16.Bölüm

224 31 14
                                    

Yorumlarınızı ve Oylarınızı eksik etmeyiniz.Keyifli Okumalar...☺️

Aras'ın Ağzından

   Asyayla sohbet etmek beni çok mutlu ediyordu kendimi onun yanında mutlu ve huzurlu hissediyordum . İlk zamanlar hiç sevmemiştim aslında sevmeme nedenimide bilmiyorum ama şimdi herşey çok farklı . Asyayı çok seviyorum üzülmesini artık hiç istemiyorum onu her zaman koruyacağım.

Asya'nın Ağzından

   Arasla 2 saate yakın oturup bol bol konuşmuştuk . Onunla konuşmak beni rahatlatıyordu kendimi güvende hissediyordum . Artık hava soğumaya başlamıştı , üşümüştüm Arasa dönüp konuşmaya başladım .

   '' Aras . ''

   '' Efendim güzelim . ''

   '' Ya ben biraz üşüdüm sanki hem hava kararmaya başladı zaten kalksakmı acaba ? ''

   '' Olur canım kalkalım . ''

   '' Peki . ''

Asya'nın Ağzından

   Arasla kısa bir konuşmadan sonra oturduğumuz banktan kalkıp arabaya binmiştik eve doğru gidiyorduk aslında bir yandan hiç gitmek istemiyordum ama buna mecuburdum başka gidicek bir yerim yoktu . Kısa bir yolculuktan sonra eve gelmiştik . Kapıyı çaldığımızda bizi Sevim teyze karşıladı biraz korkmuş gibiydi Aras Sevim teyzeye merakla sordu .

   '' Anne , noldu ne bu halin . ''

   '' Ya Aras nerdesiniz siz öldüm meraktan kaç kere aradım açmadın . ''

   '' Ya anne sessizde kalmış ya , iyide sen niye merak ettin ki ? ''

   '' Ya gelmediniz bi türlü Şahinle falan karşılaştınız zannettim açmayınca . ''

   '' Yok ya bişey olmadı öyle oturduk biraz . ''

   '' İyi geçin oturun hadi . '' Sevim teyze böyle dedikten sonra salona geçip oturmuştuk sonra bana dönerek konuşmaya başladı .

   '' Asyacım sen bana hala kızgın mısın ? ''

   '' Yok yani değilim . '' diyerek zor olsada gülümsedim biraz rahatlamış gibiydi .

   '' İyiyiz yani ? '' diyerek gülümsedi bende aynı şekilde karşılık verdim .

   '' İyiyiz . ''

   '' Gerçekten çok sevindim canım . '' dedi gülümsedi bende aynı şekilde karşılık verdim sonra Aras araya girerek konuşmaya başladı .

   '' Anne biz bişey yemedikte Asyada acıkmıştır biz biraz bişeyler atıştırsak ? ''

   '' Tamam canım Tuğçeye söyleyelim . '' Sevim teyze konuşmasından sonra mutaftaki Tuğçe ablaya seslendi .

   '' Buyrun Sevim hanım . ''

   '' Tuğçecim Asyayla Arasa yiyecek bir şeyler hazırla yemek yememişler. ''

   '' Peki Sevim hanım . '' Kısa bir konuşmadan sonra sofra hazırlanmıştı bizde Arasla oturup yemek yemeye başlamıştık Sevim teyze odasına gitmişti . Aras bana dönüp konuşmaya başladı .

   '' İyi misin ? ''

   '' Yani iyiyim . ''

   '' Çok dalgınsın yemeğini ye düşünme bişey . ''

   '' Tamam yiyorum . '' dedim ve gülümsedim oda aynı şekilde karşılık verdi .

Aras'ın Ağzından

   Asya'nın yine morali bozulmuştu onun morali bozuldukça benimkide bozuluyordu . Yemek yedikten sonra yatmak için odalarımıza çıkmıştık . Asyayı çok merak ediyordum bir ara yanına gitmeyi düşünmüştüm ben tam böyle düşünürken odamın kapısını birisi tıklatmıştı gelen Asyay'dı

   '' Şey , Aras müsaitsen sana bişey söyliycektim . '' Asya çok tatlı bir kızdı hemde böyle masum bir çocuk gibi soru sormasına bayılıyordum onu olduğundan daha tatlı gösteriyordu yattığım yataktan doğruldum ve gülümseyerek cevap verdim .

   '' Tabi müsaitim gel . ''

   '' Ya şey diycektim yarın okula gidicek misin ? ''

   '' Yani giderim neden sordun ki ? ''

   '' Ya ben gelmesem yarın olur mu ? ''

   '' Neden ?? ''

   '' Ya keyfim yok gitmek istemiyorum . ''

   '' Hayır Asya bahane istemiyorum yarın okula beraber gidicez . ''
Aras konuşmasından sonra arkasını dönüp uyumaya başladı tabikide ben uyutmadım .

   '' Ya Aras kalksana . '' dedim ve arkasına geçip omzuna hafif bir şekilde vurmaya başladım .

   '' Ya hayır Asya geliceksin . ''

   '' Ya Aras lütfen gelmek istemiyorum bak yarında gelmiyim söz diğer günler gelirim . ''

   '' Tamam söz mü? ''

   '' Tamam tamam söz . ''

   '' Bak Asya söz verdin ona göre . ''

   '' Ya tamam Aras . ''

   '' Tamam bu seferlik kabul , yatıcakmısın şimdi ? ''

   '' Yani yatarım yorgunum zaten sende uyu sabah kalkamazsın . ''

   '' Tamam iyi geceler . ''

   '' Sanada Aras . '' dedim ve tam kapıdan çıkarken Aras beni durdurmuştu .

   '' Asya . ''

   '' Efendim . ''

   '' Yarın ben yokken kendine dikkat et dışarı gerekmedikçe çıkma olur mu ? ''

   '' Olur merak etme .  '' dedim ve gülümsedim oda aynı şekilde karşılık verdi .

Asya'nın Ağzından

   Sabah kalktığımda evde kimse yoktu Arasta okuldaydı yatağımdan kalktım odamı topladım aşağıya indim Tuğçe abla bugün yoktu yani evde yanlızdım kahvaltımı yaptıktan sonra televizyon izlemeye başladım saate 1'e geliyordu ve kapı çaldı korkmadım değil ilk başta açmıycaktım ama ısrarla çaldığı için bakmaya gittim kapıyı açtığımda Şahin , Onur ve Tuna vardı hemen evin içine girdiler çok korkmuştum Şahin alaycı bir şekilde gülümseyerek konuşmaya başladı .

   '' Vay vay vay Asyacım . ''

   '' Ne işiniz var sizin burda ?? '' diyerek bağırdım .

   '' Aaaa Asya sana bağırmak hiç yakışmıyor ama biz buraya sakince konuşmaya geldik . ''

   '' İyi geldiğiniz gibi gidin o zaman . ''

   '' Bana bak kızım benim sinirlerimi zıplatma zaten çok yakında bu dediklerin için pişman olucaksın kelimelerine dikkat et . ''

   '' Etmiyorum napıcaksın ki Aras sizi burda görse hepinizi döve döve öldürürdü . ''

   '' Evet ama şuan Aras burda değil . '' dedi ve alaycı bir şekilde güldüler işte şimdi ciddi anlamda korkmaya başlamıştım .

   '' Şahin bak lütfen gidin olay çıkmasın zaten ben seni tanımıyorum bile kimin oğlu olduğunuda gayet iyi biliyorum şimdi gidin burdan . '' dedim ve Şahin yanıma yaklaşmaya başladı kulağımın dipine girdi ve sakin ama insanı korkutan sesiyle  konuşmaya başladı .

   '' Merak etme tatlım çok yakında tanıycaksın . '' dedi ve o anda arkadan kafama inen sert bir darbeyle yere yığıldım gözlerim yavaş yavaş kararmaya başlamıştı o anda Şahinin sesini duydum tek söylediği ....

   '' Kızıda alın gidiyoruz . ''

Bir Nefret Nasıl  Aşka DönerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin