştirdim.Çocuk anlatmayacağımı anlamış olmalı ki daha fazla üstelemedi.Demin 3 saat mi demişti o?Ne yani ben 3 saattir burda mıydım?Kimseye de haber vermedim.Hemen önüme döndüm ve cebimden telefonumu alarak ekranı açtığımda gördüğüm şeyle gözlerim fal taşı gibi açıldı.Ekranda 300 mesaj 54 cevapsız arama yazıyordu.Tam mesajlara bakacakken ekranda Enes'in araması göründü.Açtığımda konuşmaya başladı.

GEÇMİŞİN İZİ Where stories live. Discover now