1035 d.C.

L'Abel està a la seva habitació, pensant en com escriure un nou encanteri al seu grimori.

– Ha desaparegut una altra cria. – diu la Greta, una de les seves descendents, mentre entra a la seva habitació, sense ni demanar permís – Ja és el desè d'aquesta setmana i encara estem a dimecres.

– I per què m'ho dius a mi? – pregunta l'endimoniat.

– Tu ets el portador de la Gola. – diu la humana.

– Insinues que m'estic menjant totes les cries que estan desapareixent? – pregunta ell, indignat – Jo mai li faria mal a un nen petit. Preferiria morir de gana abans que alimentar-me d'un infant.

– Doncs podries fer alguna cosa per sever que és el que està passant. – diu la Greta, abans de marxar a fer les seves tasques.

*******

Actualitat
Dilluns, 18:15 de la tarda.

L'Abel està donant voltes per Platja d'Aro, juntament amb la seva germana.

– Què, petit, com van les coses entre tu i l'Abril? – pregunta l'Isis.

– Crec que ja m'ha perdonat per haver-la atacat. - respon ell.

– T'has enamorat, veritat? – pregunta ella.

– No sé si m'he enamorat, però m'agrada molt. – respon ell.

– Has vist això? – pregunta la gran, mentre assenyala un cartell que està penjat en una paret – Cinc nens petits desapareguts en els últims deu dies. – diu, llegint amb veu alta.

– No pot ser... – diu ell, amb veu baixa.

– Què passa? – pregunta l'Isis, una mica preocupada.

– Crec que ja sé quin és el segon ésser mitològic que ha tornat. – respon l'Abel.

*******

1035 d.C.

“Ja fa un parell de mesos que no paren de desaparèixer infants d'entre 5 i 12 anys.

Tots els pares amb sort que no se'ls hi ha perdut cap fill, estan aterrits i no deixen que els petits surtin de casa, llevat que sigui completament obligatori i vagin acompanyats d'algun adult de confiança.

Jo he estat investigant, he estat buscant informació de casos semblants per tot el món, i finalment he trobat una història eslava amb moltes similituds del que està passant ara.”

L'Abel deixa d'escriure en el seu diari, ja que l'interrompen.

– El senyor feudal està al menjador. Vol parlar amb tu. – anuncia la Greta.

L'endimoniat fa un gest amb el cap, per donar a entendre que ho ha escoltat i surt de l'habitació.

– Què vol, senyor? – pregunta l'Abel, quan arriba al menjador.

– Estem recol·lectant a homes per combatre amb la bruixa que s'emporta als nens. Si ho tinc entès bé, ja tens catorze anys. Edat més que suficient per estar obligat a venir. I a més a més, m'han dit que ets molt més fort que tots els joves de la teva edat. – diu el senyor feudal – Demà et vull davant del meu castell, a primera hora del matí. – ordena, abans de marxar.

*******

Actualitat.
19:00 de la tarda.

– Què fas? – pregunta l'Aren, estranyat, mentre l'Abel corre d'un costat a l'altre de la mansió.

– Estic buscant el meu diari de 1034. – respon el golós.

– Per què? – pregunta la Duna, que també està pendent del petit.

Els 7: LlegendesWhere stories live. Discover now