annem vampir mi? •3

328 59 14
                                    

(yazardan)
Bir çok göz hala jisungun üzerindey di jisung'un aklına o an kaçmak geldi ve ona sırıtan çocuğa baktı inceledi biraz çocuğu Mor saçları vardı üzerinde de siyah kıyafetler biraz korkunç gözüktü, jisung kaçmalıydı evet evet o an hızlı koşup büyükannesine gidecekti ama bir anda yanında sırıtan çocuğa baktı "kaçmayımı planlıyorsun hmm buna izin vermeyeceğim.

(jisung dan)
beni duyuyor mu? zihin mi okuyor? niye izin vermiyor? büyük bir belayamı bulaştı- "evet duyuyorum evet zihin okuyorum, izin vermiyorum çünkü seni kraliçe ye götüreceğim hmm büyük bir belayamı bulaştın evet bulaştın benle karşılaştın"

tamam şuan herşeyi duyuyo- dur lan nasıl?
"vampirim küçük prens" yorumlar doğruymuş yani buraya gelen 2 insan vampirler tarafından öldürülmüş kanını emerek çok iğrenç "peki vampir bey kraliçe kim?bu insanlar neden bana prens diyor? ayrıca ben 21 yaşındayım küçük değilim" hepsini tek nefeste söyledim ya bu pislik niye gülüyor " fazla merak başa bela prens ayrıca ben 25 yaşındayım bende çok gencim daha 1000 yaşlarım var " bin mi sayı olan bin mi bin yaş diyor ve hala prens diyor ya benimde kanımı emerlerse ben kaçayım evet kanımın emilmesini istemiyorum daha çok gencim ben turp gibiyim "baksana arkanda ki kim" arkasını döndüğü an koştum ama önümde ki bedene çarptım "nereye gidiyordun, kaçabileceğinimi sandın?"
"ama seni kandırdım sen ordaydın" lan ışınlaşmış mı yoksa ben mi yavaşım "bak prens ben vampirim vam-pir anla ya"
"ya tamam da bunu anlamak zor birşey bende bir insanım ayrıca neden gitmiyorum ki bırak"

" kraliçe ye götüreceğim seni oda bu zamanı bekliyor du anneni geçiktirdin ufaklık"
"ne?" ANNEM Mİ!? nasıl ya hayır olamaz değil mi?
"bak prens evet anneni bulmaya geldin buraya değil mi? senin annen bir kraliçe vampir krallığının kraliçesi yani sende prenssin bildiğim bu kadar daha fazla soru sorma ve beni takip et sakın ha kaçayım deme" çık şu zihnimden ya ayrıca annem bir vampir ! şu kan emen yaratıklardan pekala han bu pisliği takip etmekten başka şansın yok bunca yıldır madem anneni bulmaya çalıştın onu göreceksin geri dönüşü yok...

_____________________________________________

evettt bölümü biraz komik yapmaya çalıştım

minho yu 102 yaşında yapacaktım garip geldi dedim hayat sana güzel minho genceciksin dedim ve 25 yaptım

diğer bölümler kaoslu olacak

bölümler kısa (bana göre) uzatabildiğim kadar uzatacağım  oy verirseniz sevinirim yb en kısa sürede gelecek

minsung// vampir kraliyetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin