•0.2

23 8 6
                                    

Bu aralar nedense baya bölüm
yazmak istiyorum ama bu
bölüm biraz kısa olacak..

İyi okumalar dilerimm..

☘️

instagram:lilieblumee
wattpad:lilieblumee

GEÇMİŞİN İZİ

Enes'in kediden kaçmasından sonra kediyi yedirip nihayet pastaneye gelebilmiştik.Tabii ki pastaneye gittiğimizde Ahu abla tarafından açılmış hatta müşteri bile gelmişti.Biz de hemen hazırlanarak Ahu ablaya yardım etmeye başlamıştık.Enesle ben servis yapıyor Ahu abla da hem servis edilecekleri hazırlıyor hem de siparişini alıp gidecek müşterilerle ilgileniyordu.

"Elif 3.masanın siparişi hazır."

Ahu ablanın dediğiyle tepsiyi aldım ve 3.masaya doğru yürüdüm.Tahminimce 20 yaşlarında olan bir kız oturuyordu.Oraya vardığımda tepsiyi masaya yavaşça bıraktım ve

"Afiyet olsun."

diyerek ayrılacağım sırada kızın

"Bir dakika."

demesiyle durdum.

"Sorun nedir hanımefendi?"

diye sordum.

"Şey ben meyve suyu değil limonata istemiştim de onu söylemek için demiştim.Ayrıca bana hanımefendi demene gerek yok."

diye cevap verdiğinde ona tebessüm ettim.Arkadaş canlısı birine benziyordu.

"Hemen değiştiriyorum.Bir de size hanımefendi dışında nasıl hitap edebilirim ki?"

Sonuçta müşterilere beyefendi veya hanımefendi diye hitap edilirdi.

"İsmimle hitap edebilirsin.İsmim Beste."

Bu dediğinin üzerine şaşırmıştım açıkçası.Abla dememi bile istememişti.Acaba yaşı hakkındaki tahminim yanlış mı?

"Anladım ama benden büyük gibisiniz bu yüzden abla demem daha doğru değil mi?"

diye sorduğumda kıkırdadı.Ne yani gerçekten yaşı hakkındaki tahminim yanlış mıydı?

"Gerek yok bana arkadaşınmış gibi davranabilirsin."

Gerçekten de arkadaş canlısı.Bu kızı sevdim..

"Peki Beste.Ben limonatanı getireyim."

diyerek tepsideki meyve suyunu aldım ve Ahu ablanın yanına gittim.

"Ahu abla limonata doldurabilir misin?Masa 3'e yanlış içecek vermişiz de."

dediğimde

"Tamam kuzum hemen dolduruyorum ben."

diye cevap verdi.Ahu abla limonatayı doldurup uzattığında alarak Beste'nin masasına geri döndüm.

"Limonatanı getirdim.Karışıklık için de kusura bakma lütfen."

dediğimde

"Yok ne kusuru.Olur öyle şeyler."

diye cevap verdi.Konuşması çok kibardı.

"Arkadaş olmak ister misin?"

GEÇMİŞİN İZİ Where stories live. Discover now