Yorumlarınızı ve Oylarınızı eksik etmeyiniz . Keyifli okumalar...
Asya'nın Ağzından
Sabah heyecanlı bir şekilde uyandım bugün salıydı okulların kapanmasına 3 gün kalmıştı he tabi pikniğede çok az kalmıştı . Bizim için harika bir fırsat olucaktı . Hemen yatağımdan kalktım ve elimi yüzümü yıkadıktan sonra üstümü giyinip aşağıya indim .
Aras'ın Ağzından
Okul ile beraber pikniğe gidecektik . Bence bu herkes için güzel bir fırsat olucaktı . Yatağımdan kalktım elimi yüzümü yikadim üstümü giyindim ve kahvaltıya indim masada Asya ile Annem vardı hemen konuşmaya başladım .
" Günaydın . "
" Sanada oğlum . " dedi ve Asya da aynı şekilde cevap verdi .
" Anne piknik hakkında bilgi varmı , müdürle konuştunmu hiç ? "
" Var canım karneleri zaten cuma alıyorsunuz aldıktan sonra otobüsler ile gidiceksiniz . "
" Karneleri aldıktan sonra hemen mi yanı ? "
" Aynen öyle Asyacım . "
" Bence güzel olur , Asya kahvaltını yaptiysan kalkalim mi ? "
" Kalkalım olur . "
" Tamam anne biz çıkıyoruz şu piknik ile ilgili bizimkilerle plan falan yaparız . "
" Aynen oğlum ayarlayın sıkıntı çıkmasın . "
Aras'ın Ağzından
Asya ile kahvaltıdan sonra okula geldik hemen çocuklarla toplandık ve piknik hakkında plan yapmaya başladık . Şuna eminimki bu piknik gerçekten harika geçecekti .
Fatihler ile karşılaştıktan sonra oturduk ve piknik hakkında planlarimizi yaptık herşey tamamdı herşey harika gidiyordu .Asya'nın Ağzından
Okula geldik ve hemen Melisin yanına geldim piknik ile ilgili yapacaklarımızı konuştuk . Şimdiden heyecanlanmaya başlamıştım .
" Ya Melis varya bu piknik herkese çok iyi gelicek . "
" Aynen kankacım hemde kalıcaz ya ayy çok güzel olucak . " dedi ve gülmeye başladı . Evet Melis hep güler , hep pozitiftir .
" Tamam tamam sakin ol Melis . " dedim ve bende gülmeye başladım . Okulda gün kısa sürmüştü zaten ders olmadığı için isteyen herkes gidiyordu Aras yanıma geldi ve benimle konuşmaya başladı .
" Asya gelsene bi konuşalım . "
" Tamam , noldu ? "
" Ya bak diyorumki okuldan çıkıp birşeyler mi yapsak ? "
" Aras bunun icinmi böyle kenara cektin beni ? "
" Evet niye begenmedin mi ? " dedi ve gülümsemeye başladı . Bende gülerek cevap verdim .
" Yoo , yani beğendim de öyle çağırınca bişey oldu zannettim . "
" Yoo bişey olmadı , neyse ne diyosun gitsek mi ? "
" Olur gidelim , he bide Aras kimse bilmiyo dimi bizi ?? " dedim ve Aras gülümseyerek cevap verdi .
" Hayır , ama artık bilicekler . " dedi ve gülümsedi .
" Ne , nasıl yani ? " dedim ve Arasa meraklı bir şekilde bakmaya başladım . Birden bütün okulun elinde beni yanına aldı ve elimden tutup okulun bahçesinde yürümeye başladı . Şuan bütün okul bize bakıyordu . Heyecandan bayılabilirdim . Okulun çıkışına doğru gitmeye başladık . Ve en güzeli , en güzeli ise Aras Bulut elimden tutuyordu
24 . Bölümden kesit .
Aras'ın Ağzından
" Sen benimsin , sadece benim kimseyle paylaşamam ! "
" Aras , Aras Bulut benim başıma gelen en güzel şeydi "