Masanıza oturdunuz, eve gitmenize izin verilmeden önce kalan işinize bakarken içini çektiniz. Jake'le olan yıldönümünüz için erken ayrılmak istediniz, özel bir gün olduğu için onun için güzel giyinebilelim diye.
Görünüşe göre Tanrı yukarıdan, telefonun çaldığında erken ayrılman için sana küçük bir şans vermeye karar verdi. Bilgisayarınıza bakıp bir şeyler yazmaya devam ederken isim etiketini okumadınız. "Merhaba?" Heeseung'un sesini duyar duymaz cevap verdin ve gülümsedin.
"Y/n, Jake şu anda biraz hasta, ona mesaj atarsan ve cevap vermezse diye haber vereyim dedim." o konuştu ve sen cevap olarak mırıldandın. Telefonu kapatmadan önce "haber verdiğin için teşekkür ederim heeseung" dedin.
sana söylediklerini düşündün, sandalyenden kalktın ve çantanı aldın, hızla patronunun ofisine gittin ve ona annen hasta olduğu için gitmen gerektiğini söyledin, o da sana endişeli bir bakış attı ve gitmene izin verdi. .
Küçük yalanının sana günün geri kalanında izin vermesine gülümseyerek çantandan hızla arabanın anahtarlarını çıkardın ve hasta erkek arkadaşının yurduna doğru yol almaya başladın.
Neredeyse anahtarı anahtar deliğine sokup kapıyı açmak için çeviriyordun, çok geçmeden ayakkabılarını köşeye, çantanı ve anahtarlarını koltuğa fırlatırken bacakların hızla hareket etti ve oturma odasına ulaştın.
"Aussiem nerede? heeseung aradı ve hasta olduğunu söyledi." sevgili erkek arkadaşın için bölgeyi incelerken sordun.
herkes heeseung'a baktı ve ona dik dik baktı ama sen de etrafa bakıp mutfak alanında boş alkol şişeleri bulana kadar kimse tek kelime etmedi ve merdivenlerden çıkıp küçük buluşma odalarına doğru yürümeye başladığında gözlerini devirdin.
Jake oldukça sosyal bir kelebek olduğu için parti vermek gibi büyük bir alışkanlığı vardı ve bu oldukça sorumsuzca bir şeydi ve idol imajını riske atabilirdi.
merdivenlerden yukarı her adımda daha da üzülüyordun. muhtemelen tarihi unutmuş ve onun yerine partisini vermişti. içeri girdin ve büyük bir kriz geçirdin, kapıyı çarparak açtın ve içeride kimseyi istemediğini açıkça belirttin.
Bu ona çarptığında Jake'in gözleri farkındalıkla genişledi. tarihini unutmuştu. açıklamak için ağzını açmaya çalıştı ama ağzından tek kelime çıkmadı. Elin havada uçup sağ yanağına çarpana kadar o konuşamadı, sen de konuşamadın.
müzik kapalıyken, ses evin içinde yankılandı ve Jungwon, Jay ve Sunoo bile bunun ne kadar acı verici olduğunu düşündükçe yüzünü buruşturdu, geri kalanlar ise sadece Jake için üzüldü.
"Huzur içinde yatsın" diye fısıldadı niki, ciddi bir durum olduğu için abilerinin birkaç kez itişip kakışmasını sağlayarak başlarını onaylamazca salladı.
Jake'in kafası çarpmanın etkisiyle yana doğru uçtu ve bir saniye hareketsiz kaldı, olanları değerlendirdikten sonra sana bakmak için döndü, yalnızca senin yaşlı gözlerini görünce kalbinin kırıldığını hissetti.
"Açıklayabilirim, y/n." başladı ve sen sadece kuru bir şekilde güldün. "Açıklamalarını istemiyorum Jake. Her zaman yaptığın o aptalca açıklamayı sakla çünkü onun tek kelimesini duymuyorum. Sürekli işten gelip kendi erkek arkadaşımı bir dakikalığına kucaklamaya çalışmaktan bıktım. ama yapamam çünkü o arkadaşlarıyla parti yapmakla meşgul! o kadar çok kez oldu ki artık bitti." diye bağırdın, ona dik dik bakarken yanaklarından yaşlar süzülüyordu.
Jake bundan sonra ne söyleyeceğini anlamış gibiydi ve onun yaşlı köpek yavrusu gözleri kalbini kırıp ona sarılmak istediğinde bile direndin ve güçlü kaldın.
"Bunu yapmaya devam edebileceğimi sanmıyorum. Ayrılmalıyız çünkü senin taahhütte bulunamayacağın ve kız arkadaşın için partilerini iptal etme riskini alamayacağın bir ilişki içinde olamayacağımı düşünüyorum." bitirdin
Küçük konuşmanı bitirdiğinde, Jake'e bakmak istemedin çünkü onun ağladığını biliyordun ve erkek arkadaşının ağlaması senin zayıf yönlerinden biriydi, bu yüzden arkanı döndün ve Jake'in sessizce peşinden gitmesiyle odadan çıktın.
"Sorun değil, Noona. Artık senin aussiin olabilirim." jungwon'un ortamı yumuşatmaya çalış dediğini duydun ve onlara yaklaşıp onlara sıkıca sarılırken küçük bir kıkırdama yaptın.
"Görüşürüz çocuklar. Belki o kadar fazla değil ama ne zaman isterseniz benim evime gelmeye kesinlikle davetlisiniz, tamam mı?" Hüzünle gülümsedin, bir daha bakmadan eşyalarını aldın ve sonunda yurttan çıktın.
eve gelir gelmez göz yaşlarınla yastığını ıslatarak ağladın. Odan Jake'in en sevdiği kolonya gibi kokuyordu ve kalbine bir şey yaptı.
hayat her zamanki gibi devam etti ve yaklaşık bir hafta sonra, onun nasıl olduğunu soracak kadar cesaretini topladın.. ama o kadar doğrudan değil,,
Jungwon'u aramadan önce telefonunu çantandan çıkardın ve yatakta yuvarlanarak rahat bir pozisyon buldun.
birkaç çalıştan sonra açtı. "merhaba noona." dedi ve sen biraz gülümsedin. "Selam, Wonnie." cevap verdin ve jungwon biraz kıkırdadı. "Nasıl olduğunu bilmek istiyorsun, değil mi?" güldü, senden bir nefes aldı.
"evet ama nasıl bildin?" dedin kocaman gözlerle ve o kıkırdadı. "Hadi, y/n. Ondan sadece ilgi eksikliğinden ayrıldığını biliyorum, onu sevmekten vazgeçtiğin için değil. ve o pek iyi değil, sen gittiğinden beri ağlıyor. yemek de istemiyor-" sözünü kesti ve telefonda başka bir ses duymadan önce bir hayli gürültü duydunuz.
"noona, ağlamaları biraz can sıkıcı olmaya başladı, bu yüzden umarım ya çabuk barışırsınız ya da çenesini kapatır, yoksa o uyurken boynunu bükerim" niki kendinden emin bir ses tonuyla çıktı ve bu da sizi kahkahalara boğdu.
"ahh, bana söylediğin için teşekkür ederim Niki." kıkırdadın "Sorun değil noona." telefonu tekrar jungwon'a fırlatmadan önce cevap verdi, tahmin ettiniz.
"Görüşürüz ya da sonra konuşuruz, tamam mı? Umarım yakında daha iyi hissedersin, yemek yemeyi ve kendine bakmayı unutma. Konuşacak birine ihtiyacın olursa bizi ara, biz senin için orada olacağız" Jungwon son olarak telefonu kapatmadan önce söyledi.
telefonunu bir kenara fırlattın ve tavana baktın, artık eski erkek arkadaşını ve onu ne kadar özlediğini düşünerek derin bir iç çektin.
onun gülümsemesi.
onun dokunuşu
vücudunuzu sıkıca vücuduna yaslaması, boynunuza öpücükler bırakmadan önce kokunuzu içine çekmesi, kıkırdamaları tüm odada yankılanıyordu.
ah onu çok özledin, o senin her şeyindi.
ama belki de siz ikiniz birlikte olmak için yaratılmamışsınızdır.
Her şeyin mk.
875 kelime
21 Ağustos 2023
15:30