9.Bölüm

325 47 16
                                    

Asya'nın Ağzından


Arasla konuştuktan sonra odama gelmiştim . Açıkcası Sevim teyze ile Arasın mutfakta ne konuştuğunu çok merak ediyorum . Bu düşüncelerden kendimi sıyırıp pijamalarımı giydim ve yatağıma yattım yarın yine okul vardı .


Sabah her zamanki gibi alarm sesiyle uyandım . Sabahları erken kalkmayı bir türlü sevemedim sanırım hiçbir zaman sevemiycem . Yataktan zor olsada kalktım ılık bir duş aldım ve formalarımı giyip saçımı yaptım kahvaltıya indim ve masada beni sadece Sevim teyze karşıladı Aras yine uyuyordu anlaşılan .


'' Günaydın Sevim teyze . ''


'' Günaydın Asyacım . ''


'' Şey , Aras nerde ? ''


'' O erken çıktı canım . '' diye yanıt verdi şaşırmıştım doğrusu merakla sordum.


'' Neden ki . ''


'' Arkadaşlarıyla bir işi varmış canım . ''


'' Peki . ''


Aras'ın Ağzından


Sabah erken kalkmıştım ve bizim çocuklara haber verdim her zaman takıldığımız bir mekan vardı oraya gelmelerini söyledim konu hakkında görüşücektik . Mekana geldikten sonra hemen bizimkilerin yanına gittim çoktan gelmişlerdi bile .


'' Selam gençlik . '' diyerek konuşmaya başladım .


'' Selam abi . '' diyerek yanıt verdi Fatih .


'' Anıl birşeyler bulabildin mi ? ''


'' Yok abi maalesef şuanda bişey bulamadım . ''


'' İnternete baktın mı? ''


'' Evet abi sayfalara baktım ama işe yarar bir bilgi yok . '' diyerek yanıt verdi Anıl ve Fatih hemen lafa atıldı .


'' Haberlere baktın mı ? '' diyerek sordu Anılda anlamsız bir şekilde cevap verdi .


'' Nasıl yani haber derken ? ''


'' Abi bu olay ne zaman oldu bilmiyoruz ama yakın bir zamanda olmadığı kesin olay olmuş bitmiş biraz zaman geçmiş sonra tekrardan patlak vermiş yani bundan 2-3 sene önce çıkan haberlere bakıcaz belki oradan bişeyler bulabiliriz . ''


'' Doğru söylüyo . Anıl hemen internetten daha önceki haberlere bak bakalım bişeyler çıkıcak mı . ''


'' Tamam abide saat geldi okul ne olucak ? ''


Bir Nefret Nasıl  Aşka DönerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin