Onların kapşonlusunu giydiğinde
Heeseung
Heeseung banyodan beline sarılı bir havluyla çıktı. Gardırobuna gitti ve en sevdiği kapşonluyu buldu. Ve onu bulamıyor gibi görünüyor. Kısa ve düz beyaz bir tişört giydi ve size kapüşonlusunu sormak için aşağıya indi.
Seni mutfakta yemek pişirirken buldu. "Hey, kapşonlumu gördün mü?" diye sordu, sen sebzeleri kesmeyi bıraktın ve kaşını kaldırarak ona baktın. "Hangi kapüşonlu?" Sen sordun. "Ortasında küçük bir kalp olan-ahh onu mu giyiyorsun?" Seni ilk kez kapşonluyla görünce hafifçe gülümsedi.
Kapüşonlu üstünün uyluklarınızın ortasına kadar uzanması ve uzun kolları sanki kollarınız ve elleriniz yokmuş gibi gösteriyordu. "Sevimli" diye mırıldandı, başını salladı ve kıkırdadı. "Bir şey mi söyledin?" "Hiçbir şey" dedi ve Heeseung oturma odasına yürürken sen de yemek pişirmeye geri döndün.
"Kapşonlumu giy onunla çok tatlı görünüyorsun"
Jay
Sen ve Jay kurabiye pişiriyordunuz çünkü canınız çekiyordu. Sen fırını ayarlarken Jay de bir kasede malzemeleri karıştırıyordu. Jay iyice karışıyordu ve hamur gömleğini lekelemişti. "Ah hayır" diye tepki gösterdi, kaşlarını çatarak ona döndün. "Ne?" Gömleğinin üzerindeki darbeyi fark ettin. "Git üstünü değiştir ben bekleyeceğim" diye ısrar ettin ve o da üstünü değiştirmek için yukarı çıktı.
Jay odanın her yerinde en sevdiği kapüşonlusunu arıyordu. İçini çekti, bulamıyor. Sana sormak için aşağıya indi.
"Y/n kapşonlumu gördün mü?" "Ahhh!" Çığlık atıp masum gözlerini kapattın. "Gömleksiz olmamın nesi yanlış? Beni daha önce gömleksiz görmüştün." Tepkinize karnını tutarak güldü. "Biliyorum ama hâlâ alışamadım... Sorunun cevabı ise hayır, kapüşonlusunu görmedim, nereye koydun?" Hala gözlerin kapalı dedin.
Jay seni kapüşonlusunu giyerken görünce gitmek üzereydi. Yalan söylemeyeceğim, onu giymenin çok tatlı olduğunu düşünüyor. Kendi kendine gülümsedi ve sade bir tişörtün olduğu yere gitti.
Jake
Mutfakta aç Jake'e akşam yemeği hazırlıyordun. Ve her zamanki gibi ramyeon pişiriyorsun. En sevdiği yiyecek. Daha sonra beline dolanan kolları hissettin. Jake'in kıkırdamasını kazanmak için biraz sıçradın. "Benim, sakin ol" yanağını öptü ve pişirdiğin yemeğe baktı.
"Ramyeon?" Senden onay almayı istedi. Hala yemeğe odaklanmıştım. Sonra... "Bu benim kapüşonlum mu?" diye sordu, yemek pişirmeni engelleyerek. Ve donmuştun. Çünkü bu onun kıyafetlerini ilk kez giyiyorsun ama izinsiz. Çünkü sormaya utanıyorsun.
"Hey cevap ver aşkım" Sarılması daha da sıkılaştı ve kulağına fısıldadı. Ürpertiler gönderiyorum. Cevap olarak başını salladın, kelimelerle cevap verecek beynin yoktu. "Söz aşk... Sözlerini kullan" diye fısıldadı, fısıltısından vücudundaki tüm tüyler ayağa kalktı ve nefesi kulağının kabuğuna çarptı.
"E-evet" kekeledin. Onun önünde kekelediğin için içinden küfür ettin. Yukarı ve aşağı bakışlarınıza karşılık olarak mırıldandı. "Çok tatlı görünüyorsun." göz kırptı sana.
Sunghoon
"Bebeğim" kalçalarına dokundu. Başını eğerek ona döndün. "Yorgunum" dedi yarı açık gözlerle. Daha sonra başını omzuna bıraktı. Gözlerini kapatıyor. "Hadi yukarı çıkalım o zaman ben de yoruldum." Esnedin, Sunghoon alçak sesle kıkırdadı.
"Hadi gidelim." dedi göz açıp kapayıncaya kadar. Sunghoon seni taşıyordu ve yukarı çıkıyordu. "Yah! İndir beni bacaklarım var biliyorsun." Göğsüne tokat attın ama o seni görmezden gelmeyi seçti. Kapıyı bacaklarıyla açtı ve içeri girdi, sen hâlâ kollarındaydın ve sanki bir tüymüşsün gibi seni taşıyordu.
Yatağa fırlattı ve senin zıplamana neden oldu. O da yanınıza gelip size sarıldı. "Evet değişmelisin." dedin Sunghoon'un iç çekişini kazanarak. "Kıyafetimin nesi var? Yorgunum" dedi ve yüzünü boynuna yerleştirdi. "Sunghoon... Giydiğin pijama değil, lütfen değiştir." Onu azarladın. Yatağı yuvarlayıp pijamalarını giydi.
"Kapüşonlum nereye gitti?" Sana döndü, elleri belinde. "Bilmiyorum." Omuzlarını silktin. İçini çekti ve sadece beyaz bir gömlek giydi. Daha sonra yanınıza yatağa oturdu ve küçük bedeninize sarıldı.
Daha sonra tanıdık bir şeyin kokusunu alıyor. Başını boynunuzdan uzaklaştırdı ve bulduğu mavi kapüşonlusunu giydiğinizi fark etti. "Sevimli" gülümsedi.
Sunoo
"Artık eve gitmeliyim geç oldu." Saati kontrol edip koltuktan kalktım. Sunoo izlediğiniz filmi duraklattı ve kolunuzu tutarak daha fazla ilerlemenizi engelledi. "Ne?" Ona ve kolundaki ellerine baktın. "Gitme... Geç oldu, burada uyu" dedi.
"Tamam tamam" Teslim oluyorsun ve ceketini çıkarıyorsun. "Buraya otur, filmi bitirelim." Yanındaki boşluğa hafifçe vuruyor. Gidip yanına oturdun ve filme devam ettin. Artık gece yarısıydı ve titriyordun. Sadece gömlek ve şort giyiyordun.
Sunoo nefesinin kesildiğini fark etti. Tilki gözleriyle sana baktı. "Üşüyor musun?" Başını yandan eğerek sordu. Başını salladın. "Odama git, dolabımda bir kazak var" dedi. Daha sonra odasına gittin ve dolabındaki kazağı bulmaya gittin. Ama onu bulamıyor gibisin.
Kapşonlusunu gördün. "Kapüşonlusunu giymemin bir sakıncası yok, değil mi?" Bunu giymekte tereddüt ederek kendi kendine sordun. "Eminim umursamaz." dedin ve kapüşonlusunu giyip dolabındaki şortu giydin. Uykun vardı bu yüzden aşağıda onu unutup yatağına uzandın. Sunoo odasına gitti çünkü çok geciktin. Ve seni yatağında uyurken bulur. Rahatça. Yatakta sana katıldı ve sana sarıldı. "Ah... Benim kapşonlumu giyiyor, çirkin görünüyor" -varoş-
Jungwon
Sen ve Jungwon oturma odasında film izlerken pizza yiyoruz. İkiniz de kanepeye sarılmıştınız, vücutlarınızı bir battaniye örtüyordu. Bir dilim pizza yerken sos gömleğinize damladı. Sosun gömleğine bulaştığını fark ettin. "Jungwon giyebileceğim bir kıyafetin var mı?" Sen sordun. "Uhh evet sanırım dolabımda biraz var" dedi ve sen de başını sallayarak özür diledin.
Odasına girdin ve dolabında kıyafet aradın. Onun kapşonlularından birini alıp giydin. Bütün merdivenleri atladın ve aşağı atladın. Ve sanki hiçbir şey olmamış gibi Jungwon'un yanına oturdum. "Kapüşonlularından bazılarını buldum, giymemin bir sakıncası yok, değil mi?" Battaniyeye sarınıp bir dilim pizza alırken ona yaslanarak sordun. "Küçük ve sevimli görünmenin dışında umurumda değil"
Niki
Sen ve Niki, sırf eğlence olsun diye pasta yaptınız çünkü ikiniz de hayatınızda pasta yapmayı denemediniz. Ancak bunun yerine, un kavgasına dönüştü. Siz mutfaktaydınız, birbirinize un atıyordunuz, küçük çocuklar gibi gülüyordunuz. Siz mutfakta büyük bir karışıklık yarattınız, her yer un içindeydi ve ikiniz de bunu umursamıyorsunuz bile. İkiniz de birbirinize un atmaya devam edin.
"Tamam bu kadar yeter" dedin ve ikiniz de durdunuz. İkiniz de mutfakta yaptığınız karışıklığa baktınız. "Ne felaket" diye fısıldadın alçak sesle. "Bunu temizlemeliyiz" dedi Niki ve ikiniz de mutfakta yaptığınız pisliği temizlersiniz. Niki önce senin duş alabileceğini söyledi o yüzden önce sen duş aldın. Daha sonra dolabından aldığın kapşonluyu ve çantana koyduğun şortu giydin. Banyodan çıktın ve Niki'yi yatakta oturmuş seni beklerken gördün.
"Şimdi gidip duş alabilirsin" dedin ama o daha yeni sana saldırdı. Kendinizi rahatsız hissettiniz. "Neye bakıyorsun?" Saçını fönlerken sordun. "Bu benim kapşonlum mu?" Giydiğin gri kapüşonluyu işaret etti. Başını salladın. "sorun yok değil mi?" Sen sordun. "Evet sorun değil, onu bana geri getir"
İnsan insanı anlasaydı psikoloji diye bir bölüm olmazdı.
997 kelime
28 Ağustos 2023
15:38