Taxi geldiğinde hastanenin yolunu tuttuk. Hastaneyle aramız oldukça uzak olduğundan hepimiz uyumak üzereydik Çağan'ın horlama dediği ama bizim kükreme olarak algıladığımız hormalasına kadar.Ağzına yapıştırmak için yeltendiğimde Ayza beni durdurup göz kırptı. Anlaşılan her zamanki şakalarından yapacaktı.Arkadaşım diye demiyorum yavşak kelimesinin vücut bulmuş haliydi Çağan.Yürüyen şerefsiz resmen 1 sene önce 2 kıza aynı anda yakalanınca sağlam bi dayak yemişti o günden sonra yavşaklığı bırakmıştı tabi gördüğü her üç kızdan ikisini dayak yediği kızlar sandığı için her seferinde Ayza'nın şakasına inanıyordu enayi.
Ayza:Oha Ela değil mi o? Yanındaki de Alya!
Son kısmı uzatarak söylediğinde sırıtmadan edememiştim.Giray'a baktığımda şerefsizce sırıtıyordu.
Ve sonunda Çağan uyandı.Hortladı daha doğru bi kelime olur aslında öyle bi kalkmıştı ki önde oturan Giray'ın koltuğuna kafa atmıştı garibim.Çağan:Ne? Ne? NE! Ela mı? Alya mı?
Abi gözünü seveyim karakola sür. Hayat memat meselesi.Hepimiz aynı anda gülmeye başlayınca boş boş göz kırpıştırdı.Ve sonunda şakayı farketmiş olacak ki rahat bir nefes verdi.
Çağan:Ayza kalbime mi indirmeye çalışıyorsun sen?
Aden:Kükreme sende. Allah Allah ayağımın acısıyla mı uğraşayım senin kükremenle mi?
Ağzımı açacağım sırada söförün ani bir freniyle ayağımı söfor koltuğuna çarpmıştım.
Aden:Ananı-
Dememle beraber Çağan ve Ayza aynı anda ellerini ağzıma bastırdılar.
Çağan:Olum sus!
Aden:Ayağım sikildi burda!
Ayza:İyi misin lan kırılmıştı belki de çarpmanın etkisiyle ya daha kötü olduysa?
Çağan:Yok be kırılsa duramazdı.
Çağanın bu mallığına karşılık herkes boş boş birbirine baktı.Giray'a baktığımda yanındaki söföre yiyecek gibi bakıyordu.Herkese bugün bi haller olmuştu zaten.
Aden:Ayza ölürsem vasiyetimdir. Çağan'a zırnık koklatmamak şartıyla tüm servetimi senle Giray'a bırakıyorum.
Çağan hariç herkes güldüğünde yanıma dönüp ona pis bi bakış attım.
Ayza:Saçma sapan konuşma.Ayrıca bizim bilmediğimiz bi servetin mi var?
Çağan:Evet senin servetin mi var? Bana niye verilmedi bu bilgi?
Aden:Sana burdan bi patlatırım görürsün serveti! Kendi çapımda benim de bi servetim var herhalde.
Herkes önüne dönüp dışarıya bakmaya başladığında Giray'ın hala adama baktığını gördüm.Bide karakolluk olamazdık.Zekamı kullanıp mesaj atmaya karar verdim.
~Giray(Deccal)~
Son görülme tarihi:14:05Aden:Adama yiyecek gibi bakmasana!
~Giray(Deccal)~:Bakmakla yetindiğime şükretsin.
Sabır çekip mesaj yazmaya yeltendiğimde Çağan'dan yükselen sesle parmağım havada kaldı.
Çağan:Oooo Aden hanım enişte kim?
Bu çocuk konuşmaya başlayınca durmak bilmiyordu.Boşuna gerizekalı demiyorum tabi.Bu sefer fazla kaşındığından bende kaşımaya karar verdim.
Aden:Sana bi sır vereyim mi?
Çağan:He isim vericem diyosun yani hızlı çıktın helal olsun.
Aden:Lezim ben.Senden sonra Ela ve Alyayla konuşmaya başladım.Yengeci olmak istemezdim ama seni dövdükleri zaman çok etkilenmiştim.Yanımda olduğunu duyunca konum istediler.
Çağan:Aden bunu bana nasıl yaparsın?
Giray:Şimdi şöyle düşün Çağancım.En azından yabancıya gitmemişler.
Herkes gülmeye başladığında Çağan hala mal mal bakıyordu.
Aden:Şaka yaptım andaval!Bi daha benimle uğraş ben sana daha neler yapıcam.
Çağan:Ağzımı açarsam namerdim.
1 buçuk saatlik yolunumuzun sonuna gelmiştik.Herkes arabadan inerken ben
kapıda dikilen Ayza'dan destek almak suretiyle üstüne atlayınca beraber yere kapaklandık.Giray:Lan!
Ayza:Aden manyak mısın olum niye atladın üstüme?
Çağan:Aden cidden lez olduğunu düşünmeye başlıyorum niye atladın lan kızın üstüne?
Aden:Bi kalkayım burdan sikicem belanı.
Giray:İş başa düştü.
Giray beni tek hamlede ayağa kaldırınca Çağan da Ayza'yı kaldırdı.Ayza dövecek gibi bakıyordu niyetim o değildi ama iş işten geçmişti.Ben sekerek diğer herkes normal bi şekilde yürüyerek hastaneye girmiş bulunuyorduk.
Aden:Giray çekiştirip durmasana zaten yer çekimiyle aram bozuk.
Giray:Söylenmeyi kesip ilerler misin artık?
Gece'nin sersemliğiyle ilk açık kapıya cümbür cemaat doktorun yanına girdikten sonra mükemmel bi aydınlanma yaşamıştık.
Doktor:Hasta hanginiz?Yani hanginiz hamileydi?
Hepimiz birbirimize baktık.Ayzayla ben değildik.Ama Çağan şuan gözüme şüpheli geliyordu.Belki Giray hamiledir?Lan olum ne diyorum ben erkek ya lan onlar.Bu bilginin aklıma gelmesi iyi olmuştu yoksa birinden test istemek zorunda kalıcaktım.
Aden:Hamile derken?
Doktor:Hanımefendi burada hamilelere bakıyoruz.Onun için gelmemiş miydiniz?
Ayza:Kusura bakmayın biz yanlış gelmişiz.
Tekrar cümbür cemaat odadan çıktık.
Aden:Sizin yapacağınız işe sokayım ayağa baktıralım derken hamile oluyorduk anasını satayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Katili
Mystery / ThrillerTakıntılı olduğu kadına yaklaşan herkesi öldüren bi seri katil düşünün.. Gördüğü kadını saplantı haline getirir ve ona yaklaşan herkesi öldürür bunu farkedip herkesten uzak durması için Aden'in evine kurbanların ölüm tarihlerini yazıp gönderir ve Ad...