26.Bölüm

213 26 16
                                    

Sizler için çok güzel bir bölüm yazmaya çalıştım , umarım beğenirsiniz . Yorumlarınızı ve Oylarınızı eksik etmeyiniz . Keyifli okumalar...☺️

/ Hatırlatma /

Asya'nın Ağzından

   Sabah kalktığımda arka tarafımda bir ağırlık hissettim . Arkamı dönmeye çalıştım ama belimden sıkıca birisi sarıldığı için bir türlü dönemedim . Bu beni açıkcası çok korkutmştu . Ensemde hissettiğim nefes dahada korkmama sebep oluyordu . Konuşmaya başladı sesi tanıdık geliyordu ama uykulu olduğum için sesin kime ait olduğunu bir türlü kestiremiyordum ağzından sadece şu kelimeler döküldü..

   '' Günaydın Prenses...''  bu cümlenin karşısında hemen kendimi topladım ve hızla yataktan kalktım ve arkamı dönmemle Batuhanı görmem bir oldu . Batuhan benim eski sevgilimdi Fransada'ki onun burda ne işi vardı ? Bana tuhaf tuhaf şeyler söylüyordu sonra herşey bulanıklaşmaya başladı devamını hatırlamıyorum...

Asya'nın Ağzından

   Kan ter içinde uyanmıştım korkmuştum açıkcası ama rüya olduğunu anlayınca hemen kendime geldim ve yataktan kalkıp duşa girdim . Duştan çıktıktan sonra üstümü giyindim ve eşyalarımı son kez kontrol ettikten sonra odadan çıktım yüzüm bembeyaz olmuştu , koridorda Aras ile karşılaştım , tuhaf tuhaf bana bakıyordu galiba anlamıştı bişeyler olduğunu.

   '' Noldu sana ? ''

   '' Nolmuş canım ? ''

   '' Bembeyaz olmuş yüzün ? ''

   '' Yoo bişey olmadı . ''

   '' Valla şuan hayalet görmüş gibisin sana pek güvenemedim ?? '' dedi ve yüz şeklini değiştirdi .

   '' Ya Aras saçmalama odada ne olabilir Allah Allah . '' diye bağırdım çünkü sinirlenmiştim bu konu hakkında kimseye bişey söyleyemezdim hatta Arasa asla söyleyemezdim .

   '' Tamam ya niye bağırıyosun?? ''

   '' Sinir ediyosun beni , gıcııık '' dedim ve gülerek cevap verdi .

   '' Evet ama sende az değilsin durduk yere bağırmalar falan ? '' dedi ve hala sırıtıyordu daha çok sinirlenmeme sebep oldu cevap vermeden arkamı döndüm ve birden kolumdan tutup kendine çevirdi gülmesi geçmişti çok ciddi duruyordu .

   '' Noldu ? '' diye sordu .

   '' Bişey olmadı . '' diyerek cevap verdim .

   '' Yalan söyleme olmuş bişey . ''

   '' Ya Aras konuşmasak hadi aşağıya inelim geç kalcaz . '' dedim ve kolumu bırakıp aşağıya indi galiba bu yaptığıma kızmıştı eşyaları arabaya koyduktan sonra evden ayrıldık yol boyunca hiç konuşmamıştık , ben direk lafa atıldım yoksa işler iyice kötü olucaktı .

   '' Aras ? '' cevap vermiyordu yüzüme bile bakmamıştı .

   '' Konuşmuycak mısın? ''

   '' Ya tamam özür dilerim biraz sert çıkışmış olabilirim ama - ''

   '' Asya , konuşmayalım sonra . ''

   '' Ne yani böylemi olucaz hep kavgamı edicez ilk zamanlardaki gibi ? ''

   '' Eğer sen böyle davranıcaksan bende eskisi gibi davranırım ve umrumda olmaz . ''

Asya'nın Ağzından

   Aras'ın bu söyledikleri gerçekten canımı çok yakmıştı resmen umrumda değilsin demeye getirmişti . Gözlerim bulanıklaşmaya başlamıştı ama ağlamıyacaktım kendimi güçsüz duruma düşürmiycektim . Konuşma bittikten sonra önüme döndüm ve camdan dışarıyı seyretmeye başladım . Birden arabanın yolunu değiştirip ormanın içine doğru sürmeye başladı .

Bir Nefret Nasıl  Aşka DönerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin