-düzenlenmeden atılmıştır-
Ruh eşinizin hayatından küçük kesitleri görebildiğiniz bir dünyada yaşamak oldukça tuhaftı, eğlenceliydi çünkü ruh eşinizi bir nevi tanıdınız ve aynı zamanda onun hayatını kendi gözlerinden görme fırsatınız oldu.
Çoğu zaman harika olabilir çünkü ne tür yerlerde takıldıklarını, nerede yaşadıklarını, ne tür insanlarla takıldıklarını, alışveriş yaptıklarını, yapmaktan hoşlandıkları şeyleri, onlar hakkında çok şey öğrenmelisin.
Benim durumumda, ruh eşim kabaca benim yaşımdaydı ama... Çok uzun bir süre çok uzakta yaşadık, ben Kaliforniya'da yaşarken o Japonya'da bir yerde yaşıyordu ama yakın zamanda Güney Kore'ye taşındım ve sanki o da öyle yapmış gibi görünüyordu. aslında çok tesadüf oldu.
Bugün garip bir hisle uyandım, iyi hissettirdi ama aynı zamanda normal gibi de değildi, ama bu düşünceyi omuz silktim ve günüme devam ettim.üstümü değiştirdim, düzgün göründüğümden ve aptal görünmediğimden emin oldum.
(Kıyafeti)
"Bu çok heyecan verici, değil mi?" Jiwoo omzumu dürttü ve ben de ona karşılık olarak mırıldandım, okul ödevlerimle konuşamayacak kadar meşgul olduğum için iç çektim ve arabadaki diğer iki üyeyle, Jihyo ve Rose ile konuştu.
"Biliyorsun, her zaman okul ödevi yapmak iyi değil Y/N. Beynini yoracaksın ve stres ve baskının miktarından bahsetmiyorum bile, biraz ara ver, lütfen?" Rose benimle mantık yürütmeye çalıştı ama ben sadece iç çektim, telefonumu çıkardım ve AirPod'larımı bağladım, ardından kulaklarıma taktım ve işime devam ettim.
"Artık hiç dinlemiyor, zavallı çocuğun yapacak çok işi var ve zamanı çok az. Keşke ona yardım edebilmemizin bir yolu olsaydı, anlıyor musun?" Jihyo'nun Jiwoo ile aynı fikirde olduğunu söylerken kulak misafiri oldum, ikisi de bana sempati duyuyordu, ama ben rahatsız olmadım ve işime devam ettim.
Yöneticimiz bizi "Buradayız kızlar" diye bilgilendirdi ve ben de dizüstü bilgisayarımı bir kenara koydum, AirPod'larımın bağlantısını kestim ve kendimi arabadan indim, hep birlikte şirkete ve pratik odamıza doğru ilerlerken unnielerimin peşinden gittim.
"Bugün biraz farklı olacak! Siz kızlar gruplara ayrılacaksınız, Maknae grubu Enhypen'i kapsayacak Let me in ve daha büyük kızlar, siz dördünüz BTS'den Fake Love'ı seslendireceksiniz" Menajerimiz her şeyi açıkladı ve herkes anladı, en küçük üç kişi, ben, Naun unnie ve Yena unnie pratik odasından çıktık ve biraz daha uzaktaki daha küçük bir pratik odasına doğru yola çıktık.
Odaya girdik ve kuzenim, koreografımız orada duruyordu, ona doğru koşmadan önce gözlerimi açtım ve o beni kaldırıp etrafımda döndürürken ona sarıldım.
"Seni görmek harika," beni İngilizce olarak selamladı, ben sadece diğer ikisine dansı öğrenmeye başlamamız için gelmelerini işaret etmeden önce gülümsedim.