Ben geldimm..
Bu bölümü daha uzun yazacağımm..İyi okumalar dilerimm..
☘️
instagram:lilieblumee
wattpad:lilieblumeeGEÇMİŞİN İZİ
Apartmanın önüne geldiğimizde Enesle vedalaştıktan sonra asansörle bizim kata çıkmış zile basınca annemin kapıyı açmasıyla eve girmiştim.Şuan da bugün fazla bir şey yemediğim için aç olduğumdan bir şeyler atıştırıyordum.Annem de salonda televizyon izliyordu.Salona geçince anneme bugün yaptıklarınızdan ve yeni arkadaş edindiğimden bahsedecektim.O yüzden hızlıca önümdekileri bitirmeye odaklandım.Çok sürmeden bitince bulaşıkları yıkayarak salona annemin yanına geçtim.Kapı oturduğu yerin arkasında kaldığı için henüz geldiğimin farkında değildi.Ben de yavaşça yürüyerek anneme yaklaştım ve arkadan ona sarıldım.Tabii annem bu yaptığımla korkmuştu.
"Kız öyle sessiz gelinir mi?Aklım çıktı."
dediğinde kıkırdamaya başladım.
"Ama ne yapayım sana habersizce sarılmayı seviyorum."
Gerçi anneme özel değildi bu yaptığım.Bazen Enes'e de arkadan habersizce sarılıyordum ve beyefendi sanki geldiğimi anlamış gibi hiç birinde korkmuyordu.Ama bir gün korkacağına inanıyordum.
"Neyse bugün yaptıklarımızı anlatacağım sana."
Bunu dedikten sonra ben anlatmaya başladım o da beni dinliyordu.Şimdi de sıra yeni arkadaş edindiğime geldi.
"Yeni bir arkadaşta edindim bugün."
diye anlatmaya başladığımda
"Sevindim.Peki nasıl edindin?"
diye sordu.
"Sipariş verdiği içeceği yanlış götürmüşüz.O sayede tanıştık arkadaş olduk.İsmi Beste.Benden en fazla 3 yaş büyüktü ama ben bunu sorun etmedim."
diye anlatmaya devam ettim.
"Küçükken de böyleydin sen.Yaş veya cinsiyet fark etmez insanlarla anlaşırdın."
dediğinde tebessüm ettim.
"Yarın Enes ve Eylül bize gelecek.Pasta yapacağız birlikte."
Bunun için de yarın alışverişe de çıkmamız gerekiyordu.Çünkü bazı malzemeler eksikti.
"Bu aralar Enes'e bir sürü şey yaptırdın.Nasıl kabul ediyor bunları?"
Annemin sorusu üzerine gülmeye başladım.
"Tabii ki de bana hayır diyemiyor Çiğdem Sultan."
Bu sefer annem gülmeye başladı.
"İyi madem.Umarım pasta konusunda da iyidir."
dediğinde
"Orasını bilemem artık.Yarın göreceğiz onu da."
diye cevap verdim.Annemle biraz daha sohbet ettikten sonra odama geçtim.Yatağıma oturarak telefonumun ekranını açtım.Eylül ve Enesle olan gruba girerek yazmaya başladım.Tabii ki grup ismi bu sefer üçümüzün ortak fikriydi.Aynı aile gibi olduğumuz için grup ismini"Aile Ortamı"olarak kararlaştırmıştık.
YOU ARE READING
GEÇMİŞİN İZİ
Dla nastolatkówZümra'nın hayatı karşı dairelerine taşınan aileyle birlikte değişecektir.Çünkü o aile küçükken terk ettiği arkadaşının,sevgilisinin ailesidir.