Keyifli Okumalar....☺️
'' Abi nasıl söyliyceğimi bilmiyorum ki . ''
'' Fatih bak sabahta aynısını yaptın , çabuk söyle . ''
'' Abi hani şu Şahin varya . ''
'' Evet . ''
'' Abi onun babası Türkiye'nin sayılı zenginlerinden ve belalı olan Mithat Karataşın oğluymuş . ''
'' Lan bi dakka o mafya değil mi? ''
'' Evet abi Şahin bu zamana kadar sakladı bizden şerefsiz. ''
'' İyide Asyayla ne alakası var bunun ? ''
'' Abi orası baya bi karışık işte . ''
'' Nasıl yani doğru düzgün anlat şunu . ''
'' Abi şimdi Asya'nın ailesinin daha önceden şirketi varmış yani 4 sene önceye kadar şirketin en üst sahibi başı yani Mithat Karataşmış . Asya'nın annesi Demet ve babası Cem Mithatlara baya bir borçlanmışlar sonra şirket batınca borçlarını ödeyememişler sonra bunlara biraz zaman tanımışlar öderler diye ancak çeyreğini ödeyebilmişler çok azını yani sonra Mithat'ın adamları ailesini tehtit etmeye başlamışlar ama nasıl yaptılarsa Asyaya bundan hiç bahsetmemişler Asya ile tehtit etmeye başlamışlar zarar veririz diye onlarda Asyayı korumak için buraya bir bahane bulup göndermişler , bahanede okutmak abi . ''
'' Ne diyosun lan . ''
'' Abi valla doğru söylüyorum istersen gel Eren'in yanına gidelim onla konuş . ''
'' Yürü gidelim hemen . ''
'' Tamam hadi . ''
Fatih'in Ağzından
Arasa olayı anlattıktan sonra çok sinirlenmişti böyle bir olayı hiç tahmin etmiyorduk . Hemen okuldan çıkıp Erenin yanına gittik . Eren yine olayla ilgili araştırmalar yapıyordu . Bizi görünce şaşırmıştı ve hemen konuşmaya başladı .
'' Abi napıyosunuz burda . ''
'' Arasa olayı anlattım senle konuşmaya geldik işte . ''
'' Abi anlattığım gibi istiyosan haberi açıyım gel bak . ''
'' Göster bakalım . ''
'' Tamam , al abi bak oku haberi 4 sene önce olmuş ama peşini bırakmamışlar Fransadada adamları varmış bunların ordada bulmuşlar şuan ailenin naptığıda iyimi kötümü olduğuda belirsiz abi bilmiyoruz . ''
'' Allah kahretsin ! ''
'' Şey abi yalnız birşey daha var . ''
'' Söyle ? ''
'' Şey senin annen ve babanda biliyolar . ''
'' Ne ?? ''
'' Evet abi yazışmalardan baktım onlarda biliyor . ''
'' Ben eve gidiyorum . '' diyerek kapıdan koşarak çıktım ve sinirle eve doğru gitmeye başladım .
Asya'nın Ağzından
Melisle okul çıkışı alışveriş merkezine gitmiştik çok eğlenceli bir insandı çok iyi anlaşmıştık zaten o gruptan bana ısınamayan bi tek Aras vardı . Aklıma takılan o soruyu Melise sordum .
'' Melis , Kıvanç nerde kaç günden beri okula gelmiyo ? ''
'' O acilen şehir dışına gitti rapor alıp ailesel mevzulardan dolayı . ''
'' Hmm tamam bak şu mağzaya girelim gel . ''
'' Olur canım . ''
Aras'ın Ağzından
Şuan o kadar sinirliydim ki eve nasıl geldim bilmiyorum eve geldiğimde annem salonda oturuyordu benim geldiğimi görünce merakla sordu .
'' Aras ne bu halin ? ''
'' Anne benimle mutfağa gel . ''
'' Noluyor Aras?? ''
'' Anne gel diyorum . ''
'' Noldu ya ne bu sinir . ''
'' Anne neden sakladın ?? ''
'' Neyi ne diyosun Aras . ''
'' Asya'nın olayını neden sakladın anne ?? ''
'' Aras bak anlatıcaktım sana sadece zamanı gelmemişti . ''
'' Ne zaman anlatıcaktın anne Asya'nın ailesini kaçırıp öldürünce mi ?? ''
'' Aras bak bi dinle . ''
Aras'ın Ağzından
Annemle tartışırken gözüm bir ara mutfak kapısındaki gözü yaşlı kişiye takıldı tek cümlem ..
'' Aa , Asya ! ''