arabasını durduran hyemi aceleyle çantasını ve anahtarlarını aldı, büyük alışveriş merkezinin girişine doğru koşmadan önce kapıyı tekmeledi.
Bir CEO'nun asistanı olarak çalışmak çok zor bir işti ama bir kadın CEO'nun asistanı olarak çalışmanın daha da zor olduğunu düşündü hyemi. sahte bir barista olmaktan, gece geç saatlerde kafelere koşmak ve ardından en son kıyafet koleksiyonunu almak için giyim mağazalarına gitmek zorunda kaldı.
Ayrıca hyemi'nin Starbucks'tan limitli bir ay çöreği almak için dört saat araba kullanmak zorunda kaldığı bir zaman vardı, sırf patronu kendi zevkine uymadığı için çöpe atsın diye.
kötü muameleye maruz kaldığını söyleyebilirsin ama parasını aldığı sürece hyemi tüm bunları yaşamayı umursamadı. ne de olsa aldığı maaş, her şeye kesinlikle değdi.
Bulması gereken kuyumcu dükkanını gören hyemi, neredeyse dükkana koşacaktı. Kapanış saati yaklaşıyordu, bu yüzden hızlı olması gerekiyordu.
Mağazaya girerken kendi kendine "her zamanki gibi girip çıkıyor" diye mırıldandı, patronunun istediği çok özel kolyeyi bulmak için etrafa bakındı.
dolaşırken sonunda patronunun istediği kolyeyi buldu ve satıcıya yaklaşmadan önce kendi kendine zaferle gülümsedi.
"Merhaba, o kolyeyi şuraya istiyorum lütfen. ayrıca lütfen onu üstünde büyük kırmızı fiyonk olan kırmızı bir kutuya koy. Nakit ödeyeceğim-"
Satıcı parayı geri verirken "üzgünüm ama o kolye satılık değil" kaşlarını çattı.
Hyemi'nin gözleri bunun üzerine genişledi ve kalbi midesine indi.
elinde o kolye olmadan ofise geri dönmesinin hiçbir yolu yoktu. patronunun zaten morali bozuk olduğu için kovulacaktı.
"Stokta başka var mı? Bu kolyeye gerçekten ihtiyacım var, efendim," diye yalvardı, durumdan büyük bir endişe duyduğu için yanakları şişmişti.
satıcı başını salladığında kalbi daha da ağırlaştı. "Üzgünüm ama sadece bu kaldı"
"Lütfen, miktarın iki katını ödemeye razıyım efendim. O kolyeye gerçekten ihtiyacım var" diye yalvarmaları mağazada yankılandı, neyse ki içeride kimse yoktu.
Satıcı yine inkar etmek üzereyken, mağazaya biri girdi, iki koruma da arkasından geldi. altında siyah düğmeli siyah bir smokin giyiyordu. "Ona verin Bay Moon. Gelecek haftaya kadar bekleyebilirim. Zaten iki hafta sonra annemin doğum günü"
hyemi o kadar da şaşırmamış ama daha çok şok olmuş bir yüzle arkasını döndü. şaşırmadı çünkü onun çok pahalı bir kolye almasını engelleyen adam tam zamanında orada olduğu için biraz şok olmuştu.
"Bay Park, çok teşekkür ederim. Ben... borcumu nasıl ödeyebilirim?"
Jay masumca gülümsedi ve kaşlarını çattı.
Bu utanmaz flört bir süredir devam ediyordu. hyemi ve jay, patronunun onu her zaman ona el sallayan ve bunun yerine asistanına odaklanan rakibi Jay ile alay ettiği olaylara sürüklemesi sayesinde epeyce tanışmıştı.
onun gözünde dünyanın en nazik, en tatlı ve en güzel kızıydı. Ne zaman ona çıkma teklif etse, onun duygularını incitmeden onu nazikçe "reddetmek" için her zaman en masum bahaneleri bulmasına bayılıyordu.
duygularını "reddetmek" derken, onu ona karşı hiçbir şey hissetmediği için değil, işini riske atmaktan korktuğu için reddettiğini kastediyorum.
ikisi de duygularının farkındaydı, bazıları diğerlerinden daha ketumdu ama yine de kalpleri yalan söylemiyordu.
"Bay Park, bunu zaten birkaç kez yaşadık. Sizinle çıkmayacağım.." ürkerken sesi bir fısıltıdan öteye geçmemişti.
jay hyemi'yi çok sevimli buldu, görünce kalbi çarptı ve ona yaklaştı, yüzünde bir gülümseme büyürken hafifçe başını okşadı. "Bunu bir sır olarak saklayabiliriz, ondan korktuğunu biliyorum ama korkmuyorum, seni onun pençelerinden koruyacağım."
hyemi bu sözlere hafifçe kıkırdadı ama başını sallamaya devam etti. "Üzgünüm ama bir kez daha reddetmek zorunda kalacağım, Bay Park"
"Hadi ama neden olmasın?,
"kalbim satılık değil ama onu sana bedava vermeye hazırım. Ayrıca, o sıkıcı işten vazgeçmeye razıysan gelip benim için çalışabilirsin" teklifinde bulundu, gülümsemesi onun kalbini çarpmasına ve yanaklarına kadar yumuşak bir kızarma yapmasına neden oldu.
Bu jay'in gözünden kaçmadı, bir eliyle yüzünü avuçlarken, diğer eliyle saçından dökülen birkaç tutamı kulağının arkasına sıkıştırdı. "sadece bir tane. lütfen, öğrenmemesi için olabildiğince sade tutacağımdan emin olacağım"
Hyemi, dudağını kemirerek, bu tarihi kabul etmenin artılarını ve eksilerini kafasında dikkatlice tartıştı. Sonunda, gizli bir randevunun zarar vermeyeceği sonucuna vardı ve Jay'in sözünün eri olduğunu biliyordu. başka bir deyişle, ona güveniyordu.
"Ben-.. iyi, ama bir şey bulana kadar bunu bir sır olarak tutmalıyız ki bu, o kadar önemsiz olduğu için büyük olasılıkla kovulmamla sonuçlanacak"
"Açıklamalara gerek yok, hyemi. Yeterince duydum" patronu seo jungmin, kollarını göğsünde kavuşturup ayağını yere vururken dik dik baktı, pahalı ayakkabılarının sesi mağazada yankılandı.
"Asistanımın burada neden bu kadar uzun kaldığını görmek için buraya gelmem gerektiğine inanamıyorum. Tek bir kolye almak kesinlikle bir saat sürmüyor. ve işte buradasın, rakibimizle flört ediyorsun" diye alay etti, Hyemi'ye bakarken yüzünde tiksinti ifadesi vardı.
Hyemi sadece suçluluk duygusuyla yere baktığı için fazla bir şey yapamadı. patronuna ihanet ettiğini biliyordu ama sırf jay ile arasındaki rekabet yüzünden neden duygularını saklamak zorunda kaldığını da anlamıyordu. şirket karışmadı bile, daha çok kişisel bir sorundu.
"Çok üzgünüm Bayan Seo. Gerçekten üzgünüm" hyemi iki kez derin bir şekilde eğildi, ancak içinde bir gram pişmanlık yoktu. Jay ile çıkmayı kabul ettiği için kendini kötü hissetmiyordu.
Aylık ödemeni yarıya indireceğim ve bir ay ara verme ayrıcalığına sahip olmayacaksın, böylece davranışlarını düşünmeye başlayabilirsin ve dahası, bu adamla çıkmayacaksın. "
"Jungmin çok ileri gidiyorsun." jay, ağzından çıkanlara üzülerek hyemi için öne çıktı. "Çok saçmalıyorsun ve ben almayacağım küçük kardeşim. Benimle sorunun ne olursa olsun, sadece benimle olacak, sorunlarımıza masum insanları karıştırma."
hyemi buna sessizce nefes aldı, şok içinde bakarken bir eli ağzını kapatmak için uçtu.
"her neyse. kovuldun hyemi, benden daha fazla kazandıran daha iyi bir iş bulma konusunda iyi şanslar" jungmin sırıttı ve jay kıkırdadı, hyemi'yi belinden ona doğru çekti. "Bakmasına gerek yok, benim için çalışacak" kaşını kaldırdı, yüzünde kendini beğenmiş bir gülümsemeyle kız kardeşinin öfkeyle ayrılmadan önce ayağını yere vurarak alay etmesini izledi.
"Tüm bunlar ne içindi?" Jay'e bakarken hyemi merakla sordu.
"iki kelime. adım. kardeş."-ingilizcem yetmedi kusura bakmayın- gülümsedi, hyemi'nin midesinde yeniden kelebekler uçuştuğunu hissettirdi.
"Artık gidelim mi Bayan Park? Bir sözleşme imzalamadan önce sizi şirkete götürüp etrafı gezdireyim ve sonra bizden bahsetmek için sizi bir kahve içmeye götüreyim"
Hyemi başını sallamadan önce bu isimle kızardı. "Hadi gidelim Bay Park"
Bazı kısımlarda ingilizcem yetmedi o yüzden devrik cümle oldu fkjfjdmffl
955 kelime
20 Ağustos 2023
18:30