Minho olayı anlatmıştı ve şuan belirli ipucuları aramak peşindelerdi bu konuda seungmin iyidi, hislerine güvenirdi."En son ipucuyu halk sahnesindemi gördün?"
"Aynen öyle"
"Kendi evim
Halk sahnesi
Ben.....""Kraliçenin şatosu"
"Kraliçenin şatosu"
Aynı anda söylediler ve hemen oraya doğru ilerlediler ama oraya gizlice girebilmek için belirli bir planları olduğu söylenemezdi.
"Peki içeride Chan var"
Duraksadı seungmin,
'Acınası ve rezilsin seungmin'
Aklına bu sözler geldi ama şuan zamanı değil diye düşündü.
"Devam et"
"Ondan bir şekilde yardım almalıyız"
"Peki bunu nasıl yapacağız"
"O işi bana bırak"
&
jisung'dan
Kutu gibi olan bir yerde zincirliydim. Başım çatlıyordu, şiddetli bir ağrı vardı. En son ne olduğunu net bir şekilde hatırlamıyordum zaten çok fazla da düşünemiyordum bu başımın daha çok ağrımasına neden oluyordu.
"Ooooo prens uyanmışsın bensiz sıkıldım mı?"
Bu liSaydı sanıyorum
"Derdin ne Lisa"
"Biliyorsundur intikam falan filan"
"Ne sırf benim annem senin anneni öldürdü diyemi beni öldürmeye çalışıyorsun"
"Evet bu normal değil mi? Hem belki kurtulursun ama süre doldu mu 2 saat sonra tik-tak öldün"
Yüksek bir sesle kahkaha attı, oyun derken ne demek istediğini anlamasamda üstelemedim.
"Annem eminim seni sevmemiştir bile"
Duraksadı bir an ve yüzüme öldürücü bakışlar atıyordu, alev saçıyordu resmen korkmadım değil, ama ona böyle oynamam lazım.
"Kes sesini seni ucube"
"Oooow dur kesin seni kullanmıştır. Anne ilgisi göstermemiş, o seni sevmiyordu çünkü o anneme takıntılıydı, kraliçeye. Annen bir katil LiSa o benim kral olup tahta geçecek olan babamı öldürdü yediremedi kendine annen çünkü, o takıntılıydı ama bu takıntısı çok büyüktü, psikopat gibiydi senin annen hatta dur direkt bir psikopattı. O herkese zarar verdi ve şimdi sende annenin yaptıklarını devam ettiriyorsun, onun öldürmek istediği kişileri, katil oluyorsun. Annen bunun için kullanmış bile olabilir seni, ama sen bunu kendine yediremiyorsun anladın mı?!"
"KES SESİNİ!! SUS ANLADIN MI! SİKTİR Kİ SUS"
"Niye kabullenemiyor musun?"
Cama vurmaya başladı, kırarcasına, korkmuyordum şuan gram korkmadım.
"Senin annenin bir sikik! O bir katil! Annem psikopat değil. Baban da zaten aptal zavallı bir fani anladın mı?! Ölmelisin sen şuan ölmelisin"
Dedi ve kapıyı açtı şuan ölmek istemiyordum hemde hiç
"Sen bir hiçsin prens bir hiç... Şuan kimse seni kurtaramaz"
Korkmuştum ve sinirlenmişti biraz bir anda zincirleri çektim tüm gücümle tahmin ettiğiniz gibi kırılmadı imkansız yani sonuçta zincir değil mi?
"Sen onu... Nasıl kırdın..."
Evet zincirleri tek bir şekilde kırmıştım ve hala nasıl yaptığımı anlamıyordum.
"Bu imkansız!?"
"PRENS"
Ve aniden odaya Minho, Seungmin ve- Seungmin!?!?
Aniden tanımadım o kişi konuştu
"O zincirleri kim kopardı"
"Ben bilmiyorum... Nasıl oldu, ben kopardım."
Minho söze girdi ve
"Şuan bunun sırası değil Lisa sikik kurallarına göre oyunu oynadık ve süre dolmadan bitti şimdi prensi bize ver"
"Onu öldürmek lazım, o ölmeyi hak ediyor hayır hepiniz... Hatta hepimiz ölmeyi hak ediyoruz"
"Jisung çabuk buraya gel!"
"Ama o-
"Çabuk!"
Dediğini yaptım ve koşarak onların yanına gittiğim an elimden tutup koşmaya başladı. Ben ne olduğunu tam anlamadan arkamızda kalan bina patladı. Üzülmüşmüydüm yani biraz evet sonuçta onun suçu yoktu.
"Pekala, durun biri ne olduğunu anlatabilir mi?"
Dedim
"Durun asıl konu, O zincirleri nasıl kırdın?"
________________________
Kısa ama güzel bir bölümle hello
Yazım hataları olabilir özür
Yb de görüşürüzsss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
minsung// vampir kraliyeti
Vampirepov: stray.kinds143 "sen kraliçe'nin oğlusun" "prens geri mi döndü?" "onu görmek istiyorum" "kraliçenin haberi varmı?" ... "kraliçe mi? prens mi?"