•0.7

11 2 2
                                    

Ayy aklıma yazacak bir şeyler
geldikçe yazıyorumm

İyi okumalar dilerimm..

☘️

instagram:lilieblumee
wattpad:lilieblumee

GEÇMİŞİN İZİ

Alarmın çalmasıyla kalkarak yatağımı topladım ve odadan çıktıktan sonra mutfağa gittim.Annem yemeye başlamıştı bile.

"Günaydın Çiğdem Sultan."

diye neşeyle konuştuktan sonra çayımı doldurarak masaya oturdum.Biz öyle sohbet ede ede kahvaltımızı yaparken birden zil çalmasıyla

"Ben kapıya bakayım."

diyerek kalktım ve kapıyı açmaya gittim.Vardığımda açarak gelen kişiye baktığımda Demir'in annesini gördüm.Bir şey mi olmuştu acaba?

"Annen evde değil mi?"

diye sorduğunda

"Evet evet içeri geçin lütfen."

diye cevap verdim.O da söylediğimle gülerek

"Öyle sizli bizli konuşmana gerek yok.Bana Çağla Abla diyebilirsin."

dediğinde

"Peki Çağla Abla.Daha fazla ayakta bekleme istersen."

diye cevap verdim.O da beni onaylayarak ayakkabılarını çıkardı ve annemin mutfakta olduğunu söylediğimde oraya gitti.Ben de kapıyı kapatarak peşinden mutfağa gittim.Masaya oturduğumda bir yandan yemek yerken bir yandan annemleri dinliyordum.

"Diyorum ki ben de bugün sana yardım edeyim."

diyen Çağla ablayla annem konuşmaya başladı.

"Çok iyi olur.Hem zaten Ahu'nun da izin günüydü bugün."

Konuşmasını bitirince bana döndü ve tekrar konuşmaya başladı.

"Sen de bugün bize yardım edersin kızım."

Başımla annemi onayladığımda tekrar Çağla ablaya döndü ve sohbet etmeye başladılar.Ben de onlar sohbet ederken kahvaltımı bitirerek odama geçtim.Üstümde hâlâ pijamalarım olduğu için değiştirmem gerekiyordu.Hemen dolaptan birkaç şey aldıktan sonra banyoya girerek üstümü değiştirdim.Ardından da saçımı yaparak banyodan çıktım.

(Zümra'nın kombini)

(Zümra'nın kombini)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Zümra'nın saçı)

Banyodan çıktıktan annemlerin yanına döndüm

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Banyodan çıktıktan annemlerin yanına döndüm.Masaya oturduğumda annemin işini bitirmesini beklemeye başladık.Son bulaşıkları da yıkayan annemle birlikte ayağa kalkarak mutfaktan çıkacağımız da unutmadan Venüs'ün mamasını aldım.Sonra mutfaktan çıkarak kapıyı da açınca ayakkabılarımızı giydik.Asansör de bizim kata gelince binerek aşağı indik.

**
Birkaç dakika önce pastaneyi açmış şuan da ise Çağla ablayla dışarının masalarını yerleştiriyorduk.Yerleştirme işi bitince içeri girdik ve annem mutfak kısmında işlerini hallederken biz de müşteriler gelene kadar oturup sohbet etmeye başladık.

Pastanenin yavaşça insanlarla dolmasıyla işimizin başına döndük.Çağla ablayla annem kasa ve mutfaktayken ben de müşterilerin siparişlerini alıyordum.Tam yeni masanın siparişini almaya giderken kapıdan giren tanıdık bir yüzle duraksadım.Bu Besteydi.Telefonum kırıldığı için 2 gündür konuşamıyordum onunla.Onun da beni görmesiyle hemen yanıma gelerek

"Selam.Nasılsın bakalım?"

diye konuşmaya başladığında tebessüm ederek

"İyiyim sen nasılsın asıl?"

diye cevap verdim.Birkaç dakika daha ayaküstü sohbet ettikten sonra o bir masaya geçti ve ben de sipariş almaya devam ederek siparişleri annemlere söyledim.Hazır onlar siparişleri hazırlarken ben de Beste'nin olduğu masaya giderek oturdum.

"Sana ulaşamadım.Neden mesajlar gitmiyor?"

diye sorduğunda

"Telefonum kırıldı o yüzden ben de sana ulaşamadım."

diye cevap verdim.O da

"Anladım."

anlamında başını salladığı sırada annemlerin seslenmesiyle masadan kalktım ve siparişleri alarak dağıtmaya başladım.Sonunda dağıtmayı bitirdiğimde tekrar Beste'nin yanına gidecekken annemin bana seslenmesiyle oraya doğru yürümeye başladım.Annemin yanına vardığımda

"Kızım Eylül telefonda."

dediğinde uzattığı telefonu alarak dışarı çıktım ve konuşmaya başladım.

"Alo Eylül."

sesimi duyar duymaz

"Kızım bize gelip şu marul kafayı buradan uzaklaştır ya!"

diye sitem ettiğinde ne olduğunu anlamamıştım.

"Ne oluyor anlamadım."

dediğimde tekrar konuşmaya başladı.

"Enes burada ve sen gelip onu buradan alıyorsun.Çabuk ol!"

diye cevap verdiğinde kıkırdamaya başladım.Bu Enes her gün ayrı bir sorun çıkartıyordu.

"Kızım kıkırdayacağına gelip al şu marul kafayı buradan!"

diye bağırdığında telefonu kendimden uzaklaştırdım.Birkaç dakika öyle tuttuktan sonra tekrar kulağıma yaklaştırarak konuşmaya başladım.

"İyi tamam geliyorum ben."

Son söylediğim şeyden sonra cevap vermesine kalmadan telefonu kapattım ve içeri girerek annemlere söyledikten sonra pastaneden ayrıldım.

-Bölüm sonu-

🍀

Bölüm nasıldı beğendiniz mi?

Beste'nin karakterini güzel buluyor musunuz?

Umarım bölümü beğenmişsinizdir..
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.

İyi günler dilerimm..

GEÇMİŞİN İZİ Where stories live. Discover now