O soo'nun kızı •9

133 24 13
                                    

Evet bu hala gıcık olduğunu düşündüğüm vampir ile yola çıkmak zorunda kalmıştım. O çok yakışıklıydı mor saçları, ve dolgun dudakları ile çok hoş görünüyordu.  Ahh ne diyorum ben kendine gel Jisung o bir vampir hala inanamasamda bir vampir.

"Ne kadar kaldığını öğrenebilir miyim?"

"Biraz sabret az kaldı, burası çok teklikeli kraliçe Lisa'nın şatosu (bp deki Lisa değil social path da Lisa var ya ordaki Lisa)


"Kraliçe Lisa mı??"

"Evet, uzun hikaye ve şimdi sessiz ol lütfen"

Vampir olabilirim ve çok sakinim mükemmel. Lisa kim bilmiyorum ve bu bilmem yüz kaçıncı defa dediğim 'GICIK' vampirle gidiyorum, gerçi her an beni yiyebilir orası ayrı.

"Geldik sayılır"

(Uyarı! Kaos anı 😌✌️)

"Kim nereye gidiyor Lee Minho!"

Arkadan gelen sesle döndük ve tahminimce Lisa'ydı bu tabiki bizi bırakmaz bu olaylar.

"Hassiktir...."

"O çocuk bana ait

"Hayır kim demiş, öldüreceğin biri neden sana ait oluyor."

Şuna bak sanki eşyayım amına koyayım

"Herşey böyledir, aldığın bir eşyayı düşün bir süre kullanırsın o eskir ve onu kırıp atarsın..."

"Üzgünüm Lisa ama şuan seninle uğraşamam"

"Onu alacağım Lee Minho, O ölecek hemde kraliçe'nin gözünün önünde, halkın gözünün önünde ölecek. Kraliçe ölemiyor değil mi?! O zaman oğlu ölür. Hem ödeşmiş oluruz!."

Ödeşmiş oluruz derken neyi kast ediyor du?

"Prens takip et beni çabuk!"

Arkasından ilerlemeye başladım. Tabi Lisa denilen varlıkta peşimizden geliyor du maalesef

"Gözünü kapat miden bulanabilir"

Ben neden olduğunu anlamaya çalışken bir anda bir yere geldik ve midem yerinden kalkmış gibiydi.

"Ne oldu az önce, ayrıca başının bu kadar ağrıması normal bir durum mu?"

"Vampirler hızlı koşabilir, bunu unutma ayrıca sana gözünü kapat demiştim şimdi beni  ikiletmeden ilerle"

Şuan sabrediyorum sakin ol Jisung, iyisin Jisung, asla bu gıçık piç'i öldürmek, ölesiye dövmek ve üzerinden tırla geçmek istemiyorsun sakin ol, sakin ol, sakin ol.

"Pekala ilerlerken Lisa kim anlatabilir misin?"

"Tamam ama, lafımı çok kesme"

Tabiki de kesicektim

"Lisa aslında intikam istemesinin nedeni..."

"O soo'nun kızı"

"Ne soo'nun kızı mı ama o anneme takıntılı değil miydi?"

____________________________________

Tiktok povundan gelenler ileri bölümü az çok tamin ediyor

Mükemmel yerde kestim biliyorum 😌😌😌

Hadi blackly kaçarrr

minsung// vampir kraliyetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin